Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Masterboy

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 167 bijdrage(n) van Masterboy (Pagina: 16 van 17)

Topic: Leeftijd Technics (11-6-2004 07:39:00)
Misschien is het jaartal te achterhalen door de produktiedatumstempel die misschien aan de binnenkant van de zwarte plastic kap onder de platter zit.Want heel veel plastic dingen zijn aan de binnenkant voorzien van een stempel met maand en jaartal van produktie van dit stuk plastic.Zo kunnen ze altijd achterhalen wanneer dit stukje plastic is gemaakt.Deze stempel is meestal wel heel klein en is dus gewoon in het stuk plastic geperst.Ziet dikwijls uit als een klokje met dan een pijltje op het jaartal en of maand.
Topic: Leeftijd Technics (10-6-2004 17:17:00)
Dré schreef eens dat na vele jaren de sterkte van het magneet van de platter van een Technics afneemt.Is dit merkbaar met bijvoorbeeld een draaitafel van 15 jaar ofzo?
Topic: Vergelijk topmodellen cd-spelers Denon-Pioneer-Technics (23-5-2004 11:45:00)
Hier is nog een link naar een site waar vele foto's staan van een demonstratie van de nieuwe Technics cd speler in Nederland:
www.idp.nl/online/events/
Topic: phantoom (18-5-2004 13:59:00)
Ok Thanks
Topic: phantoom (18-5-2004 13:40:00)
Ik heb op mijn Ecler mac90v ook een phantom knopje.Hoe weet ik nu of ik dat knopje moet gebruiken met mijn type microfoon?Ik heb mijn microfoon (die ik maar zelden gebruik) aangesloten en die werkt dus ook met dat phantom knopje uit.Maar weet dus niet of ik dat nu in of uit moet schakelen?
Topic: Technics SL-1200 Gold (26-4-2004 16:51:00)
Ik ben ook altijd voorstander geweest van de Sl-1200, maar zal wel aan het verleden liggen denk ik.Ik ben nu 34 en in mijn tienerjaren zag je dan in de discotheken altijd die SL-1200 staan en thuis had men dan maar simpele gewone goedkope draaitafels staan die helemaal niet leken op de SL-1200.En dus keek ik altijd op naar die SL-1200 en was het een echte droom om zo 2 SL-1200 draaitafels te hebben.En dan op latere leeftijd wordt die droom toch werkelijkheid en ik denk dat het daarom is dat ik niet snel een andere type draaitafel zou kopen, al zijn die momenteel misschien beter dan de SL-1200.En ik denk dat meer mensen zo denken als ik.
Topic: Technics SL-1200 Gold (25-4-2004 12:12:00)
Tja, maar de kunst is dat ze in die 20 jaar niks hebben verbetert aan hun draaitafel en dat ze thans nog steeds nummer 1 zijn met hun "oude" draaitafel.
Waarom zou Technics dan moeite doen om een beter draaitafel te ontwerpen als ze toch nog steeds zo populair zijn.
Topic: Technics nieuwste CD-speler (11-4-2004 08:57:00)
Wat me ook opvalt is dat veel ook van reclame afhangen.Zo bijvoorbeeld ben ik lid van de nederlandse mixfreaks groep.En als je dan kijkt op de Ben liebrand site of op grandmix cd's van hem, dan staat er telkens reclame bij van de Pioneer CDJ1000 cd speler, dat Ben dus die gebruikt heeft op zijn mixen te maken en een foto erbij van het toestel.En plots willen dan bijna alle mixfreaks zo een toestel hebben, omdat hun idool met zo een toestel werkt.Moest Ben nu binnenkort reclame maken van de nieuwe Technics cd speler, dan wil weer iedereen zo een toestel hebben.
Topic: Denon DN2000 MK3 (26-3-2004 16:09:00)
Vraag eens of hij het herstellingsbonnetje niet meer heeft, want meestal krijg je bij een herstelling toch een bonnetje voor de garantie op de herstelling.Als hij dat kan voorleggen dan weet je dat zijn verhaal zeker klopt.
Topic: Denon DN2000 MK3 (25-3-2004 14:54:00)
Ik heb vroeger een DN-2000 MKII gehad en ik moet zeggen dat ik daar nooit problemen mee heb gehad.