Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hendrik

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hendrik (Pagina: 16 van 20)

Topic: Wat doen met je ouders? (24-6-2004 22:54:00)

Berthus schreef:

Je kunt ook zeggen dat je anders doorspaart voor een brommer, daarmee gooi je echt geld weg, zeg gewoon dat dj gear waarde vaster is bla bla bla... Maar gooi het op een gevoelig onderwerp, zoals bijv een brommer of roken ofzo wink ;)
Ha ha, geweldig. Dan heb ik er ook nog een paar. Drugssmokkel, vrouwenhandel, afpersing, huurling. Dat verdient meer. Dus je ouders hoeven nog niet te klagen.
Topic: beamer (22-6-2004 18:25:00)
Inderdaad, je zit met dit bedrag eigenlijk nog in de budget huis tuin en keuken prijsklasse. In het donker niet een groot probleem maar bij daglicht? Toch wat dieper in de buidel tasten. 2e hands misschien?
Topic: hol geluid......HELP ME!!!!!! (22-6-2004 00:18:00)
Er wordt iets anders bedoelt als ik dat zo hoor. Het hangt helemaal van je software etc en zo af maar je kunt vast wel ergens je geluid mee instellen. Er moet ergens een menu zijn waar je E.Q. instellingen kunt wijzigen. Hij zal nu in een vreemde weergave modus staan. Zoiets als cave, of stadium. Soms heb ik er ook last van. Bij mij heet het progje AV-rack. Controleer alle proggen die met geluid hebben te maken en die E.Q. instellingen hebben. (niet dus standaard windows menu). Ongetwijfeld staat er ergens een E.Q, verkeerd.
Suc6
Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (22-6-2004)
Het koffie-topic is born.

Wat ook niet aan te raden is: koffie (tenminste daar moet het voor doorgaan) uit een automaat bij de shell. Je kan dan nog beter een can motorolie uit de shop meenemen en dat nuttigen, werkelijk waar. M'n maag begint alweer vaag te doen als ik er aan denk.
Topic: ijsvloertje maken (20-6-2004 16:55:00)

Mr. Edie schreef:

Maarum, lukt het met die machine wat je hebt dan..? Ik snap het punt niet, ofja.. de bedoeling eigenlijk niet.
Moet het spiegelglad worden? Ofzo
Ja dat zou moeten lukken, alleen weet ik niet of die 300m2 haalbaar is. Het moet straks niet zo wezen dat het belachelijk lijkt en je dat ding beter thuis had kunnen laten. Hij weegt tenslotte ook 160kg en trekt ook nog een 40A totaal (daar gaan m'n parren).
Er is weinig te vinden over deze machine op het net. Zo oud is hij nou ook weer niet, wel duur.
De nevel output is denk ik niet meer wat het geweest is (uitstoot is amper 3mtr) maar ga ik voor lul staan in zo'n zaal of blijft er wel genoeg hangen?
Ik hoor ook wel dat de rook veel te snel opstijgt met een fog cooler, ik heb hem helaas alleen buiten uit kunnen testen en toen waaide alles weg. Iemand ervaring met het opstijgen van rook bij fog coolers?

Verdere tips qua uitlichting, decor etc ook van harte welkom.
Topic: laptop kopen (19-6-2004 00:14:00)
Ja, dat noem ik verkooppraat.
Topic: ijsvloertje maken (18-6-2004 21:25:00)
Schuimparty is tof, toch net ietsjes TE. Deze machine heb ik zelf toevallig staan. Anders moet je huren, heen en weer vliegen etc.
Topic: ijsvloertje maken (18-6-2004 20:35:00)
Ja, in de 2500 zit een refridgerator. Alleen hopen dat het spul wat op de grond blijft. Ik weet niet of er iemand ervaring mee heeft. Het is ook niet zo dat de HELE vloer continue in een dikke laag rook moet liggen maar het moet ook niet zo wezen dat er in de verte op het podium een beetje rook naar beneden valt en het daarmee ophoud.

De bedoeling is ski-hut achtig maar dan een beetje meer als normaal. Decor stukken etc. Dus als jullie daar nog tips over hebben...... graag.
Topic: laptop kopen (18-6-2004 19:01:00)

DJ.T schreef:

Heb je je dat laten vertellen of zelf onderzocht?
De EERSTE zin van mijn verhaal: Ik heb mij laten vertrellen dat....... etc (oeps tiepvautd)

OK
Dell is dus kwaliteit. Das mooi. Stille pc mag ik wel. Ook al is de voeding 2x zo duur. En ik noem het vaag.........? Nee, ik heb me laten vertellen, LEZEN. Vaag = afwijken van de standaard.
Topic: laptop kopen (18-6-2004 18:42:00)
Ik heb mij laten vertrellen dat bij de Dell pc's (dus niet labtops) er allemaal vage en afwijkende materialen gebruikt worden. Ik weet niet hoe het met de labtops is.......
Maar als je voedingkje er uitfikt en je kunt er geen standaard in plaatsen maar alleen een (dan opeens) dure Dell.............. Is misschien het overwegen waard.