Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sntho0
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 192 bijdrage(n) van Sntho0 (Pagina: 17 van 20)
Topic: Omnitronic versterker & Mz Soundline speakers (15-3-2005 09:36:00)
quote schreef:Waar heb je die slecht commentaren gelezen dan? Ik heb ze niet kunnen vinden.
Ik heb nog steeds geen versterker gekocht dus ben toch benieuwd.Topic: Omnitronic versterker & Mz Soundline speakers (14-3-2005 09:45:00)Inderdaad wordt er over Omnitronic op deze site niet of nauwelijks iets geschreven, maar er zijn meer sites. Ik wil ook een nieuwe versterker aanschaffen en zoek het hele web na of ik ergens info vandaan kan halen. Ook heb ik bij bedrijven geinformeerd die zowel DAP als Omnitronic verkopen. Ook in Duitsland. Ik heb nog niets negatiefs ontvangen of gelezen over de versterkes van Omnitronic. Trouwens, ik kraak DAP niet af hoor. Ik heb zelf ook DAP versterkes gehad en nooit problemen mee gehad. Topic: Omnitronic versterker & Mz Soundline speakers (14-3-2005 08:47:00)
) ).Weet je het wel zeker? Wat denk je van de beveiliging? Toch niet onbelangrijk.
Op de Omnitronic zitten limiters. Op de DAP niet.
En, over de Omnitronic kan ik nergens iets negatiefs vinden in tegenstelling tot DAP.Topic: Welke speakers? (25-1-2005 10:57:00)
4 x Behringer eurolive professional B1520 pro ( de nieuwe dus )
en een EP2500 erachter of een andere eindtrap in die prijsklasse ( zijn er genoeg van te vinden )
Kom ik op 1575 euro, da's mooi toch !!
sisKijk hier kan de vraagsteller iets mee. Trouwens, waar is deze gebleven? Houdt zich aardig afzijdig.
Laten we dat gemekker maar snel vergeten. Kan al die onzin niet verwijderd worden?Topic: Welke speakers? (25-1-2005 10:24:00)
sisIs 1500,- dan wel genoeg? Er zal toch ook een versterker bij moeten.Topic: Welke speakers? (24-1-2005 13:05:00)
sisSis, jij ben misschien professional, maar dit is vor een feest eens per maand.
En, ken jij de JBL jrx-125? Ik denk het niet.
Nou, geloof mij maar. Toffe dingen, zeker voor dat geld!Topic: Welke speakers? (24-1-2005 11:22:00)
Wat is er mis met dat jbl tweetertje?
Maar daar hadden we het niet over.
Vind ik ook. De tweeter moet minimaal op 2 meter zitten.
Flightcases er onder is natuurlijk een mogelijkheid waar ik zelf ook
wel aan heb gedacht maar dit moeten aardige grote worden.
Ik dacht, misschien heeft er iemand een andere oplossing.
Zit zelf nog te denken aan sterke metalen barkrukken. De zitting er af halen en daar
een plateau maken waar de box op staan kan.Topic: Subs op kisten of niet (19-1-2005 16:25:00)
rekal schreef:
en ja Omnitronic daar lees ik over maar wat ik dan vind zijn meestal toch "slechte" comentaren.quote schreef:Waar heb je die slecht commentaren gelezen dan? Ik heb ze niet kunnen vinden.
Ik heb nog steeds geen versterker gekocht dus ben toch benieuwd.
Ferdy schreef:
Over de omnitronic is ook niks geschreven,....................rekal schreef:
( en ik ga een dap p2000 kopen (hier bestellen
) ).Op de Omnitronic zitten limiters. Op de DAP niet.
En, over de Omnitronic kan ik nergens iets negatiefs vinden in tegenstelling tot DAP.
sis schreef:
Verder heb ik nog even gekeken :4 x Behringer eurolive professional B1520 pro ( de nieuwe dus )
en een EP2500 erachter of een andere eindtrap in die prijsklasse ( zijn er genoeg van te vinden )
Kom ik op 1575 euro, da's mooi toch !!
sis
Laten we dat gemekker maar snel vergeten. Kan al die onzin niet verwijderd worden?
sis schreef:
de HK - audio premium series, zijn niet duur, beter frequentiebereik, en gaan ook hard
sis
sis schreef:
Voor die prijs heb je gewoon geen kwaliteit, dit is onmogelijk !!!sis
En, ken jij de JBL jrx-125? Ik denk het niet.
Nou, geloof mij maar. Toffe dingen, zeker voor dat geld!
Hangt er van af wat voor feesten.
Je hoeft niet perce 2 versterkers voor 4 boxen. 1 Versterker kan prima als je de weerstand in acht neemt. (niet onder de 4 Ohm)
Voor 1500,- kun je met een beetje zoeken de JBL jrx-125 boxen en bijvoorbeeld een Yamaha p5000s aanschaffen.
In ieder geval gaat dat hard zat. Maar dan heb je gewoon 2 boxen.
Ga je toch voor 4 boxen dan zul je, denk ik, niet genoeg budget hebben. Tenminste als je een beetje kwaliteit wilt.
Topic: Subs op kisten of niet (20-1-2005 09:03:00)Je hoeft niet perce 2 versterkers voor 4 boxen. 1 Versterker kan prima als je de weerstand in acht neemt. (niet onder de 4 Ohm)
Voor 1500,- kun je met een beetje zoeken de JBL jrx-125 boxen en bijvoorbeeld een Yamaha p5000s aanschaffen.
In ieder geval gaat dat hard zat. Maar dan heb je gewoon 2 boxen.
Ga je toch voor 4 boxen dan zul je, denk ik, niet genoeg budget hebben. Tenminste als je een beetje kwaliteit wilt.
bartsegers schreef:
zeker dat jbl tweetertje
Maar daar hadden we het niet over.
Vind ik ook. De tweeter moet minimaal op 2 meter zitten.
Flightcases er onder is natuurlijk een mogelijkheid waar ik zelf ook
wel aan heb gedacht maar dit moeten aardige grote worden.
Ik dacht, misschien heeft er iemand een andere oplossing.
Zit zelf nog te denken aan sterke metalen barkrukken. De zitting er af halen en daar
een plateau maken waar de box op staan kan.
Ik zit een eigenlijk met een soortgelijk probleem. Alleen heb ik geen subs. Ik heb de fullrange boxen. De JBL JRX-125'gers. Deze zijn 110 cm hoog. Op een tafel plaatsen lijkt helemaal nergens op. Voor een statief zijn ze denk ik niet geschikt. Het gewicht zal nog wel gaan (43 kg) maar de hoogte lijkt me een probleem.
Als ze wel geschikt zouden zijn zou JBL er wel een gat in hebben gemaakt. Heeft iemand een oplossing?
Topic: HK Lucas 1000 of JBL JRX-125 (3-12-2004 13:19:00)Als ze wel geschikt zouden zijn zou JBL er wel een gat in hebben gemaakt. Heeft iemand een oplossing?
Donderdag de JRX-125'gers gehaald.
Staan nu bij ons in de kamer. De rest van de familie is heel blij
Ik probeer iedere kans aan te grijpen te luisteren naar mijn favoriete muziek 70/80ger jaren.
En, natuurlijk lekker hard. Tot grote ergernis van mijn kids.
Valt me op dat het geluid heel strak is, echt heel zuiver.
Ben net als Edie, heel blij met m'n nieuwe aanwinst.
En nu nog een nieuwe versterker. Voel toch echt veel voor de Yamaha p500s
Staan nu bij ons in de kamer. De rest van de familie is heel blij
Ik probeer iedere kans aan te grijpen te luisteren naar mijn favoriete muziek 70/80ger jaren.
En, natuurlijk lekker hard. Tot grote ergernis van mijn kids.
Valt me op dat het geluid heel strak is, echt heel zuiver.
Ben net als Edie, heel blij met m'n nieuwe aanwinst.
En nu nog een nieuwe versterker. Voel toch echt veel voor de Yamaha p500s