Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TimD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TimD (Pagina: 16 van 20)
Topic: denon dn-x1100 of xone:42 of ecler nuo 4.0 (22-7-2010 11:42:00)
Puur uit interesse: welke spot (dus niet wash) doet dan rgb met led? Ik heb net eventjes snel op de sites van de bekendere merken gekeken, maar heb er geen kunnen vinden.Topic: Beste platen van dit moment.... (3-4-2010 19:21:00)Topic: Nieuwe toppen dap x-10 of ...? (31-3-2010 13:08:00)
PieterHaha dan is het niet meer moeilijk he
Maar even OT, ik zou OF in 1 keer serieus investeren, OF alles in stapjes doen. Je geeft aan Dap subjes eronder te zetten (niks mis mee), waarom wil je dan toppen van een ander caliber? Als ik jou was, zou ik ook lekker in de stal van DAP gaan kijken. Die sm-12 zijn zo gek nog niet en zullen waarschijnlijk lekker aansluiten op je subs. Daarbij houd je nog geld over voor bijvoorbeeld versterking en processing. Verder is het lekker compact weg te zetten, minder lomp dan een 15" kast.
Moet je meer hebben, huur je toch eens een keertje bij? Moet je vaak bijhuren, dan kijk je wat een verstandige stap is... Maar omdat je nu nog geen topjes en maar 1 sub hebt, DENK ik dat je nog vrijwel niks doet qua geluidssets wegzetten. Kijk gewoon eens hoe het loopt voordat je kapitalen uit gaat geven. Met 2 15" subjes en 2 12" topjes kun je al genoeg mensen van geluid voorzien, voorzichtig geschat tussen de 75 en 125. En dat zijn er best veel.Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (29-3-2010 14:43:00)
Denk je nu echt da ze hun nieuwe led spot minder laten schijnen?
En dan mag je nog voorzichtig de vraag stellen hoe oud de lamp in de niet led spot is.....Laat ik het je nog sterker vertellen: op de open dag afgelopen jaar heeft de Phantom 250 naast een Mac 250 gestaan, de Phantom had een hogere lichtopbrengst... Wat ik daarna heb gehoord, is dat een verhuurmaatschappij er nogal ondersteboven van was en ervan overtuigd was dat het een oude lamp betrof en dat de Mac gewoon niet goed was afgesteld. Vervolgens heeft hij een aanbod gekregen om er zelf een nieuwe lamp in te zetten en de lamp af te stellen... Daar is hij niet op in gegaan.
Verder waren de led MH's érg goed bij Highlite. De Indigo-serie presteerde zeer netjes. We hebben mensen op de stand gehad die niet geloofden dat er een LED lichtbron in zat. De Acrobat is trouwens ook een geinige en vooral sterke MH, er was een leuke show mee geprogrammeerd op de stand
Topic: Pioneer CDJ-350 topic (26-3-2010 20:38:00)
Ga het gewoon uitproberen zou ik zeggen! Ik heb nog nooit op een Denon gedraaid, dus ik kan je daar niks over zeggen. Van A&H heb ik enkel mixers gehad met 4-voudige toonregeling, maar ik heb ook een Ecler Nuo 5 gehad... Momenteel heb ik een DJM 700, maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik de Nuo nog wel eens mis hoor. Heerlijke eq, dikke knoppen, de mixer gaf mij gewoon een heel geruststellend gevoel. Ik zou zeker de Nuo niet afschrijven, want als je, zoals je in de OP schrijft, op zoek bent naar een mixer met een fijne eq, doe je jezelf tekort als je deze mixer passeert!
Topic: showtec indigo 4500 led (14-4-2010 20:38:00)JeroenVDV schreef:
Mooi man, heb je een LED als bron in je movinghead, ga je alsnog met een kleurenwiel filteren...
De Mach 154i staat trouwens te koop hier op het forum...
Topic: Nieuwe toppen dap x-10 of ...? (31-3-2010 12:00:00))pieter( schreef:
De moeilijkheid zit enkel in het verkrijgen van deze gegevens. Denk wel dat Martin Audio ze je opstuurt als je hun mailt.Pieter
Maar even OT, ik zou OF in 1 keer serieus investeren, OF alles in stapjes doen. Je geeft aan Dap subjes eronder te zetten (niks mis mee), waarom wil je dan toppen van een ander caliber? Als ik jou was, zou ik ook lekker in de stal van DAP gaan kijken. Die sm-12 zijn zo gek nog niet en zullen waarschijnlijk lekker aansluiten op je subs. Daarbij houd je nog geld over voor bijvoorbeeld versterking en processing. Verder is het lekker compact weg te zetten, minder lomp dan een 15" kast. Moet je meer hebben, huur je toch eens een keertje bij? Moet je vaak bijhuren, dan kijk je wat een verstandige stap is... Maar omdat je nu nog geen topjes en maar 1 sub hebt, DENK ik dat je nog vrijwel niks doet qua geluidssets wegzetten. Kijk gewoon eens hoe het loopt voordat je kapitalen uit gaat geven. Met 2 15" subjes en 2 12" topjes kun je al genoeg mensen van geluid voorzien, voorzichtig geschat tussen de 75 en 125. En dat zijn er best veel.
Ziet er goed uit! Tevreden over de versterkers?
Topic: Pioneer DJM-2000 Digitale Mixer (29-3-2010 11:55:00)Hmmm gek genoeg had ik er eigenlijk geen problemen mee, terwijl ik toch al wat jaren mix op mixers met alle faders naast elkaar
Je kunt natuurlijk ook je 2 meest gebruikte aan 1 kan van het scherm zetten...
Topic: Pioneer DJM-2000 Digitale Mixer (28-3-2010 18:30:00)
Je kunt natuurlijk ook je 2 meest gebruikte aan 1 kan van het scherm zetten...Ik heb er op de Messe ongeveer een kwartiertje mee gedraaid (icm 4 cdj-2000's
) en ik moet zeggen... Wat een beest! De effect-unit bovenaan werkt zeer gemakkelijk en de sectie eronder (met het touchscreen, heeft overigens een aparte effect-on knop) is ook geinig. De tijd was te kort om een oordeel te hebben over de frequency-functie, maar de 'remix' functie was wel leuk (een soort koass-pad idee). Verder zijn de direct beschikbare effecten (zoals de color-effects op de 800) geinig! Ik heb alleen even naar de logica moeten zoeken, onder de kanalen stond namelijk 'filter', terwijl ze gewoon die color-effects bedienden.
Al met al moet ik zeggen dat ik tamelijk onder de indruk was van ál het nieuwe Pioneer spul in het hogere segment (en NIET van de djm + cdj 350). Het kost een flinke duit, en ik kan het voorlopig niet betalen, maar naar mijn idee lopen ze weer een stap voor op de concurrentie!
(had van tevoren een kleine 20 minuten op een dn-s 3700 set met de 1700 mixer ertussen gespeeld, ter vergelijking)
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2010 (27-3-2010 09:52:00)
) en ik moet zeggen... Wat een beest! De effect-unit bovenaan werkt zeer gemakkelijk en de sectie eronder (met het touchscreen, heeft overigens een aparte effect-on knop) is ook geinig. De tijd was te kort om een oordeel te hebben over de frequency-functie, maar de 'remix' functie was wel leuk (een soort koass-pad idee). Verder zijn de direct beschikbare effecten (zoals de color-effects op de 800) geinig! Ik heb alleen even naar de logica moeten zoeken, onder de kanalen stond namelijk 'filter', terwijl ze gewoon die color-effects bedienden.Al met al moet ik zeggen dat ik tamelijk onder de indruk was van ál het nieuwe Pioneer spul in het hogere segment (en NIET van de djm + cdj 350). Het kost een flinke duit, en ik kan het voorlopig niet betalen, maar naar mijn idee lopen ze weer een stap voor op de concurrentie!
(had van tevoren een kleine 20 minuten op een dn-s 3700 set met de 1700 mixer ertussen gespeeld, ter vergelijking)
Tom schreef:
gok eens
Denk je nu echt da ze hun nieuwe led spot minder laten schijnen?
En dan mag je nog voorzichtig de vraag stellen hoe oud de lamp in de niet led spot is.....
Verder waren de led MH's érg goed bij Highlite. De Indigo-serie presteerde zeer netjes. We hebben mensen op de stand gehad die niet geloofden dat er een LED lichtbron in zat. De Acrobat is trouwens ook een geinige en vooral sterke MH, er was een leuke show mee geprogrammeerd op de stand
Ik heb 'm op de Messe geprobeerd... wat een tegenvaller! Hij ziet eruit als een stuk speelgoed, voor mijn gevoel waren er te veel onnodig grote knoppen die je weinig gebruikt, hij maakte gewoon geen indruk op mij. De uitknop is trouwens locked, ik kreeg de speler iig niet uit toen hij aan het spelen was (maar heb de knop niet lang ingehouden)