Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van )pieter(

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van )pieter( (Pagina: 16 van 20)

Topic: Stel je even voor... (9-10-2008 13:12:00)
En ik kom ook elke dag (of toch bijna elke dag) in hasselt happy :)

Mvg.
Pieter
Topic: Ecler awak serie (30-9-2008 20:13:00)
Ik heb de kasten nog nooit gezien of gehoord.

De QSC versterkers die je gaat krijgen zijn waarschijnlijk de RMX'en (veredelde behringers) maar bon. Ik schat dat je offerte rond de 200 of lager zit.
Nu de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik nog nooit contact heb gehad met deze verhuurder en ik zijn manier van werken niet ken. Ik heb wel al regelmatig zijn offertes gezien en vraag meermaals af hoe hij zijn prijzen berekent.

Maar bon, ecler awak series, ik ken niemand die ze voor de rest gebruikt en heb er in de verste verte nog niets over gehoord.

Mvg.
Pieter
Topic: D&B C4 of EV MT2 of Turbosound (3-7-2008 18:09:00)
Je hebt wel gelijk als je zegt dat twee rijen kasten beter is, maar hier is volgens mij niet echt het budget voor (als ik correct lees).
Je hebt ook gelijk als je zegt dat floods minder ver dragen echter dragen ze volgens mij even ver als de EV's hier vermeld.

Mvg.
Pieter
Topic: D&B C4 of EV MT2 of Turbosound (1-7-2008 18:16:00)
Stel dat je nu gaat voor de optie van 8 TSW718 en 6 TFL 760's.
Dan kunnen de 760's toch ook gevlogen worden. Waardoor de eerste rijen toch ook niet volledig worden weggeblazen.

Mvg.
Pieter
Topic: WinISD Pro - Driver/Project DataBase. (8-6-2008 09:27:00)
Welke had je dan precies nog nodig? Misschien kan je ook eens proberen gewoon een mail te sturen naar B&C.

Mvg.
Pieter
Topic: WinISD Pro - Driver/Project DataBase. (7-6-2008 15:58:00)
B&C PZB100. Ik raad je aan in het vervolg eens op de site van de fabrikant te kijken. Google is je vriend in alles trouwens.

QES: 0.25
QMS: 8.8
QTS: 0.24
FS: 30 Hz
Vas: 297L
MMS: 170g
Re: 5.3
BL: 26
Sd: 1134
Le: 2.1 mH
Pe: 700W
XMax: 8mm
VC: 4"
No: 97dB/W/M

Mvg.
Pieter
Topic: D&B C4 of EV MT2 of Turbosound (7-6-2008 09:39:00)
Mocht het nodig zijn, dan kan ik wel voor je regelen dat je de set met korting kan huren, je laat maar iets weten als je interesse hebt.
Hoor ik daar een telefoon naar zutendaal gaan? laugh :D
Topic: D&B C4 of EV MT2 of Turbosound (6-6-2008 12:06:00)
Ok, de wei is niet breed maar lang.
Over welke afmetingen spreken we hier dan?

Ik zou voor de turbosound set kiezen. Misschien omdat ik een heel groot beetje fan ben van het merk maar ook omdat ik zeer positieve ervaringen heb met de floodlight set. Alleen vind ik het een beetje een rare keuze om voor 3 TSW's tegaan. Werk persoonlijk altijd liever met even aantallen maar het maakt op zich niets uit.
Ik veronderstel dat je als toppen voor de TFL-760H gaat. Dit is een drieweg midhigh combinatie (12"+6.5"+1") en daaronder zoals gezegd TSW-718's. Nu de TSW is een baskast die redelijk ver draagt en echt wel een hoog rendement haalt maar volgens mij net dat randje diep laag mist (daarom is het ook geen sub).
Voor buiten verwacht ik echter niet onmiddellijk een probleem hiermee.

Mvg.
Pieter
Topic: roosters spuiten (5-6-2008 18:41:00)
Ik zou er al dat werk niet in steken. Gewoon even een spuitbusje erover en zorgen dat het ongeveer egaal is en klaar.

Mvg.
Pieter
Topic: roosters spuiten (5-6-2008 13:55:00)
Hoezo hitte bestendig? Zo heet word een luidsprekerfrontje niet.
Ik denk dat het vooral hittebestendig is omdat autouitlaten nogal warm kunnen worden happy :)
En daarom zijn ze waarschijnlijk ook wat makkelijker verkrijgbaar, omdat ze ook voor autos gebruikt worden.

Mvg.
Pieter