Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mathijs_promix
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 16 van 20)
Topic: DAP X-15B (29-2-2008 21:44:00)Topic: T-shirt met werkend equalizer-spectrum (28-2-2008 09:42:00)
Ze gaven soms wel leuk effect. Vooral de snelheid van kleuren is goed.Maar je weet toch wel wat je koopt... of heb jij thuis in je DJ Booth 2x CDJ1000 staan en mix je met een Skytec tafeltje??Topic: Skihut Belichting/Decoratie (27-2-2008 22:28:00)Is die T4 nou echt zo creatief opgehangen...
Die T4 hangt aardig stevig hoor. Ben daar wel paar x geweest om te skieën, en heb uiteraard gelijk ff de licht en geluids apparatuur bekeken
Topic: Skihut Belichting/Decoratie (27-2-2008 20:39:00)Excuseer, zowel de verhuurder (euro-rent) als BTV verzekerden me dat deze opstelling in orde was en zonder problemen mocht!Maar JIJ neemt dat ding in gebruik, dus JIJ moet het spul dan ook berekenen e.d. Het is niet zo van, oo hij zegt dit en dat dus dan zou het ook wel zo zijn. (ging het soms maar zo makkelijk!)
Topic: Offerte/factuur (+ klantenbeheer) programma (24-2-2008 20:41:00)Je hebt het over de DSA-600. Maar die levert 400 watt op 8 ohm.
Jouw subjes vragen 400 watt op 8 ohm. En zoals DJ Spiky hierboven al zegt: je moet 1.5 a 2x zoveel vermogen op je versterker hebben.
Topic: DAP X-15B (29-2-2008 21:04:00)Jouw subjes vragen 400 watt op 8 ohm. En zoals DJ Spiky hierboven al zegt: je moet 1.5 a 2x zoveel vermogen op je versterker hebben.
De P-1600 Zou een juiste zijn.
Maar de p-2000 heeft meer vermogen en is €7-, goedkoper i.v.m. aanbieding!
Dus even €30-, doorsparen en je hebt een leuke amp;)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (29-2-2008 17:29:00)Maar de p-2000 heeft meer vermogen en is €7-, goedkoper i.v.m. aanbieding!
Dus even €30-, doorsparen en je hebt een leuke amp;)
Echter een beetje vertrouwen in je apparatuur hebben is ook niet verkeerd. En daaraan vast zit natuurlijk normaal ONDERHOUD aan je spullen.
Techniek is niet 100% betrouwbaar, en dat zal het waarschijnlijk ook nooit worden. In het echt lijkt die eq veel kleiner!
Topic: Ledpar of Par met lampje ? (27-2-2008 22:30:00)Allicht schreef:
Helaas sorry, ik heb echt alleen deze info. Ik was zo teleurgesteld dat ik niet eens de moeite heb genomen om te bekijken welk merk, type e.d.Ze gaven soms wel leuk effect. Vooral de snelheid van kleuren is goed.
renevanh schreef:
Mathijs_promix schreef:
Op deze Foto zie je links een soort afdakje.

Op deze Foto zie je links een soort afdakje. Daar achter zijn par 36 spotjes geplaatst, die dan de decoratie op de muur belichten.
Wat ook leuk is, van die wegwijsborden van kabelbaan e.d. (in het Duits)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (25-2-2008 19:24:00)Wat ook leuk is, van die wegwijsborden van kabelbaan e.d. (in het Duits)
JeroenVDV schreef:
Dan vraag ik me af hoe je het in je hoofd haalt je met dingen bezig te houden waar je blijkbaar niet echt kaas van hebt gegeten... Eerst rekenen en plannen, dan prikken bij dit soort evenementen.Digi Office 1.3A
Topic: Offerte/factuur (+ klantenbeheer) programma (24-2-2008 13:33:00)Na enige research gebruik ik nu Acces i.c.m. een hulpprogje, waarmee t allemaal wat makkelijker wordt. Daarmee kan je ook je relaties e.d. mee beheren.
Voorheen gebruikte ik Alexion Relation Manager. Maar dat is puur alleen voor relaties.
Voorheen gebruikte ik Alexion Relation Manager. Maar dat is puur alleen voor relaties.