Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hurricane

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 16 van 20)

Topic: controller voor 12 parren en 4 effecten (28-1-2004 16:19:00)

einstijn schreef:

en dan koopt hij een pearl saphire razz :p
Nee joh, een Diamond Elite! laugh :D
Topic: Woofers (27-1-2004 21:36:00)

DJ-Mario schreef:

Hurricane schreef:

Dan zou ik als ik jou was naar d&b kijken razz :p Hoezo voelbaar laag? laugh :D
ze mogen voelbaar laag zijn maar niet te duur.
Niet te duur. Mwa, dan valt d&b wel af vrees ik laugh :D
Topic: Woofers (27-1-2004 20:32:00)

DJ-Mario schreef:

Zolang de bassen laag zijn, ben ik al redelijk tevreden.
Dan zou ik als ik jou was naar d&b kijken razz :p Hoezo voelbaar laag? laugh :D
Topic: happy hardcore nummers (27-1-2004 15:30:00)

DJ.T schreef:

Een top 20 wordt denk ik lastig omdat ik niet echt de een veel beter vind dan de ander.
Zie je Buzz Fuzz ook als happy hardcore?
Ik vind die nummertjes verder wel grappig zoals van gabber piet, hakkuhbar niet te vergeten, gabberwijffie, CL & MT, maar doe mij maar de niet happy hardcore van the profet, neophyte, RTC en DHT, eigenlijk de meeste dj's van het MOH label wel.
Jap, wat overigens wel een idioot goed HARDCORE Nummer is:

Neophyte - Execute.

Rtc - Scizophrenic is ook erg lekker by the way

Hardcore:

Neophyte - Execute
RTC - Scizophrenic
Neophyte - Do you want XTC
Stunned Guys - Bim Bam Bum 2003
Buzzfuzz - God is a Dj
Neophyte - Muil Houwe
DJ Paul - Judgement Day
Neophyte - Braincracking
Nosferatu - The Desolate One
Stingray ft Sonicdriver- Cold as Ice

Happy:

Charly lownoise & Menthal Theo - The Bird
Charly lownoise & Menthal Theo - Rebel
Charly lownoise & Menthal Theo - You're Smile
Charly lownoise & Menthal Theo - Street kids
Paul Elstak - Rainbow High in the sky
Paul Elstak - Promissed Land
Nakatomi - Children of the night

Cd's:
MoH
Thunderdomme
Project Hardcore
Hellraiser
Speedcity
Bounzz
Topic: controller voor 12 parren en 4 effecten (26-1-2004 21:58:00)
I agree with nick

De showmaster is een ideaal tafeltje. Gebruik em zelf geregeld(Zie post Collega Einstijn) en vind het een zeer leuk tafeltje. binnen 5 minuten heb je het ding vol geprogt en kun je draaien met die handel.

Ligt er ook trouwens wel aan welke versie je koopt. De versie van showtec waar ik meerdere malen mee werk vertoont af en toe kuren. De GLP die wij gebruiken voor drive-in werk heeft nergens last van
Topic: Stel je even voor... (25-1-2004 14:46:00)
Zoals jullie nu weten zit ik nu een jaartje op het forum. Ik deel hiermee bij dat ik geen grote jongen ben betreffende licht, laat staan geluid. Ik heb hier op het forum een aantal uitspraken gedaan die niet helemaal kloppen. Een aantal concrete producties die ik wel heb gedaan:

*Elke maand een poppodium waarbij ik meehelp met op/afbouw af en toe bediening op een voorgeprogrammeerde tafel

*Sinds 1 jaar meegeholpen met het Festival Appelpop waar ik heb meegeholpen met opbouw/afbouw en bediening op een voorgeprogrammeerde Pearl 2000 & SGM Regia 256

*Een Musical van verstandelijk gehandicapten te Driebergen, opbouw/afbouw en bediening van het licht

*Een aantal Drive-In Shows. Waar ik het licht heb opgebouwd, bediend, en afgebouwd.

*Schoolfeesten verzorgt van licht. Opbouw, Afbouw, Bediening.

Ik ben momenteel in een fase waar ik nog veel moet en wil leren. Ik hoop dat ik over een jaartje of 2/3 veel meer van lichttechniek afweet en dat ik dan teruglach om deze post.

Dat moest er even uit

William
Topic: Woofers (24-1-2004 22:52:00)

DJ-Mario schreef:

Van dit forum krijg ik steeds te horen dat alle beginners hier geholpen worden, maar het enige dat ik hier te horen krijg, is dat ik moet gaan lezen.
Zijn hier nog mensen die mij wel kunnen helpen?
jaa hoor. ga lezen! razz :p Genoeg te vinden op dit forum. gebruik de zoekfunctie dat dingetje links bovenin waar boven staat "Zoek in Forum" laugh :D
Topic: Kleurenfilters voor musical (13-1-2004 16:12:00)
die is er niet, Wij zorgen er meestal voor dat de lichte kleuren zoals geel aan de buitenkant hangen. Dus dan krijg je Blauw, rood, groen, geel, Maar dat maakt geen ene *piep* uit hoe jij het wil. Qua disco is er geen regelgeving. Dat is er nergens!
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (12-1-2004 13:42:00)
Zit jij daar? ik ook! Welke klas?
Topic: Vraag! Vraag! Rookmachine en Derby! (8-1-2004 17:20:00)
Nee, een derby levert wel een continue vermogen. Een strobe doet dat niet, Die heeft dus wel een dummy nodig om de continue stroom te geven. Als jij ervoor zorgt dat je ALLEEN maar flasht met je kanaal van je dimmer dan kan er niks gebeuren met de derby

[edit] o zie net dat je em op switch stand hebt staan. Dan kan er helemaal niks gebeuren en heb je zeker geen dummy nodig [edit]