Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van OmErta

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van OmErta (Pagina: 15 van 20)

Topic: Welke schoenen voor het draaien??? (10-6-2005 16:37:00)
Zelf ook van West-Vlaanderen/België en wat draag ik?
- Puma : zit makkelijk hele avond gaat maar is op het nippertje
- Geox : Heel goed schoen! Hou je makkelijk een avond mee vol en langer ook echt super goede schoenen hoewel nu eventjes niet meer proper.
- Boss : Voor als het deftig moet zijn. Zit ook goed maar lange tijd staan heeft toch soms problemen.
- Wrangler : Gewone makkelijke schoen beetje zoals puma maar zitten iets minder goed.
- Werkschoenen: Zitten super en heb ik graag aan al was het maar voor de veiligheid.
- Laarzen: als ik in de winter in de tuin werk.

Inderdaad geen skateschoenen dus. Heb ik enkele jaren geleden nog wel gedragen maar ben nu volwassen geworden en dit soort schoenen beetje ontgroeit. Je merkt inderdaad wel dat 15-16 jarigen nog veel skateschoenen dragen maar ouderen 18+ zie je toch vooral in soort "sportschoenen". (ben zelf 19). Is dus beetje leeftijdsgebonden en natuurlijk ook vriendengebonden (soms zelf schoolgebonden).

grtz Alex
Topic: Podium (8-6-2005 21:32:00)
Mijn pa is ook zelfstandig schrijnwerker/timmerman en ik wil hem wel eens vragen welke houtsoort hij zou gebruiken maar je pa zal vast ook wel een idee hebben? Mijn idee is dat men er gewone triplex/multiplex voor gebruikt die dik/stevig genoeg is met eventueel nog een (antislip?)coating erop? Dit is wat ik denk als je wil vraag ik nog wel even de mening van mijn pa. Anders moet je zoals hierboven gezegt even zoeken naar kant en klare systemen en kijken in welk plaatmateriaal die gemaakt zijn.

mvg Alex
Topic: Fruity Loops (8-6-2005 18:08:00)
Wat zijn zo de beperkingen van de trial?

grtz Alex
Topic: [Interview] Rank 1 (Benno de Goeij) (7-6-2005 15:37:00)

DJ Tim schreef:

Die underground producties hebben toch een naam he, zelfs een white label heeft een naam. Iedereen denkt altijd zo apart te zijn met underground producties dit en dat, als ik een nummer in elkaar knal geef ik het toch ook een naam of niet? Dus ik denk dat het nog niet eens zo'n slechte gedachtegang is als je rationeel nadenkt, of gaat dat wat te ver voor je? wink ;)
Heb je tegen mij veronderstel ik? Natuurlijk zullen ze een naam hebben maar wat ben je er mee dat je weet dat ze de naam "dfmqfqkljf" hebben? Daarmee ken je de muziek nog niet. (Rationeel denken moet je mij niet leren ben net bezig formele logica aan het leren en daarna wachten nog enkele leuke vakken wink ;) )

mvg Alex
Topic: [Interview] Rank 1 (Benno de Goeij) (7-6-2005 15:22:00)
Een voorbeeld van underground producties? dat lijkt me net iets als een voorbeeld vragen van een geheim dat je niemand mag vertellen. Als de gemiddelde mens (zoals jij en ik) die zouden kennen zouden het geen UNDERGROUND producties meer zijn denk je niet?

grtz alex
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (4-6-2005 22:12:00)
Toen Kill Bill net in de bioscoop was zat ik het voordurend te fluiten en slechts enkelen wisten wat ik floot. Nu zit verdorie bijna iedereen dit melodietje te fluiten. Velen weten zelf niet eens uit welke goede film dit komt.
Topic: html-tips voor het maken van je site (2-6-2005 21:20:00)
Ikzelf maak mijn menu altijd (moet je me horen alsof ik dagelijks een site maak) een unordered list (ul-li weet je wel) daar kan je denk ik meer mee. Komt ook wel omdat ik normaal geen tabellen meer gebruik in mijn site tenzij er natuurlijk een tabel moet instaan, maar dus niet meer om de layout te bepalen. Ivm het maken van menus met css heb ik trouwens onlangs eens een mooi tutorial gevonden. Ik zal even kijken of ik hem weet terug te vinden was waarschijnlijk op https://www.alistapart.com of op https://www.sitepoint.com. Ik zal hem nu nog even opzoeken ik edit dit bericht straks nog even. Oja beide site zijn trouwens zeer goede sites met veel info.

grtz Alex

[edit]voordeel van goed gestructureerde sites is natuurlijk dat je alles snel terug vind. Ik heb dus die tutorial teruggevonden. Hier kun je hem terug vinden (stond dus op Sitepoint maar bekijk zeker a list apart ook eens). Ze maken hier (ook) gebruik van een lijst als je dit principe dus zou willen toepassen vind je hier al enkele voorbeelden en uitleg.
Topic: Blueroom Minipod speakers (2-6-2005 19:33:00)
Ik vind op het internet een prijs van zo'n 560€ per twee. Heb zonet even een mailtje gestuurd naar een winkel die ze verkoopt met de vraag wat hun huidige prijs is. Als ik de prijs weet zal ik hem hier ook even posten.

mvg Alex
Topic: Apex down truss (2-6-2005 19:15:00)
De veiligste nemen en dus niet hangen.
Topic: Blueroom Minipod speakers (2-6-2005 16:51:00)
Dat zijn verdomd mooie speakertjes en blijkbaar ook nog met een net geluid? Denk dat ik me deze deze zomer eens ga aanschaffen. Vraagje Reind: welke versterker heb je er achter staan?

grtz Alex