Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Sietse

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Sietse (Pagina: 19 van 20)

Topic: female deejays (17-2-2005 01:40:00)
Veel vrouwen willen graag dj worden. Zo heb ik er nu weer een interessant vrouwtje die ik gratis ''dj-les'' ga geven. Ideale manier om ze in huis te halen laugh :D ashamed :$
Topic: Tik in speaker door licht schakelaar (16-2-2005 22:05:00)
Wie heeft jou wijsgemaakt dat een overspanningsbeveiliger helpt??? Denk nou zelf.. is er hier sprake van overspanning? laugh :D
Topic: Dubbele 18" (16-2-2005 15:24:00)

Smak-Krak schreef:

2 van deze subs kunnen wel tot 800 man gaan als je ze bij elkaar legt in het midden..
dat betekend natuurlijk 3db neer oftuwel een verdubbeling van het geluid.
Zucht.. Verdubbeling van de geluidsintensiteit Dat is dus niet twee keer zo hard!
Topic: Dubbele 18" (16-2-2005 02:02:00)
Centerstack of niet, dat scheelt ook maar max 3 dB op de bassen. Jij in ieder geval liever dan ik wink ;) Ik zou op safe spelen, en even wat meer speelgoed meenemen.
Topic: Dubbele 18" (16-2-2005 00:32:00)

Smak-Krak schreef:

Hmmm ik zou voor een oude Electro Voice kast gaan genaamd MTL 2 of MTL 4.
MTL 2 is goed voor 800 man en komt heel ver. Dit is 2x 18" in 1 kast
MTL 4 is goed voor 3000 man en komt ook heel ver. Dit is 4x 18" in 1 kast
800 man met dubbel 18'' per kant? Neh, niet genoeg.
3000 man met 4 x 18'' per kant? Ga toch fietsen!

Voortaan even naar de datum van de laatste post kijken? razz :p
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 22:27:00)
Roooooode leds ashamed :$
Topic: nieuwe merken op new line (15-2-2005 22:11:00)
Gelukkig wink ;) Ik begon al te denken..
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 21:42:00)
Geen EEN punt te bekkenen in die zin! Het lijkt wel een oefenopdracht voor school: zet de passende interpuncties hier neer shocked 8O .
Topic: Het Punisher baskast topic (15-2-2005 21:40:00)

Luc schreef:

De dcx2496? Hebben wij ook over zitten twijfelen, we zijn echter momenteel bezig met een deq2496 (processor(zonder delay instelmogelijkheden) en eq). Onze huidige cx2310 zouden we daarbij moeten houden en die heeft geen delay. Heb me nog niet echt verdiept in de dcx2496 maar heeft deze wel die functie en zijn daar de instellingen goed van te gebruiken?
Over zitten twijfelen toen ie nog > 450 kostte?: check!
Nadat ik zag hoe erg ie in prijs gedaalt is, vanmiddag gelijk besteld razz :p
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 20:37:00)

tds schreef:

https://members.home.nl/jl.vandijk/forum/carnaval/mini-S3600095.JPG Nicccoooolaaas laugh :D
Whehehe. Werken jullie veel samen?