Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van M|A Audiotechniek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 19 van 20)
Topic: Microfoon voor toneelvoorstelling! (21-2-2006 06:57:00)
Tenten?Topic: nieuwe go knop (14-2-2006 22:59:00)
.Nou, nee, dat begrijp ik niet helemaal. Dus mijn laptop (pentium 2) crasht veel sneller, omdat ik een pentium 4 gewend ben?
Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (13-2-2006 17:25:00)
We hebben wel is van die pijpjes gebruikt, en die gaf veel feedback. Maar ik denk dat het een geval was van slechte plaatsing van de mic's ten opzichte van de speakers.
Topic: Microfoon voor toneelvoorstelling! (20-2-2006 06:46:00)Wij gebruiken op school altijd deze dingen: Link(PDF)
Je bevestigd ze aan een plankje, en hangt ze een beetje gekanteld boven het podium. Ze vangen zo'n beetje alles op wat tegen het plankje komt. Volgensmij zijn ze minder vatbaar voor rondzingen dan deze dingen
Topic: nieuwe go knop (15-2-2006 22:45:00)Je bevestigd ze aan een plankje, en hangt ze een beetje gekanteld boven het podium. Ze vangen zo'n beetje alles op wat tegen het plankje komt. Volgensmij zijn ze minder vatbaar voor rondzingen dan deze dingen
of eentje met draaitafels voor de DJ's onder ons 
Topic: nieuwe go knop (15-2-2006 20:38:00)
Sylvia schreef:
maar gewoon eentje met t**ten.
ooh sh*t, ik merk nu pas dat ik de verkeerde heb aangeklikt
{edit}
Het is veranderd
Topic: nieuwe go knop (14-2-2006 22:20:00)
{edit}
Het is veranderd
Het zien van offline en online status was ook al met de vorige icoontjes
Maar zoals Dré als zei, de verniewingen worden stilletjes ingevoerd, dus wie weet wat ons nog te wachten staat
Topic: Is dit mogelijk? (14-2-2006 20:15:00)
Maar zoals Dré als zei, de verniewingen worden stilletjes ingevoerd, dus wie weet wat ons nog te wachten staat
Desnoods neem je de Tape-out op je mixer als die er zit. Gebruik ik ook voor mijn sub.
Ik zie dat je al een versterker hebt. Dus je kan ook nog van die versterker naar je sub toe.
Topic: te weinig Stroom, te veel lampen (14-2-2006 20:12:00)Ik zie dat je al een versterker hebt. Dus je kan ook nog van die versterker naar je sub toe.
Wij hebben 4 keer 32 ampere aansluiting zitten. Alleen op 3 van de 4 aansluitingen zijn de groepen afgezekerd op 16 ampere. Op de andere aansluiting zijn de 3 groepen wél op 25 ampere afgezekerd. Altijd handig om nog even op te letten als je krachtstroom pakt op een locatie waar je niet bekend bent.
Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (14-2-2006 18:15:00)djdimi schreef:
dat je pc sneller zal crashen omdat je sneller gewend bent, begrijp je?
.
Lijkt mij niet goedkoper, denk niet dat je staat te springen van de prijs van een goeie prof lichttafel