Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MBF

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van MBF (Pagina: 18 van 20)

Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (29-9-2005 16:07:00)
Ik heb een vraag, toen ik mijn TMF agenda kochte kreeg ik een TMF cd erbij, helemaal leeg. Op het hoesje staat: Gratis music download. De cd is beplakt met een tmf logo en wat andere figuurtjes. Het is geen stikker ofzo maar echte en label net als op originele cd's.

Begrijp ik nou goed dat ik muziek mag downlaoden en op die cd mag branden en dat ik geen beote krijg van buma?
Topic: Cd zit vast in CDJ-800 (29-9-2005 15:09:00)
Helemaal mee eens, dat pennetje is gevaarlijk.

Maar wat gaat er voor schade komen als je dat pennetje gebruikt? iets aan het loopwerk e.d? Want ik heb dus 1x met dat pennetje zitten poerren dus ik ben bang dat er iets beschadigt is.
Topic: Cd zit vast in CDJ-800 (28-9-2005 22:33:00)
Dat bedoelde ik laugh :D .
Topic: Cd zit vast in CDJ-800 (28-9-2005 22:09:00)
a inderdaad dat pinnetje is daarvor bedoelt, en ja als ik alles volgens de handleiding doe en het gaat stuk is het hun fout.
Topic: Cd zit vast in CDJ-800 (28-9-2005 20:36:00)
Ga ik ook, ik heb hem gister gemaild en hij komt hem ophalen. Ik weet niet of dit onder de garantie gaat vallenomdat ik zelf met dat pinnetje heb zitten kloten.
Topic: Cd zit vast in CDJ-800 (28-9-2005 18:52:00)
Silvia wil jij dan hier plaatsen waardoor jouw probleem kwam?

En nog wat waarom leest 1 cd speler wel een cd met een krasje/kras en de ander niet:S de 'kapotte' leest hem wel de ander niet/nauwelijks. Ze zijn bijde even nieuw hoe kan dat nou laugh :D ?
Topic: Welke 18 inch sub is de beste keus? (28-9-2005 17:40:00)

DJ Sietse schreef:

Het kan nooit kwaad natuurlijk, maar of het zinvol is is een tweede. Ten eerste heb je geen subs van '50 Hz'. Een zinvol getal om op af te filteren is doorgaans 40 Hz. Als de x-max van de speaker dit al niet toe laat moet je nog hoger affilteren natuurlijk.
Nee bij wijze van spreken dan. Ik bedoel mag je Lager filteren dan de baskast/sub kan? Dus als je een kast heb avn 45 hz mag je hem dan filteren naar 30 hz. Dit omdat ik altijd ongeveer de filter op 40 hz heb staan en mijn kast kan 45 hz. Maar ik was dus benieuwd of dat goed gaat.

Op wat voor HZ scheurt een conus ongeveer? Ik heb nl de b1800x
Topic: Welke 18 inch sub is de beste keus? (28-9-2005 17:29:00)

DJ Sietse schreef:

Uit de handleiding haal ik dat de cx3400 een standaard 25 Hz lowcut heeft. Dat is natuurlijk veel te laag. Een gescheurde konus kan daar het gevolg van zijn..
Moet de lowcut dus uit staan?
Wat gebeurd er als je een sub van 50 HZ heb en filterd op 40 HZ gaat hij dan kapot?
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (28-9-2005 15:41:00)
Wil je filmpjes posten van je scanners?
Topic: Truss (27-9-2005 22:02:00)

Robbiew schreef:

nu is mijn vraag :
ik wil dus graag weten van jullie, wat jullie zouden doen met 500 euro budget ?
ik denk aan zoiets, een wind-up met een t-bar erop,
maar is deze wind-up gelijk aan bijv. deze of deze, en zijn die VMB's (als die showtec niks is) dan ook verkrijgbaar met "t-bar" ???
wat denk je zelf? tuurlijk si het niet te vergelijken, kijk het verschil in de prijs, lengte, kwaliteit, merk en het aantal kg's dat hij kan dragen en natuurlijk het TUV merk.