Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van LJ DaAn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van LJ DaAn (Pagina: 17 van 20)

Topic: ADJ 132 lichtstatieven (8-1-2009 02:34:00)

DJ JB schreef:

Sterker nog: afgelopen zomer heb ik bijna een bevriende collega verloren (scheelde 5cm) aan een statief waarvan de staalkabel het begaf met de last op 3,5m hoogte. Ook alleen omdat het verhuurbedrijf z'n huiswerk niet had gedaan (laat staan inspectie van het statief) en dus het statief heeft overbeladen. Knappe jongen die een statief omhoog kan draaien zonder in de buurt te komen van de last die eventueel naar beneden zou kunnen komen, of zijn de wind-up-draaiers geen voltallige mensenlevens die beschermd moeten worden??
Een staalkabel breekt niet 'zomaar'.
Er moet een kink-, vervorming-, knik-, of een vogelnestje in de kabel zitten, of er zit een draad- of strengbreuk in.
Je kan ze eigenlijk allemaal zien zitten, dan gebruik je het wind-up natuurlijk NIET meer...
Natuurlijk moet dit niet de taak zijn van de huurder of degene die de windup bedient, MAAR je kan wel meteen aan een statief zien in wat voor een toestand het verkeerd.
Ik ga er dan even vanuit dat dit om een 'simpel' statiefje gaat, die niet noemenswaardig hoog kan..
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (7-1-2009 15:09:00)
Gefeliciteerd nog Dré!

Wel een rare datum, jarig zijn op 1 januari...
Topic: Kopieermachine op batterijen (7-1-2009 15:06:00)

DJ JB schreef:

Ik zou toch zweren dat de US Customs Officer bij mijn bezoek aan New York afgelopen november het paspoort door een groter apparaat haalde (beste omschrijving die ik verzinnen is hoe de pin-automaten met de magneetstrip werken).
Toen ik naar Servié ging werd mijn net nieuwe (1 maand oud) paspoort met chip erin door een scanner gehaald die in het toetsenbord verwerkt zat. De douane kon meteen al mijn informatie zien incl foto..
Zo'n chip wordt al sinds 2006 verwerkt in paspoorten en werkt tot 10 cm van de lezer.
In theorie kan het boekje dus dichtblijven...

Het kan duswel, maar een bedrijf kan die paspoorten toch niet scannen??
Topic: We hebben een nieuw vip lid (6-1-2009 17:32:00)
Douwe, zat eraan te komen natuurlijk!!

Gefeliciteerd met je zeer gewaardeerde titel!!
Topic: De beste blacklight, waarom? (3-1-2009 20:37:00)
Zijn gewoon dezelfde dingen als dat kanon, alleen met een andere reflector deze keer...

Niet erg goed voor je lampen dus wink ;)
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (1-1-2009 17:36:00)
Beste wensen voor 2009!
Topic: Slechtste ervaring (30-12-2008 22:54:00)

GoeieGast schreef:

In Escape wordt de DJ apparatuur DU MOMENT dat het feest klaar is en NO SOONER dan dat het feest begint achter slot en grendel gezet/vandaan gehaald terwijl hogjes blijven staan. Ook cyber is eens Pioneer spul kwijtgeraakt terwijl de andere, in aanschaf veel duurder spul bleef staan
Ik zie het probleem niet, er komt gewoon NIEMAND zonder crewshirt achter elke booth of bar. klaar.

Duurder spul is moeilijker kwijt te raken, als jij een aanschaf van 10.000 eutjes doet voor een lichttafel, dan doe je diet niet 'effetjes' via via bij pietje van internet....
Topic: Martin Lightjockey vragen (28-12-2008 15:47:00)

pk schreef:

20 sequences met alle toestellen paars.
Je bedoelt 20 stappen iun 1 sequence.

Als jij de sequencetijd handmatig aanpast past ie natuurlijk ALLE tijden aan in die sequence.
Wat jij wilt is dus niet mogelijk (voor zover ik weet), maar je kan wel een secuence over een (paarse) que laten lopen, die alle fixtures even wit maakt.
Maar dat wil je wss niet?

Bij de acomic's is het hetzelfde, je KAN de sequencetime wel aanpassen maar dan pas je ook de tijd van elke flits aan, die wordt langer. het is dan geen single flash meer.
Topic: Filmpje lichtset (25-12-2008 14:24:00)
Wat een oerlelijk ijzeren ding is dat eigenlijk!!

Hij zit ook wel lastig te doen, zit maar te kreunen en te steunen en moeilijk te doen terwijl die andere gast rustig filmt :P
volgens mij heeft ie het in en uitelkaar halen van dat ding nog niet helemaal onder de knie laugh :D
Topic: Dynacord in the Sting (22-12-2008 22:08:00)
Meestal wordt foto's maken in een winkel niet op prijs gesteld..

Ach, de slager hier heeft 2 breedbeeldschermen en 2 beamers aan het plavond hangen..
Eentje voor infotainment en eentje voor advertising.
'T is wel een grote en net nieuwe slager.