Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djp

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 16 van 20)

Topic: DMX4ALL Interface (2-5-2007 21:59:00)
alsdie dat al zegt op twee pc's dan zou ik toch maar eens kijken of je interface niet naar zijn mallemoer is...
Topic: DMX4ALL Interface (28-4-2007 22:12:00)
en... ga je nog vertellen wat het was?
Topic: Behringer Draadloze Mic? (26-4-2007 20:28:00)

larzzzie schreef:

Laatst een set zenders van " MIPRO" gebruikt zijn echt hele nette mics voor een nette prijs!
brrr, het enige leuke aan mipro is dat je je frequentie kunt oversturen via infrarood, voor de rest is het net speelgoed.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (23-4-2007 19:37:00)
Zeer mooie bus, ik zou er bijna van gaan kwijlen.

Hier word stiekem ook al gekeken naar een andere, waar de fiat scudo zwaar te klein aan het worden is. sad :(
Topic: Het bouwen van een case (8-3-2007 22:34:00)
vandaag de eerste ideen voor de binnenkant van de case uitgewerkt, zodra kistje af is zal ik wel eens foto's plaatsen.
Topic: Het bouwen van een case (7-3-2007 00:14:00)
ja heb de onderdelen gewoon liggen,
maar ik denk dat ik wel wat kan met het ontwerp hier uit de shop had daar zelf niet eens aangedacht razz :p
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (7-3-2007 00:12:00)

Wesley vd H schreef:

Vaste vriendinnen? Want ik maak alleen heel veel van die oppervlakkige grietjes mee. En zoiets wil je echt NIET als vriendin...
ik herinner er me nog één van afgelopen carnaval, maatje van mij die mee was had aangepapt met zon grietje op een gegeven moment ontvang ik iets van: bla bla bla, en mischien wel meer laugh :D raar volk razz :p
Topic: Het bouwen van een case (6-3-2007 22:04:00)
Ik heb wat ledtubes aangeschaft, maar ik heb even geen idee hoe je hier nu een gunstige case voor kunt maken.
Het lijkt me geen goed plan om de tubes op elkaar te stapelen dus er zal iets van een frame in moeten.
Nu heb ik al wat gezocht en de case van cyberdance gevonden.
Maar dat is me nu net té. Is er iemand die een ander idee heeft zo 123?
anders ga ik van de week even creatief tekenen.
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (26-2-2007 23:00:00)
storm in glaasje sap dus.. razz :p
Topic: Oude carnavals muziek (25-2-2007 20:29:00)
klopt, is een goede cd die top100,
die party party 2007, is opzich geen uitbreiding als je de 2005 en de 2006 al hebt.

ik heb toenertijd die top100 cd via markplaats gekocht.

succes!