Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Viero
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Viero (Pagina: 18 van 20)
Topic: Fame microfoons (13-1-2007 18:55:00)
Antwoord:
Jullie denken/hopen/willen geloven dan dat je een beetje Shure koopt
Moest ik het kapitaal hebben ik koop de Shures, het is gewoon dat ik wil weten het verstandig is deze micro's te kopen of ik beter gewoon verderspaar...Topic: Fame microfoons (13-1-2007 13:19:00)
-Klank
-rondzingen
-Gevoeligheid trillingen van bv de hand (iets wat bij goedkope mics vaak een groot probleem is)
Mocht dit allemaal positief zijn dan moet je je afvragen of jou klanten persee met shure willen werken of vinden dat het gewoon goed moet zijn. In dit laatste geval---> kopen
(mag je voor mij ook zo'n drumkitje meebestellen
)drumsetje gaat momenteel aan 192
Daar Fame het merk is van M*s*cst*r* zal ik dan maar es naar Duitsland rijden in de vakantie
Is er iemand die ervaring heeft met de microfoons?Topic: Fame microfoons (13-1-2007 12:28:00)zonder de prijsmindering
zou ze in duitsland kopen, de 58 voor iets meer dan €30 en de 57 iets minder dan €30, daarom dat ik twijfel.
srr voor het gebruik van OEM (> gebruik ik ook gwn voor kopieën)Topic: Fame microfoons (13-1-2007 12:16:00)idem, volgens mij heeft hij een toetsenbord met ingebouwde emmer :DTopic: te veel cd koffers meeslepen !! (14-9-2006 16:16:00)ik heb de tafel met de blauwe leds, is van mij ook 1-5-6-8
Tom schreef:
hoe zou het toch komen dat namaak merken altijd de typenummers van pro merken gebruiken?Antwoord:
Jullie denken/hopen/willen geloven dan dat je een beetje Shure koopt
jop schreef:
Ik zou zeggen luister en vergelijk.-Klank
-rondzingen
-Gevoeligheid trillingen van bv de hand (iets wat bij goedkope mics vaak een groot probleem is)
Mocht dit allemaal positief zijn dan moet je je afvragen of jou klanten persee met shure willen werken of vinden dat het gewoon goed moet zijn. In dit laatste geval---> kopen
(mag je voor mij ook zo'n drumkitje meebestellen
)
Daar Fame het merk is van M*s*cst*r* zal ik dan maar es naar Duitsland rijden in de vakantie
Is er iemand die ervaring heeft met de microfoons?
jop schreef:
Shure is geen oem dus het zijn gewoon copien. Voor het zelfde geld heb je ook gewoon de originele
zou ze in duitsland kopen, de 58 voor iets meer dan €30 en de 57 iets minder dan €30, daarom dat ik twijfel.srr voor het gebruik van OEM (> gebruik ik ook gwn voor kopieën)
Ik ben van plan ergens volgend jaar een klein PA-setje aan te kopen, ik heb op internet al wat gezocht en ben het merk Fame tegengekomen. Ik zou van dit merk microfoons aankopen, maar zou het de moeite zijn? Ik twijfel vooral door de lage prijs. Ik heb al positieve reacties gehoord, maar ook mensen die zeggen dat het totaal ruk is...
Het mengpaneel dat ik voor ogen heb is de peavy PV14, zou ik qua microfoons dan best in die klasse blijven of best wat langer sparen en wat meer uigeven?
Alvast bedankt...
ps: enkele voorbeelden van de microfoons die ik voor ogen had (OEM's van de Shure's?)
Fame MS58 (Zangmicrofoon, normale prijs €100 incl 5m XLRkabel en klem voor statief, Frequentiebereik: 60 Hz û 15 kHz, Foto)
Fame MS57 (Instrumenmicrofoon, normale prijs €100 incl 5m XLRkabel en klem voor statief, Frequentiebereik: 60 Hz û 15 kHz, Foto)
Fame drum-mic set II (Drum-mics, normale prijs €445 incl flightcase en klem, 1x basdrum (30Hz-15kHz) 3x toms (80Hz-18khz) 1x snare (40Hz-18kHz) 2x overheads (fantoomvoeding 48v))
Topic: Thema muziek Viking avond. (19-9-2006 17:02:00)Het mengpaneel dat ik voor ogen heb is de peavy PV14, zou ik qua microfoons dan best in die klasse blijven of best wat langer sparen en wat meer uigeven?
Alvast bedankt...
ps: enkele voorbeelden van de microfoons die ik voor ogen had (OEM's van de Shure's?)
Fame MS58 (Zangmicrofoon, normale prijs €100 incl 5m XLRkabel en klem voor statief, Frequentiebereik: 60 Hz û 15 kHz, Foto)
Fame MS57 (Instrumenmicrofoon, normale prijs €100 incl 5m XLRkabel en klem voor statief, Frequentiebereik: 60 Hz û 15 kHz, Foto)
Fame drum-mic set II (Drum-mics, normale prijs €445 incl flightcase en klem, 1x basdrum (30Hz-15kHz) 3x toms (80Hz-18khz) 1x snare (40Hz-18kHz) 2x overheads (fantoomvoeding 48v))
https://nl.wikipedia.org/wiki/Viking_metal
Ensiferum, Enslaved en Amon Amarth zijn toppertjes!
dit uiteraard wel als je ook échte metal draait (wat niet van Lordi kan gezegd worden
)
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (17-9-2006 23:04:00)Ensiferum, Enslaved en Amon Amarth zijn toppertjes!
dit uiteraard wel als je ook échte metal draait (wat niet van Lordi kan gezegd worden
)ik had ook al het idee opgevat om de cursus bij LGO te doen. van het rits is het gewoon dat de theorie me teveel theatergeschiedenis gericht is. ik ben er zelf in geïnteresseerd (school, kijk er graag naar, eens een boek er over), maar ik wil er me niet zo in verdiepen, en we zijn al eens in het rits gaan kijken, en daar zeiden ze dat de theorie niet te onderschatten is (en daar ik nu al problemen heb met sommige theorievakken, denk ik ook niet dat het iets voor mij is). net zoals je zegt heeft mijn baas gezegd dat de theorie er achter (qua geluid/licht) altijd handig kan zijn in bepaalde situaties (vraag me niet welke, ben ze nog niet tegengekomen met de drive-in).
ik zal ook niet zeggen dat ik nog een leek ben, maar ik heb ook in de praktijk al veel geleerd. dat je zegt zo veel leren, spreekt me wel aan, en dan electronica volgen... ik zou dat mss ook wel zien zitten. ik zal nog eens afwachten wat anderen zeggen, maar alvast hartelijk bedankt stekelvarke!!!
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (17-9-2006 17:53:00)ik zal ook niet zeggen dat ik nog een leek ben, maar ik heb ook in de praktijk al veel geleerd. dat je zegt zo veel leren, spreekt me wel aan, en dan electronica volgen... ik zou dat mss ook wel zien zitten. ik zal nog eens afwachten wat anderen zeggen, maar alvast hartelijk bedankt stekelvarke!!!
Ik zit nu in mijn laaste jaar secundair en ik zou graag in het hoger onderwijs klank en licht studeren. Enigste probleem, hier in België zijn er naar mijn weten niet echt veel scholen die bieden wat ik wil. Er is het Rits, maar daar is het vooral theatergericht. Dat zie ik niet echt zitten, want je moet oa de gehele romeinse en huidige theatergeschiedenis kennen. Ik vroeg me af of er mensen zijn die scholen in België/Nederland weten waar ik zou passen. Het is vooral de bedoeling licht en geluid voor optredens (eventueel theater). Theorie zoals talen enzo geen probleem, maar niet echt zo die theaterdingen, spreken me niet echt aan.
Alvast bedankt!
Topic: dj wallpapers voor desktop (17-9-2006 17:27:00)Alvast bedankt!
JeroenVDV schreef:
Ik kan de kwijldruppels vanaf hier zien zitten.wij sleuren voor feestjes meestal alles (cd + vinyl (oudere nummers, geen recente)) mee, voor feestjes in het jeugdhuis alleen maar cd's. In ons nieuw meubel gaan we plaats voorzien om alle bakken te kunnen zetten, met uitbreidingsmogelijkheid. Als ik moet gaan draaien op locatie (niet met eigen materiaal) vraag ik meestal 2 tafels om m'n muziek op te zetten.
Topic: Showmaster 24 --> Geen record mode (9-9-2006 22:47:00)martijn schreef:
Die codes staan allemaal onderop de tafel. Dat die codes per "merk" verschillend zijn is bekend, maar blijkbaar is er nu weer een nieuwe in de Showtecs gezet. Toevallig een nieuw type tafel met blauwe leds?