Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MBF
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MBF (Pagina: 1 van 20)
Topic: Ra Ra... (17-5-2006 16:11:00)
recht een winner scan met een hallogeen pitjeWat zou ik blij geweest zijn als de rechtse een winner scanner was
.. Nee denk het niet een winner scanner.. die is veel geler.
Ik zou het eigelijk niet weten, volgens mij is die rechter een 250 watt msd uit een trackspot?Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (15-5-2006 20:32:00)
Moet lukken lijkt me, geen spoortje stress, terwijl ik toch een paar lastige tentamens ertussen heb zitten (Latijn / Scheikunde1,2)
Helaas gaat dat van die beloning niet echt op voor mij
Heb niet iets speciaals om naar uit te kijken, geloof ik.
Bij deze, succes iedereen die ook examens heeft!
Wat dacht je van je diploma
. Dat papiertje is toch je hele toekomst! Ik hoef ook niet perse een laptop. Ik heb liever dat ik zeker slaag een geen laptop krijg dan met onzekerheid en stress zit en wel een laptop krijg.
Topic: Centraal Examens 2006 (11-5-2006 17:12:00)
Het is overigens voor mij wel nog even spannend of ik over ga...
ach, ik ga maar weer is aan me huiswerk
Het kan een voordeel zijn dat je nog niet aan de beurt bent maar toch MOET het een keer gebeuren (of je wilt geen diploma). VOlgend jaar zitten de geslaagden: haha pietje moet nog leren en wij lekker niet
.
Halogeen :S ik dacht altijd MSD.. En ik vond dit op internet:
The original Trackspot has long been regarded as King of the Club Scene. Now, Trackspot 2 aims to claim that title. It’s brighter—now with a 250w MSD source—and has a longer lamp life—2,000 hours as compared to 500.
Topic: Ra Ra... (17-5-2006 15:46:00)The original Trackspot has long been regarded as King of the Club Scene. Now, Trackspot 2 aims to claim that title. It’s brighter—now with a 250w MSD source—and has a longer lamp life—2,000 hours as compared to 500.
maurice schreef:
links een msd pitje in scan geen ideerecht een winner scan met een hallogeen pitje
.. Nee denk het niet een winner scanner.. die is veel geler. Ik zou het eigelijk niet weten, volgens mij is die rechter een 250 watt msd uit een trackspot?
Ja klopt mijne is 30. Zo te zien een 0 vergeten te typen haha
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (15-5-2006 19:25:00)Probleem al gevonden. Dmx kanaal 1 ken ik uit me hoofd (Switch 1 on) Maar kanaal 29 niet dus liet ik dat door martinLJ doen. Aangezien Martin LJ rare waardes heb (omdat ie bij 0 begint) klopte de stand van de switches niet. Ik heb het nu met de rekenmachine op mijn pc (doodnormale windowsding) uitgerekent en ik zag dat deze dus afweek van die van martin. Hij doet het nu wel op 29.
Tip: Start rekenmachine op in windows, typ je adres getal (bv 3) en druk op BIN. Dan zie je bv dit staan 01111
1 is ON
0 is OFF
En voer je dus van links naar rechts in op je switches dus switch 1: on switch 2: on enz.. Of je neemt gewoon een DMX calculator
Topic: Centraal Examens 2006 (14-5-2006 00:18:00)Tip: Start rekenmachine op in windows, typ je adres getal (bv 3) en druk op BIN. Dan zie je bv dit staan 01111
1 is ON
0 is OFF
En voer je dus van links naar rechts in op je switches dus switch 1: on switch 2: on enz.. Of je neemt gewoon een DMX calculator
letterkunde? ik had een 6.2 dat is zo'n gemeen vak he heb nog nooit 1 boek gelezen en alleen boekverslagen van internet geplukt.. Ik had wel verfilmde boeken dus gewoon tv kijken de hele dag
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (13-5-2006 02:11:00)
Weet iemand toevallig waarom mijn strobo reageert als ik hem vanaf dmx kanaal 1 zet maar zodra hij een hoge waarde heb zoals 29 ofzo niet?
Topic: Centraal Examens 2006 (11-5-2006 23:03:00)Haha, ikz ie het ook voor me al ALS ik slaag. ALS he ;)
Eerst 15 dagen wachten op de uitslag. Daarna: positief of negatief. Ben ik geslaagd: HOPPA, ik heb al een discotheek afgehuurt hier waar ik werk, die staat in optie voor als ik slaag. Daarna mijn dagleven omddraaien in nachtleven. Dus lekker uit, feesten, gezllighouden en overdag slapen..
Mjammie zie het al voor me, maar eerst slagen natuurlijk.
Wat ik wel veel hoor is mensen met goede cijfers zakken meestal en de mensen met slechte niet
dat komt doordat de goede denken van ik haal het toch wel ik leer niet zoveel.
Topic: Centraal Examens 2006 (11-5-2006 22:09:00)Eerst 15 dagen wachten op de uitslag. Daarna: positief of negatief. Ben ik geslaagd: HOPPA, ik heb al een discotheek afgehuurt hier waar ik werk, die staat in optie voor als ik slaag. Daarna mijn dagleven omddraaien in nachtleven. Dus lekker uit, feesten, gezllighouden en overdag slapen..
Mjammie zie het al voor me, maar eerst slagen natuurlijk.
Wat ik wel veel hoor is mensen met goede cijfers zakken meestal en de mensen met slechte niet
dat komt doordat de goede denken van ik haal het toch wel ik leer niet zoveel.djsteev schreef:
Voor mij is het dan ook zover.. ik ga straks mn vwo diploma halen!Moet lukken lijkt me, geen spoortje stress, terwijl ik toch een paar lastige tentamens ertussen heb zitten (Latijn / Scheikunde1,2)
Helaas gaat dat van die beloning niet echt op voor mij
Heb niet iets speciaals om naar uit te kijken, geloof ik. Bij deze, succes iedereen die ook examens heeft!

. Dat papiertje is toch je hele toekomst! Ik hoef ook niet perse een laptop. Ik heb liever dat ik zeker slaag een geen laptop krijg dan met onzekerheid en stress zit en wel een laptop krijg.
ja oke maar het is wel anders, niet meer veschillende vakken maar eigelijk meer op 1 soort onderwerp. Nu heb je aardrijkskunde, geschiedenis enzo daar niet meer
Topic: Centraal Examens 2006 (11-5-2006 16:36:00)pietje schreef:
Ik ben gelukkig dit jaar nog niet aan de beurt. Voor mij is het volgend jaar... Spannend
Het is overigens voor mij wel nog even spannend of ik over ga...ach, ik ga maar weer is aan me huiswerk
.