Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djbidji
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 19 van 20)
Topic: De DYNAMO VAN JB (21-12-2004 23:03:00)
voor jouw kamer is een dynamo perfect, the winner heb je pas echt nodig als je on the road in kleine zaaltjes gaat.
Topic: Pioneer HDJ-1000 Probleem! (13-12-2004 16:49:00)heb hetzelfde probleem gehad bij zowel mijn hdj 1000 als m'n se dj 5000!!
de 5000 heb ik laten repareren, en ik kan je zeggen dat hij er zijn werk aan gehad heeft, die draadjes die erin zitten zijn echt superdun!!! Dus voor het solderen een ramp.
Mijn advies: begin er zelf niet aan, als je geen kei in het solderen bent!
Topic: nieuwe velleman moving head (8-12-2004 22:47:00)de 5000 heb ik laten repareren, en ik kan je zeggen dat hij er zijn werk aan gehad heeft, die draadjes die erin zitten zijn echt superdun!!! Dus voor het solderen een ramp.
Mijn advies: begin er zelf niet aan, als je geen kei in het solderen bent!
heb er nog niks van gekocht, dus geen ervaring mee.
Topic: nieuwe velleman moving head (8-12-2004 21:00:00)
neen dries degene die jij bedoeld is ook 250 watt MAAR ELC!!
we hebben het hier over de nieuwe MH met een 250 watt MSD/2 lamp!!
o' ja en diegen die jij bedoeld staat op diezelfde site voor maar 299 euro.
Topic: nieuwe velleman moving head (8-12-2004 20:20:00)we hebben het hier over de nieuwe MH met een 250 watt MSD/2 lamp!!
o' ja en diegen die jij bedoeld staat op diezelfde site voor maar 299 euro.
heb ze vandaag zien staan op een site bij ons in belgië voor 500 euro (wellicht zonder lamp. vindt ik wel spotgoedkoop!!! hopelijk niet ten koste van de kwaliteit.
Topic: JB Systems I-Color 4 (11-11-2004 19:41:00)een i-color 4 kan je een beetje vergelijken met 4 bouwlampen van 300 watt in een apparaat gestoken en met een dicro kleur er voor gezet. is niet zo geschikt voor discobar(naar mijn mening) aangezien je deze niet kan richten, een par kan je wel richten, aangezien deze een gebundelde straal hebben.
Topic: JB-Systems iMove 5S (6-11-2004 13:45:00)kijk, als je het budget er voor hebt dan opteer je natuurlijk voor de 'betere' moving haeds zoals martin.
ik heb niet gezegd dat wanneer je martin aanschaft, je 'dom' bent!!
ik wil alleen maar zeggen, als je iets wil investeren, het niet over je kop mag groeien...
i'll hope you understand me.
Topic: Laser vraag over sterkte (5-11-2004 22:53:00)ik heb niet gezegd dat wanneer je martin aanschaft, je 'dom' bent!!
ik wil alleen maar zeggen, als je iets wil investeren, het niet over je kop mag groeien...
i'll hope you understand me.
heb filmpje gezien, had maar een reaktie daarop:
qua scratching en vj-ing moet ik nog veel leren!!
Topic: JB-Systems iMove 5S (5-11-2004 22:06:00)
qua scratching en vj-ing moet ik nog veel leren!!
kijk, een martin MH koop je niet zomaat voor een drive-in show, daar is het te duur voor. als je puur op drive-in gaat lijkt het me beter dat je een mh neemt met minder functies. wat de sterkte betreft, ik heb ze eens naast een winner scan gehangen en ik vindt persoonlijk dat hij minder lichtopbrengst heeft als the winner. Ik zou persoonlijk opteren voor een mh met minimum een 150 watt HTI met rot. gobo's en aparte shutter. de rest van de functies worden amper gebruikt voor een drive-in.
Dus mijn advies: probeer nog even door te sparen, je zal het je zeker niet beklagen!!!
P.S.: als je iets aanschaft, moet je ook altijd kijken of je er op korte termijn het geld eruit haalt( 2 a 3 jaar). Lukt dit niet, zoek dan een ander alternatief, om toch een leuke lichtshow te brengen.
greetzz,
djbidji
Topic: JB-Systems iMove 5S (31-10-2004 21:46:00)Dus mijn advies: probeer nog even door te sparen, je zal het je zeker niet beklagen!!!
P.S.: als je iets aanschaft, moet je ook altijd kijken of je er op korte termijn het geld eruit haalt( 2 a 3 jaar). Lukt dit niet, zoek dan een ander alternatief, om toch een leuke lichtshow te brengen.
greetzz,
djbidji
is net dezelfde als de spot king, enkel een betje aangepast met de i-solution.
heb er eens 2 mogen proberen en moet zeggen qua lichtopbrengst een flauw beestje
. wel redelijk snel, is zijn geld wel waard voor de kleinere feestjes.
greetzz,
bidji
heb er eens 2 mogen proberen en moet zeggen qua lichtopbrengst een flauw beestje
. wel redelijk snel, is zijn geld wel waard voor de kleinere feestjes.greetzz,
bidji