Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djp
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 15 van 20)
Topic: subwoofer trilt raar (4-6-2007 23:10:00)wat triest, dat is een broertje van die van mij
Topic: Geheime zenders (9-5-2007 20:49:00)
en als desbetreffende shop hier mee leest
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (4-6-2007 23:09:00)
De Scudo gaat eruit,
heb afgelopen zaterdag een peugeot boxer gekocht (idd wit) maar mooi dingetje, krijg hem deze week enzal dan foto's maken.
ben er alleen nog niet helemaal uit hoe ik hem ga bestikkeren.
Topic: subwoofer trilt raar (3-6-2007 23:02:00)heb afgelopen zaterdag een peugeot boxer gekocht (idd wit) maar mooi dingetje, krijg hem deze week enzal dan foto's maken.
ben er alleen nog niet helemaal uit hoe ik hem ga bestikkeren.
denkjewel om je gehoor??
en heb je al schroeven/bouten al nagelopen?
daarnaast heb jij gewoon recht op je garantie.
Topic: PC/Laptop sturing vervoeren? (18-5-2007 12:28:00)en heb je al schroeven/bouten al nagelopen?
daarnaast heb jij gewoon recht op je garantie.
Max, had jij niet ooit zo'n slant kistje met een 19" pc erin etc etc?
want dat was een mooie oplossing!
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (17-5-2007 18:01:00)want dat was een mooie oplossing!
inderdaad, sjeetje.
over moeders:
Mijn moeder: wanneer ga je eens op jezelf wonen, kan die meuk van je ook weg
Topic: Bouw geluiden gezocht (15-5-2007 21:10:00)over moeders:
Mijn moeder: wanneer ga je eens op jezelf wonen, kan die meuk van je ook weg
https://freesound.iua.upf.edu/samplesViewSingle.php?id=17641
https://freesound.iua.upf.edu/samplesViewSingle.php?id=17640
valt vast en zeker wat uit te halen!
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (13-5-2007 23:05:00)https://freesound.iua.upf.edu/samplesViewSingle.php?id=17640
valt vast en zeker wat uit te halen!
Melo-G schreef:
Vandaag op nu.nl, de lezersfoto: klik.
jeetje toevallig,
gister onderweg naar huis, toevallig naar die frequentie geluister doormiddel van een maffe collega
Topic: belasting (7-5-2007 21:34:00)gister onderweg naar huis, toevallig naar die frequentie geluister doormiddel van een maffe collega
en denk er goed bij na, of het wel haalbaar is als je +10 showtjes per jaar draait.
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (6-5-2007 20:28:00)ik zou voor de eerste gaan, lijkt me meer in de richting ivm electriciteit.