Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Driveinteam

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Driveinteam (Pagina: 17 van 20)

Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (27-3-2006 22:01:00)
De 1500 kan ook wel degelijk blinden met een andere chip erin.
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (15-3-2006 00:24:00)
Ik werk normaal ook altijd met pio's. En heb mij vorige week toch maar eens gewaagd aan de denons (S5000 en S3500). Ik moet zeggen alpha track is een hele mooie functie en de hotstarts ook. Maar dat meedraaiende jog daar ben ik dan wel weer niet voor in. Daar kan ik niet echt mee overweg (Ze voelen overegins wel niet zo speelgoedterig aan als die van de Pioneers dat moet ik wel meegeven). Dan hebben we nog de MP3 functie en daar was ik ook wel verbaasd over dat ze die redelijk snel inlazen.
Topic: stuurprogramma voor usb-dmx inteface martin (9-3-2006 00:45:00)
Nou of voor die inerface nou een extra driver nodig is of niet. Ik denk eerder dat je interface kapot is want windows zal normaal gesproken op zijn minst zeggen dat er nieuwe hardware gevonden is.
Topic: Crown of QSC ? (18-2-2006 23:37:00)
Haha chris had je dan maar even gewacht ik heb hier nu ondertussen wel een crown xs1200.
Topic: Computerkast in 19" kast bouwen (17-2-2006 09:00:00)
Haha zo heb ik dus inderdaad ook heel lang een tft stroom gegeven. Je moet alleen zorgen dat je voeding zwaar genoeg is. Want in het begin had ik gewoon een 230 watt voedinkje in dat systeem zitten en ergens kreeg alls toch niet genoeg stroom :$. Toen maar een 350 watt voeding erin gezet.... En waarempel het liep stabiel en had geen strepen meer in mijn beeld.
Topic: Ciare 18.00 W3 En manifold (3-2-2006 18:11:00)
iemand ???
Topic: Ciare 18.00 W3 En manifold (2-2-2006 13:08:00)
Jup versterkers zijn 2 Ohm stabiel gelukkig maar. Want ik kwam er ook pas later achter dat ze 4 Ohm zijn had ik eigenlijk niet op gelet. Maar ze zijn wel geschikt voor manifold ?
Topic: Ciare 18.00 W3 En manifold (1-2-2006 00:28:00)
Hallo,

Ik heb een zijn deze woofers geschikt voor manifold kasten ? Want ik snap echt niet meer waar ik op moet letten bij het vastellen welke woofer geschikt is voor manifold. Want ik heb net een gekeken en vergeleken. Er zijn mensen die de rcf l18p300, l18s800 gebruiken dan nog de eminence sigma pro, En niet te vergeten de beyma en die orginele ev. En zo even vluchtig vergeleken lijken de specs van al deze woofers voor geen meter op elkaar. Ik hoop dus ook dat iemand mij kan helpen want dan kan ik ook wat leuks gaan doen met de vandaag bemachtigde Ciare's.

Groetjes,
Roel
Topic: Kermis verlichting , hoe zit dat? (29-1-2006 23:27:00)
nee dat van mij meubel. Dat wordt het sowieso niet maar afgezien van dat is het best leuk spul.
Topic: Kermis verlichting , hoe zit dat? (23-1-2006 23:34:00)
Het is in ieder geval wel grappig om een keertje wat mee te gaan expirimenteren in mijn ogen. Want de prijs licht echt niet hoog. Ben eens aan het denken om een paar setjes te bestellen en dan wat te proberen. En het eventueel in mijn nieuwe meubel te gaan verwerken.