Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Jus
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Jus (Pagina: 19 van 20)
Topic: Het Denon DN-S1000-topic (7-10-2004 21:28:00)
Hier komen toch nog wel kosten bij dan mag ik toch hopen?? Topic: Schoolfeest Thialf osg colleges (7-10-2004 18:37:00)
) kom. Ik hoop dus morge met nieuwe info te komen.[OFF TOPIC] Over die diskettes van die Sony Mavica kan je lachen, maar blijkbaar heb jij waarschijnlijk geen digitale camera (?) In dit geval is juist een diskette een ideale oplossing want ik kan mij zo indenken dat de school jou niet zomaar even een camera meegeeft.
Martin.Haha, tja, je kan het een ideale oplossing noemen, ik vind het alleen iritant dat je om de 5 foto's ofzo moet wisselen van diskette
Zelf geef ik het geld niet uit aan een camera, voor de drive in gebruike we de camera van me collega (uit me hoofd canon a70, leuk dingetje), Ik wilde met die diskettes alleen maar zeggen dat er tegenwoordig genoeg mogelijkheden zijn voor de opslag van foto's
veel pc's hebben niet eens meer diskette drives.
Overigens zou het niet eens zo'n probleem zijn om een camera mee te geven. Zogauw ze weten waarvoor het is, zijn ze allang blij dat er iets gebeurd. Het enige probleem kan zijn dat er een excursie oid zou kunnen zijn waarvoor ze die dinge misschien hebben meegenomen...
Maar goed, ik ga straks naar school, en dan kunnen we weer on-topic
nog 1 ding, ik moet zegge dat da kreng inderdaad nog best leuke fototjes maakt (wist alleen niet dat ie zo hete, maja
)Topic: dmx advies... (4-10-2004 08:06:00)
Kun je die foto's ook ergens uploade dat we kunnen meegenieten?
Heb je er verder nog dingen over te melden? Leest ie goed alle cd's? Is het nog een beetje overzichtelijk? etc etc...
Topic: speakerset raveland aanschaffen? (7-10-2004 19:45:00)
Heb je er verder nog dingen over te melden? Leest ie goed alle cd's? Is het nog een beetje overzichtelijk? etc etc...Gerbuik de zoekmachine maar eens...
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-10-2004 18:58:00)RoOoYtJuH schreef:
We gaan zo snel mogelijk ook nieuwe kopen maar ja het geld is op, en met 2.75 per uur gaat dat niet erg hard...
Hier komen toch nog wel kosten bij dan mag ik toch hopen?? Zitten er bij het Thialf niet ook nog kleinere zalen? Hier in utrecht is dat bijvoorbeeld bij de vechtse banen wel zo, en stadion galgewaard (Prachtig geworde overigens, stuk mooier als dat pakhuis in A'dam
) zijn er ook nog andere zalen bijvoorbeeld. Ik neem trouwens aan dat er binnekort weer een ijspaleis van word gemaakt, als dat nog niet zo is...
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (5-10-2004 16:13:00)
) zijn er ook nog andere zalen bijvoorbeeld. Ik neem trouwens aan dat er binnekort weer een ijspaleis van word gemaakt, als dat nog niet zo is...Maar is dit nu niet heel iritant als er iemand bijvoorbeeld iets ege je zegt? Ik heb nog nooit van die dinge in gehad maar zit er wle over te denke...
Topic: Radio systeem op school (4-10-2004 20:10:00)hahaha, je wil nie wete hoe ik daar heb gelege
eigelijk hadde ze daar een foto van moete make, zit gewoon echt op een k*t plek!haha
maar goed, ik heb hier de gebruiksaanwijzing en op het linker schakelaartje staat: PA-HF en op de 2de: Normal-Voice
Topic: Radio systeem op school (4-10-2004 17:56:00)
eigelijk hadde ze daar een foto van moete make, zit gewoon echt op een k*t plek!hahamaar goed, ik heb hier de gebruiksaanwijzing en op het linker schakelaartje staat: PA-HF en op de 2de: Normal-Voice
Zo, we zijn weer 8 uur school verder.
Helaas vond de concierge het geen geslaagd plan de versterker los te halen uit het Rack, of zoals hij het zelf zei:"Dat durf ik echt niet te doen"... daardoor heb ik geen foto kunnen maken van de achterkant. Wat ik wel heb is, tatarata: de handleiding! Had ik gehoopt die even in te scannen en ook hier te posten, maar nee... scanners op school werke natuurlijk niet... Ik probeer hier dus (als het nodig is) zsm scans (of foto's) van te maken.
Foto's van de voorkant, waarschijnlijk door een verkeerde instelling van de camera geen fantastische kwaliteit:
www.geinteam.nl/jus/1.JPG
www.geinteam.nl/jus/2.JPG
Het merk (heb me voor me kop geslage toen ik het zag) stond wel als een heel klein logotje in de hoek... RCF. Het is dus de: "RCF AM 2200"
Ik hoop vanavond even de camera van me broer te gijzele voor foto's van de handleiding, maar ik hoop dat jullie hier al iets mee kunnen.
Topic: Radio systeem op school (4-10-2004 08:21:00)Helaas vond de concierge het geen geslaagd plan de versterker los te halen uit het Rack, of zoals hij het zelf zei:"Dat durf ik echt niet te doen"... daardoor heb ik geen foto kunnen maken van de achterkant. Wat ik wel heb is, tatarata: de handleiding! Had ik gehoopt die even in te scannen en ook hier te posten, maar nee... scanners op school werke natuurlijk niet... Ik probeer hier dus (als het nodig is) zsm scans (of foto's) van te maken.
Foto's van de voorkant, waarschijnlijk door een verkeerde instelling van de camera geen fantastische kwaliteit:
www.geinteam.nl/jus/1.JPG
www.geinteam.nl/jus/2.JPG
Het merk (heb me voor me kop geslage toen ik het zag) stond wel als een heel klein logotje in de hoek... RCF. Het is dus de: "RCF AM 2200"
Ik hoop vanavond even de camera van me broer te gijzele voor foto's van de handleiding, maar ik hoop dat jullie hier al iets mee kunnen.
kvm schreef:
DJ Jus schreef:
Morgen heb ik de eerste 4 uur vrij, dus dan zorg ik dat ik aan een camera (van school.. erg modern ding, moet je met 2 hande vasthoude en werkt met, jawel...Diskettes
) kom. Ik hoop dus morge met nieuwe info te komen.Martin.
Zelf geef ik het geld niet uit aan een camera, voor de drive in gebruike we de camera van me collega (uit me hoofd canon a70, leuk dingetje), Ik wilde met die diskettes alleen maar zeggen dat er tegenwoordig genoeg mogelijkheden zijn voor de opslag van foto's
veel pc's hebben niet eens meer diskette drives. Overigens zou het niet eens zo'n probleem zijn om een camera mee te geven. Zogauw ze weten waarvoor het is, zijn ze allang blij dat er iets gebeurd. Het enige probleem kan zijn dat er een excursie oid zou kunnen zijn waarvoor ze die dinge misschien hebben meegenomen...
Maar goed, ik ga straks naar school, en dan kunnen we weer on-topic
nog 1 ding, ik moet zegge dat da kreng inderdaad nog best leuke fototjes maakt (wist alleen niet dat ie zo hete, maja
)Ik wilde alleen zeggen dat ik het systeem met deze bar en een multikabel erg fijn vind werken. We gebruiken het nu voor de parren, maar wie weet later wel juist voor de effecte, en doen we misschien de parren wel via een gewone t-4.
Dat ik nu een 12 kanaals dimmerpack pakte, was omdat ik zo snel niet een kleinere kon vinden (waarvan ik zeker wist dat het goed was).
En over dat dimmerpack in een statief; Persoonlijk vind ik het gewoon niet erg netjes staan, en vind ik zo'n bar netter. maar dat is mijn mening
Topic: dmx advies... (3-10-2004 20:19:00)Dat ik nu een 12 kanaals dimmerpack pakte, was omdat ik zo snel niet een kleinere kon vinden (waarvan ik zeker wist dat het goed was).
En over dat dimmerpack in een statief; Persoonlijk vind ik het gewoon niet erg netjes staan, en vind ik zo'n bar netter. maar dat is mijn mening
Voor je effecte zou je (als je meer geld eraan wil uitgeven) het ook zo kunnen doen (als ik nu iets heel stoms zeg moeten jullie het maar zeggen).
Een 19"switchpack kopen (stuk netter als zo'n ding in je statief hangen natuurijk) bijv deze
www.new-line.nl/v/1725
en dan via een multikabel, naar deze bar laten gaan (gebruiken wij zelf voor de parren)
www.new-line.nl/v/4205
Staat een stuk netter, maar het kost wel meer, ligt er maar net aan hoeveel je wil besteden.
(ps. dit is een idee waarover ik voor onszelf ook zit te denken (voor in de toekomst
), dus als iemand daar een mening over heeft zou ik het graag horen.)
Een 19"switchpack kopen (stuk netter als zo'n ding in je statief hangen natuurijk) bijv deze
www.new-line.nl/v/1725
en dan via een multikabel, naar deze bar laten gaan (gebruiken wij zelf voor de parren)
www.new-line.nl/v/4205
Staat een stuk netter, maar het kost wel meer, ligt er maar net aan hoeveel je wil besteden.
(ps. dit is een idee waarover ik voor onszelf ook zit te denken (voor in de toekomst
), dus als iemand daar een mening over heeft zou ik het graag horen.)