Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van LJ DaAn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van LJ DaAn (Pagina: 16 van 20)

Topic: Robe spot 250XT auto test run (17-1-2009 22:41:00)
Je kan de test aan en uitzetten, er zijn 2 testmodussen.

Je moet ze even allebij op no zetten, dit kan via het menu, onder 'test'.

Dit MOET haast wel in de handleiding staan.

Als je DMX aansluit en adressen insteld moet ie trouwens vanzelf via DMX gaan werken..
Topic: Het bouwen van een case (16-1-2009 20:27:00)

Wesley vd H schreef:

De manier van Tom is in ieder geval de manier die ook bij de grotere bedrijven wordt gebruikt.
Dat valt wel mee toch?

Alle apparaten hebben een eigen kist, en er zijn aparte kabelkisten.
Hier zitten bijna nooit van deze verdelers in...
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (11-1-2009 17:08:00)
Je zegt zelf dat taperollen NIET op de pakbon staan (als een stagaire daar al iets mee te maken ZOU hebben).
Hoe moet die stagaire dan weten hoeveel rollen er mee moeten? Zelfs een prof kan dan fouten maken omdat hij in het magazijn niet weet hoe groot de klus is, hoeveel man er aan de klus werken op locatie etc etc..

Dat kan je een stagaire dus echt NIET kwalijk nemen, stagaires moet je zoiezo alleen maar hoopjes laten vegen, kabels rollen/maken en laten kijken wink ;) (wat in de praktijk eigenlijk ook altijd gebeurt...)
Topic: ADJ 132 lichtstatieven (11-1-2009 12:19:00)

joepurlings schreef:

Er bestaat ook nog iets als gezond boerenverstand toch? Wat mij betreft een heel stuk belangrijker dan welke regels of richtlijnen ook.
Hij vraagt alleen of jij daar op een "tragische" manier achter bent gekomen, dat is toch een normale vraag?
Topic: Licht- en geluidsplan kerstconcert (10-1-2009 22:44:00)
waarom hangen die ledparren die de truss verlichten niet aan de andere kant?!
Verder zie ik wel wat kabels lopen!
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (10-1-2009 22:38:00)

DJ-Robin schreef:

@ Douwe als het Sensation was dat komt het omdat een deel van het materieel zaterdag op andere grote klussen heft gehangen, dat is allemaal die nacht afgebouwt en terug gekomen die volgende dag is alles gelost en omgeladen in trailers die naar Duitsland gingen.
Daar heeft een andere opdrachtgever geen ene %$^%$^ mee te maken..
dat is dus echt een SLECHT argument.

ik geloof ook eigenlijk niet dat alle vrachtwagens tegelijk geladen kunnen worden, ookal is dat helemaal niet ter zake doende..

Ik hoop dat het voor dat verhuurbedrijf meer uitzondering is als regelmaat, anders kost het ZEKER geld EN klanten.
Topic: ADJ 132 lichtstatieven (9-1-2009 23:38:00)
Eigenlijk alle wind-ups in het budgetsigment staan NIET stevig als ze niet zijn uitgeklapt (sommige ook als ze WEL zijn uitgeklapt laugh :D ).

Sommige VMB's blijven niet eens staan als ze op een grond staat die maar een kleinn beetje afloopt...
Hier heb ik ervaring mee, geen ongelukken.
Je probeert die dingen neer te zetten, de eerste keer, en terwijl je het los wilt laten valt het al om.
dan leg je het natuurlijk meteen neer ;)

Ik hoop niet voor Joep dat hij dit op een andere manier heeft moeten ontdekken...
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (9-1-2009 22:57:00)

pimmo schreef:

Vertel dat z'n ouders maar laugh :D
Als je in april bedenkt dat je een kind wil, dan kan je er vanuit gaan dat ie ongeveer in december, januari komt...
Alsnog, een exacte datum weet je nooit wink ;) wink ;)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (9-1-2009 22:53:00)
Aha, het gaat om de duitse 'tak' van het paarse kistjes verhuurbedrijf...

Ik weet natuurlijk niet percies hoe dat allemaal gaat, maar ALS er 4 vrachtwagens tegelijk worden geladen, dan kan je toch niet percies weten welke als eerste op locatie is?

Douwe schreef:

In de 14 jaar dat ik nu professioneel bezig ben in de grotere projecten, heb ik nog nooit een trailer aan spare materiaal meegemaakt.
Daarom zei ik ook, "ik heb het gehoord" ;)

DJ-Robin schreef:

Er is naar mijn weten maar een bedrijf met paarse kisten.... En als ik de productie weet en het is sensation
Waarschijnlijk wordt sensation duitsland door hetzelfde bedrijf gedaan als sensation nederland...
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (9-1-2009 13:08:00)

DJ-Robin schreef:

Was dat toevallig sensation?.... of om welke klus ging het precies?
Als Douwe dat verteld weten we ook om welk bedrijf het gaat, het lijkt me niet de bedoeling dat we hier met modder gaan gooien.
Ookal is er volgens maar mij maar 1 bedrijf wat paarse kistjes heeft, en die zit toevallig in bemmel sneaky :V sneaky :V

Ach, ik hoor weleens verhalen dat als er 8 truck's naar grote producties gaan dat er 1 extra meegaat als 'spare'....