Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djbidji

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 15 van 20)

Topic: nieuwe producten dap/showtec 2005 catalogus (21-4-2005 21:14:00)
ze hebben er werk van gemaakt, veeele interresante dingen, wordt weer volop sparen vrees ik laugh :D
Topic: Over 4 maand een disco party Wat moet ik draaien? (31-3-2005 07:45:00)
na een uur reeds afhaken??

ieder jaar doe ik 4 disco-party's en 4 70-80-90 fuiven en ik kan je garanderen dat dit tot in de vroege uurtjes loopt!

wat je zegt van het publiek is bullsh*t, ze weten toch dat ze naar een disco party gaan, dus als het hen niet zou interesseren, komen ze toch gewoon niet?

Volgens mij is dit gewoon puur gebrek aan ervaring in dit soort zaken.

greetzz
Topic: Gewoon uit nieuwsgierigheid ,wie heeft er een Mac2000 ? (28-3-2005 10:01:00)
@hurricane: heb je al met de vari*lite gewerkt? zo,ja welk type? en waarom zijn de mac's kl*te?

zelf hebben we de mac 2000, en hebben daar nog nooit problemen mee gehad, de vari*lite is stukken duurder en wordt meestal gebruikt bij tv-producties etc.

Heb zelden (lees: nog nooit) vari*lite gezien bij een drive-in, voornaamste reden is juist de prijs.
Topic: Filmpje lichtset (18-3-2005 16:46:00)

Martin rs schreef:

kan die filmpies van discotheek niet bekijken en ook niet opslaan als....mis ik een codec en zo ja waar kan ik zo iets krijge?
bij de website staat bovenaan de passende decoder nl. divx.

greetzz
Topic: Versterker aan zetten met vermogen open (17-3-2005 22:11:00)
geloof mij, sommige klanten hebben totaal geen respect voor je materiaal!

zo hadden we een jaartje of 3 terug een eaw set (4 x sb 850 sub en 4 x kf 850 top) aan iemand uitgeleend alles was afgesteld en beveiligd door middel van paswoord in de x-over,limiter. omstreeks 5 uur die ochtend kregen we een telefoontje, dat de subkasten niet meer speelden, roepen en schelden, het kon niet op. Wij onmiddelijk vertrokken naar de bestemming, wat bleek: een 'pro' dj had de hele avond met de gain en de bas volledig opengedraaid shocked 8O !

gevolg: bij alle 4 de subkasten waren de magneten van de woofers lossendoor in 2 gebarsten!!! Ik kan u verzekeren dat zijn rekening gepeperd was! moraal van het verhaal, je mag er alles aan doen om de installatie te beveiligen, alles kan kapot gespeeld worden.

greetzz.
Topic: Promoten van je drive-in (2-3-2005 17:20:00)
dat is ook wat ik gedaan heb:

belettering op de auto: 90 euro
visitekaartjes: 80 euro
t-shirts: 200 euro

etc...

dit heeft gegarandeerd meer succes al s in de gouden gids te staan!

greetzz
Topic: Promoten van je drive-in (1-3-2005 22:14:00)
kreeg laatst telefoontje van een vertegenwoordigster van de gouden gids, voor te adverteren op hun internet-site:

nou,zegt ze, voor een advertentietje met logo (waarop je kan klikken, zodat je naar de website kan) kost een 675 euro..... per jaar!!! shocked 8O shocked 8O

Ik dan: euhm (even kleine stilte) ik zal het eens euhm bekijken!

Na 5 maal mij te bellen heb ik deze dan vriendelijk geantwoordt dat ik momenteel andere prioriteiten heb!

voor dat geld kan ik betere reklame maken, waaronder visitekaartjes, website, foldertjes, t-shirts, etc..
Topic: Advies gevraagd geluidsinstallatie verenigingsgebouw 90m2 1750 Euro (1-3-2005 22:05:00)
nou, voor 1200 euro koop ik de mackie's nieuw!!
Topic: Genoeg KVA voor op de carnaval wagen ? (11-2-2005 13:12:00)
let op dat je zeker!! genoeg kva hebt!!

we hadden aan een carnavalgroep, 4 EV SXA360 kastjes meegegeven, toen bleek er iets mis met de generator, gevolg: 3 van de 4 kastjes zijn stuk shocked 8O . we krijgen ze vandaag terug binnen, ben eens benieuwd wat er aan is, maar het ziet er niet goed uit sad :( .
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (7-2-2005 17:25:00)
zo, gisteren meegeweest met de stoet van baasrode (belgië). Ik moet zeggen dat we het beste overkwamen wat betreft de klank, snoeihard (ben nog een beetje doof shut up :X ) en megazuiver! de andere karnavalwagens hadden bij het bijeenkomen, gewoon hun muziek (lees lawaai) afgezet aangezien ze er toch niets meer van hoorden laugh :D !

dit was wat ik gezet had:

2 x jbl t771 top
2 x jbl t749 bas
3 x amcron MA3600VZ
1 x controller
2 x cdj 800
1 x djm 500
1 x mackie srm 450 (monitor).

ik hoop dat ik er foto's van heb, dan stuur ik ze we eens door!

groeten