Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van TimD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van TimD (Pagina: 18 van 20)

Topic: Hub probleem (11-1-2010 20:38:00)
De topicstarter is nog steeds aan het wachten op de levering van de nieuwe hub wink ;)
Topic: Hub probleem (6-1-2010 22:26:00)
Bedankt voor je moeite! Ik ga nu eerst eens wachten op die nieuwe hub (die volgens Apple dus wel moet werken), en als het niet werkt gaat het probleem serieuzere vormen aannemen en ga ik de oplossingen die jullie aandragen eens proberen. Tot nu toe hoop ik erop dat het gewoon een crappy hub is...
Topic: Hub probleem (6-1-2010 17:40:00)
Dat zou mooi zijn, want ik wil het natuurlijk wel lekker kunnen gebruiken wink ;) De reden dat ik een gepowerde heb gepakt, was omdat de x:one en de geluidskaart geen eigen voeding hebben.
Topic: Hub probleem (6-1-2010 17:01:00)
Ik heb een 'gewoon' MacBook, de zwarte versie met een 2.2 GHz C2D processor en 4 gig geheugen. Ik denk dat zo'n usb-poort toch wel wat moet kunnen trekken? Ik bedoel, 4 stereo uitgangen en wat midi input is toch niet dat je zegt zwaar. Ik heb eens een nieuwe hub besteld van Belkin (op de Apple-site 40 euro, bij Bol 21 shut up :X ) en eens kijken wat het gaat doen!
Topic: Hub probleem (5-1-2010 18:42:00)
Ik heb 2* DN-S 1200, een X:0ne 1D en een Terratec Phase 26 geluidskaart. Mijn MacBookje heeft maar 2 usb-poorten en omdat ik niet veel zin heb om veel in te pluggen, heb ik me een mooi gepowerd hubje gehaald, zodat ik maar één kabel heb.

Toen ik alles laatst voor het eerst had aangesloten, werden de cdspelers helemaal niet aangetroffen door de Mac. Als ik ze rechtstreeks aan de Mac hang, dan zijn er geen problemen. Ik DENK dus dat het aan mijn hub ligt, die is namelijk van Thrust of Sweex (ja, ik weet het, maar vond zo snel geen ander merk in de MediaMarkt).

Denken jullie dat het verstandig is om een nieuwe, kwalitatief betere hub te kopen, of moet ik het ergens anders zoeken (ik heb al fatsoenlijke usb-kabels aangeschaft)? Zijn er problemen van de Denons bekend als ze op een hub gezet worden?
Topic: Fresnells vervangen voor LED-verlichting (18-11-2009 23:46:00)
Jullie gaan lekker kort door de bocht met het hele China-verhaal! Vrijwel elke fabrikant haalt zijn producten uit China, en al worden ze daar niet in elkaar gezet, je kunt wel raden waar de losse onderdelen vandaan komen... Maar goed, dat is niet een discussie die ik wil voeren, ik wil de topicstarter helpen.

Mijn tip: wacht zo lang mogelijk met kopen. De ontwikkelingen rond LED gaan razendsnel, ook bij Highlite. Wat je nu koopt, is tegen de tijd dat je het nodig hebt óf enorm in prijs gezakt, óf al achterhaald (tja, dat is het nadeel van snelle ontwikkelingen he wink ;) )
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (18-10-2009 18:04:00)
Inderdaad, totaal niet verwacht... Ik zal hem zeker missen, hij was toch zeker één van de fanatiekste leden. Veel sterkte voor zijn familie!
Topic: Voldoet de JBL JRX 115 (18-10-2009 10:51:00)
Budgetserie JBL tegen goede middenklasser van DAP... Geen logische keuze om voor de JBL te gaan lijkt me
Topic: Nieuw DAP LT-aktief en RX-serie (28-9-2009 22:14:00)
Ik heb de actieve gehoord (18" laag en 12" top) op de open dag, en voor zover ik kan beoordelen klonk het erg netjes!
Topic: Nieuw DAP LT-aktief en RX-serie (25-9-2009 09:44:00)
Qua levertijden is A&H op dit moment waardeloos. Heb enorm lang gewacht op een xone 1d en de xone 42 is volgens mij ook lang niet fatsoenlijk leverbaar (dat belooft wat voor de nieuwe controller... zal wel pas rond 2012 leverbaar zijn of zo)