Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bestek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Bestek (Pagina: 18 van 20)
Topic: DAP Audio DSM-26 - Geluid valt weg (3-1-2017 09:56:00)Topic: Opteren voor anderen top (3-8-2016 13:44:00)
Wellicht kun je proberen de firmware een keer te updaten?
Topic: Traktor pro 2 reageert niet meer op mijn denon HC 4500 (12-12-2016 16:40:00)Dat service centre gebruiken ze volgens mij toch al jaren, zit ook standaard bij de installatie, is het een heel oude versie?
Ik weet uit ervaring dat het via de site een tijdje kan duren voordat een reset actief word.
Topic: Onderdelen (ringkerntrafo) gezocht dap palladium 2000 (9-12-2016 22:31:00)Ik weet uit ervaring dat het via de site een tijdje kan duren voordat een reset actief word.
Als je een gezocht adv. Plaatst altijd goed opletten.
Ze zien dat je uit maastricht komt en hebben net datgene wat je zoekt tegen een gunstige prijs maar het ligt wel in leeuwarden. Altijd balen zoiets
aangifte is inderdaad vergeefse moeite, maar goed als het een structurele oplichter is draagt het wellicht bij aan het dossier.
Topic: Eclar mixer Mac 70V voeding stuk (5-12-2016 11:25:00)Ze zien dat je uit maastricht komt en hebben net datgene wat je zoekt tegen een gunstige prijs maar het ligt wel in leeuwarden. Altijd balen zoiets
aangifte is inderdaad vergeefse moeite, maar goed als het een structurele oplichter is draagt het wellicht bij aan het dossier.Als de technieker de voeding niet wil repareren maar enkel vervangen snap ik dat wel, hij zal dan alleen het defecte onderdeel en evt wat kritische omliggende onderdelen vervangen met als risico dat de rest het ook een dezer dagen zal begeven.
De klant komt dan terug met de melding "hij doet het weer niet" en je kunt weer kosteloos gaan repareren.
Als het meer in het hobby circuit zit kun je dat risico natuurlijk wat gemakkelijker lopen.
Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (5-10-2016 19:10:00)De klant komt dan terug met de melding "hij doet het weer niet" en je kunt weer kosteloos gaan repareren.
Als het meer in het hobby circuit zit kun je dat risico natuurlijk wat gemakkelijker lopen.
Heb nog 4x x12t staan in Panningen
Topic: Laserpen kopen (4-10-2016 14:40:00)Bij ons was ie de eerste tien minuten nieuwsgierig maar dat duurde maar even, tegenwoordig blaast hij een keertje als het ding aan gaat en kruipt vervolgens een uur achter de bank, vind het dus allerminst leuk en ik vermoed dat hij dat ook als stressvol ervaart :D
Topic: Martin Wizard Extreme ? (18-9-2016 21:58:00)Excuus voor het kicken van dit topic maar ik heb een wizard vraagje.
Ik heb een martin wizard (geen extreme) waarbij de shutter niet volledig open/dicht gaat.
Ik heb wat gewisseld en heb uitgesloten dat het aan de kabel of motor ligt.
Wat dan over blijft is de print, heeft iemand ervaring met dit probleem? Shutter gaat tot 50% open.
Topic: Lichtgewicht, high output DIY top (16-8-2016 12:52:00)Ik heb een martin wizard (geen extreme) waarbij de shutter niet volledig open/dicht gaat.
Ik heb wat gewisseld en heb uitgesloten dat het aan de kabel of motor ligt.
Wat dan over blijft is de print, heeft iemand ervaring met dit probleem? Shutter gaat tot 50% open.
Ah oké, duidelijk
Topic: Lichtgewicht, high output DIY top (16-8-2016 11:44:00)
Dit doe je voor beide kanalen afzonderlijk.
Hoe bedoel je dit precies? Als je de sub delayed staat je top toch ook goed?Op zich is de x12t best een prima keuze, lichter en makkelijker te plaatsen dan de X15 en met een paar goed gekozen EQ punten is het geluid prima.
Heb er zelf ook 4 staan voor boven de x15b en x15hl, heb er nu een setje DVX D12 bij omdat actief voor mij handiger is maar die heb je ook al gehad volgens mij ? Maar nogmaals, als ik een set moet zetten waarbij ik 6x X15hl in wil zetten huur ik een setje in, bij dergelijke klusjes kun je dat makkelijk verrekenen.
Heb er zelf ook 4 staan voor boven de x15b en x15hl, heb er nu een setje DVX D12 bij omdat actief voor mij handiger is maar die heb je ook al gehad volgens mij ? Maar nogmaals, als ik een set moet zetten waarbij ik 6x X15hl in wil zetten huur ik een setje in, bij dergelijke klusjes kun je dat makkelijk verrekenen.