Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djblackdevil
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djblackdevil (Pagina: 15 van 20)
Topic: 'Antipiraterij CD voor 9,99 E'' (6-7-2004 00:26:00)Dus jij bewaard je platen alleen en je draait ze niet? ;-)
Als er netjes word omgesprongen met zo wel het vinyl als de cd, ze allebei even vaak gedraaid worden, dan moet je plaat als eerste vervangen.Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (9-6-2004 14:20:00)Jep, maar een numark cdx of pioneer cdj 1000 of dn-s5000 kan ook stukje meer. Denk aan perfecte loop, wave, alpha play etc.
Je kan het niet vergelijken, het is net zo als: het top segment van een auto is veel hoge rdan het top gement van een brommer (rare vergelijking ;-))
Als je de vergelijking toch doet, doe dan maar met een gemin cd 20, die is basic net als een draaitafel
Als of je een plaat langer dan een jaar kan draaien zonder dat er ruis optreed.Topic: Reloop RP-4000 M3D of wachten op JB-Systems T-3 (8-6-2004 21:27:00)
dus deze kabel heb je nodig:
www.new-line.nl/v/6017
Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (8-6-2004 19:39:00)Als ze nou is beginnen me de platenm maatschappijen. IK kan er echt neit bij met m'n hoofd.
Wat krijgt een zanger/dj/enz nou voor een verkochte cd?
eurotje of 1 a 2 denk
wat kost het om te maken eurotje of 7?
wat krijgen maatschappijen en bumra enz?
de rest!!
Of vergeet ik wat?
Topic: Cinch 'splitter' (21-6-2004 11:18:00)Wat krijgt een zanger/dj/enz nou voor een verkochte cd?
eurotje of 1 a 2 denk
wat kost het om te maken eurotje of 7?
wat krijgen maatschappijen en bumra enz?
de rest!!
Of vergeet ik wat?
Volgens mij bedoeld hij die niet Victor, die link is van 2 naar 1 hij zoekt er een met 1 naar 2 uitgangen, ik heb ze ook gezocht in de webshop maar niet gevonden
Topic: cd spelers of draaitafels (9-6-2004 14:26:00)Magik77 schreef:
niet draaien, maar opbergen. Platen slijten door het draaien, maar kunnen volgens mij wel lange tijd worden opgeborgen zonder dat ze slijten. Hoe zit dat met cd's, zijn die onbeperkt houdbaar?Als er netjes word omgesprongen met zo wel het vinyl als de cd, ze allebei even vaak gedraaid worden, dan moet je plaat als eerste vervangen.
Marihuana sigaretten bevatten 70% meer kankerverwekkende stoffen dan normale sigaretten. De manier van roken draagt nog eens extra bij aan de schadelijkheid: je inhaleert diep en houdt de rook ook nog eens langer vast. Daardoor komt een blowtje overeen met 4 normale sigarettenIs hasj of wiet verslavend ?
Je kunt onderscheid maken tussen lichamelijke afhankelijkheid en geestelijke afhankelijkheid. We spreken van lichamelijke afhankelijkheid als je lichaam protesteert wanneer met gebruik van een middel wordt gestopt (ontwenningsverschijnselen). Bij het gebruik van hasj en weed treedt dit niet op. Ook heb je niet steeds meer nodig om hetzelfde effect te bereiken. Daarbij is het ook niet zo dat blowen automatisch leidt tot behoefte aan zwaardere drugs. Geestelijke afhankelijkheid houdt in dat je steeds sterker naar het middel verlangt en je eigenlijk niet meer prettig kan voelen zonder. Bij een deel van de gebruikers is dit het geval, met name bij degenen die vaak gebruiken (bijvoorbeeld elke dag). Dit geldt nog sterker wanneer je gebruikt om de werkelijkheid te ontvluchten, bijvoorbeeld uit verveling of gebrek aan toekomstperspectief. Voor deze gebruikers kan de situatie ontstaan dat alleen hasj of weed nog belangrijk zijn, de rest is niet interessant.
Topic: cd spelers of draaitafels (9-6-2004 11:51:00)www.jip.org/lan/docs/drugs_soft.html ] schreef:
Je kunt onderscheid maken tussen lichamelijke afhankelijkheid en geestelijke afhankelijkheid. We spreken van lichamelijke afhankelijkheid als je lichaam protesteert wanneer met gebruik van een middel wordt gestopt (ontwenningsverschijnselen). Bij het gebruik van hasj en weed treedt dit niet op. Ook heb je niet steeds meer nodig om hetzelfde effect te bereiken. Daarbij is het ook niet zo dat blowen automatisch leidt tot behoefte aan zwaardere drugs. Geestelijke afhankelijkheid houdt in dat je steeds sterker naar het middel verlangt en je eigenlijk niet meer prettig kan voelen zonder. Bij een deel van de gebruikers is dit het geval, met name bij degenen die vaak gebruiken (bijvoorbeeld elke dag). Dit geldt nog sterker wanneer je gebruikt om de werkelijkheid te ontvluchten, bijvoorbeeld uit verveling of gebrek aan toekomstperspectief. Voor deze gebruikers kan de situatie ontstaan dat alleen hasj of weed nog belangrijk zijn, de rest is niet interessant.
Magik77 schreef:
Als je een TT uit het topsegment aanschaft ben je zo'm 400 Euro per stuk kwijt (Oen bak) Als je een cd speler uit het topsegment aanschaft ben je tussen de 800 en 1200 Euro per stuk kwijt. Dat is een verschil (per 2) van ongeveer 1000 Euro.Je kan het niet vergelijken, het is net zo als: het top segment van een auto is veel hoge rdan het top gement van een brommer (rare vergelijking ;-))
Als je de vergelijking toch doet, doe dan maar met een gemin cd 20, die is basic net als een draaitafel
Ik hoor trouwens regelmatig dat mensen hun draaitafels wat te drinken geven, hoe goed zijn cd spelers daartegen bestand?
Niet zo heel goed,maar verschilt per cd-speler.als je ze toch alleen thuis gebruikt, kan je jezelf toch regel leren om niet tedrinken bij je gear?Is het niet zo dat als je een cd-r 10 jaar in een doosje laat zitten, dat de cd-r toch onderhevig is aan uv licht, welke de cd aantast, of zijn dat fabels?
Je heb je cd's toch in een cd case zitten oid, Als je een cd 10 jaae in een case doet, doet hij het ook nog perfectEen plaat die je 10 jaar in je platenkoffer doet, en vervolgens afstoft is weer als nieuw, of vergis ik me?
Ik ben altijd zuinig op mijn audio dragers, maar mijn cd speler heeft toch af en toe moeite om cd's van 10 jaar of ouder af te draaien. (dus op tijd een back up maken)
Ik ben altijd zuinig op mijn audio dragers, maar mijn cd speler heeft toch af en toe moeite om cd's van 10 jaar of ouder af te draaien. (dus op tijd een back up maken)
Als of je een plaat langer dan een jaar kan draaien zonder dat er ruis optreed.
[quote by new-line webshop]
Outputs: Stereo master outs (RCA)
gewoon tulp dus.Outputs: Stereo master outs (RCA)
dus deze kabel heb je nodig:
www.new-line.nl/v/6017
Tom. V schreef:
@ DJ ipkiss : Mijn menig is gegrond en ik GA HELEMAAL NIET EEN JOINT ROKEN ALS IK 18 BEN OM AAN JOUW MISSCHIEN DAN HET TEGENDEEL TE BEWIJZEN!!! (want dit wil je toch zeggen!!??)Er zijn genoeg (wetenschappelijke) en persoonlijke menigen dat ALLE drugs en verdovende middelen SLECHT zijn!
GRTS TOM V
Vechten krijg je niet van een joint hoor, dat krijg je van pillen of 'neusvreugd' die laatste 2 zijn flink verboden als je gaat draaien, die 1ste kan, als je maar weet wat je grensen zijn
Topic: Gestolen vinyl gezocht... (8-6-2004 11:55:00)als reind ergens een hekel aan heeft ;-), reind draait 2 step, dus volgens mij niet. Maar is wel erg goedkoop idd
Topic: dateq apollo of de lpm 7.3?? (25-5-2004 18:17:00)voor drive-in valt het wel mee, maar je kan er niet lekker mee raggen ;-) en dan bedoel ik snel; heen en weerbewegen