Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Chuckie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Chuckie (Pagina: 18 van 20)
Topic: Voor de liefhebbers van happy hardcore (18-7-2004 20:45:00)
Lees topic vanaf hier maar door.
Het programma zelf ken ik niet, maar vermoed dat het er wel mee zal lukken. (heb de plaatjes toendertijd gezien die ME postte.)
Verder als je wilt weten wat een fourier reeks is, www.new-line.nl/forum/search/?str=fourier&Go.x=16&Go.y=14
De bovenste twee moet je hebben.heel erg bedankt. ik ben nu het progje alvast aan het downloaden en ik zal de handleiding ff goed doorlezen.
bedankt voor de informatie dat je hebt gevonden voor mij
en ohwja sensation is goed opgenomen.
bijna al zonder ruis alleen hier en daar hoor je het wel.
bedankt!!!!!!!!!!!Topic: Hulp nodig met opnemen (4-7-2004 01:17:00)tja sommige dingen worden maar 1 keer door de radio uitgezonden (lees sensation).Topic: Hulp nodig met opnemen (1-7-2004 12:00:00)
een spiegelbol van 4 meter en weegt 650 kg
www.inflatableparadise.nl/iphome/leuk om in het midden van je truss te laten hangen
ROTFLMAO,
die laatste vind ik goed gemaakt :P
heb je er meer?
Topic: Hulp nodig met opnemen (4-7-2004 12:23:00)die laatste vind ik goed gemaakt :P
heb je er meer?
Sgrovert schreef:
Dit programma gaat het om: www.new-line.nl/forum/read/?m=74420#74420Lees topic vanaf hier maar door.
Het programma zelf ken ik niet, maar vermoed dat het er wel mee zal lukken. (heb de plaatjes toendertijd gezien die ME postte.)
Verder als je wilt weten wat een fourier reeks is, www.new-line.nl/forum/search/?str=fourier&Go.x=16&Go.y=14
De bovenste twee moet je hebben.
bedankt voor de informatie dat je hebt gevonden voor mij
en ohwja sensation is goed opgenomen.
bijna al zonder ruis alleen hier en daar hoor je het wel. bedankt!!!!!!!!!!!
ik hoop dat je kan vinden wat mij kan helpen. want dat analyse zegt mij helemaal niks. by the way ik ben nu sensation al aan het opnemen en de ruis die erin zit (heel erg vaag/zacht) is echt 1 freqeuntie. niet wisselent.
alvast bedankt
Topic: Hulp nodig met opnemen (3-7-2004 20:17:00)alvast bedankt
Sgrovert schreef:
Denk dat het ruis eruit halen slechter gaat en meer tijd kost dan dat je ze opnieuw opneemt. Tevens berijk je met opnieuw opnemen een beter resultaat.Ff een vraagje tussendoor:
met welk programma kan ik het beste ruis uit een aantal mp3tjes halen?
Topic: New-Line chatbox [test] (30-6-2004 20:28:00)met welk programma kan ik het beste ruis uit een aantal mp3tjes halen?
der zijn al aardig wat. nu de laatsten nog!!
Topic: New-Line chatbox [test] (30-6-2004 17:11:00)iedereen zo z'n eigen mening d8 ik maar
Topic: New-Line chatbox [test] (30-6-2004 15:52:00)
ik hoop iig dta er veel mensen komen. is het weer es gezellig :D
Topic: New-Line chatbox [test] (30-6-2004 13:51:00)Wie komt vanaaf ook met voetbal??
gisteren was het trouwens nog aardig gezellig druk met 10 man
Topic: grote spiegelbollen (27-6-2004 21:52:00)gisteren was het trouwens nog aardig gezellig druk met 10 man
hjvogelpoel schreef:
zo nog ff een kick...zag dit en dacht, dit moeten ze op het new-line forum zien
een spiegelbol van 4 meter en weegt 650 kg

www.inflatableparadise.nl/iphome/