Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stefke96
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stefke96 (Pagina: 15 van 20)
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (17-10-2020 17:18:00)
Begrijp me niet verkeerd, het is een erg mooi kistje geworden, maar voor een compacte versterker zit er inderdaad erg veel lucht omheen.Maar dan heb je geen shockmount kist me sliding door. Je kan ook geen kist pakken, nog compacter
Komt bij dat de PLM nog steeds niet heel licht is, dan heb ik toch liever iets wat je kan duwen.Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (17-10-2020 13:22:00)
@stefke96
Zou je die ontwerpen evt ook naar mij door kunnen sturen?
Ben al een tijd opzoek naar een aantal goede 18 inch br ontwerpen met moderne drivers maar dat is nog niet zo makkelijk.Je hebt pb.Topic: Cubo 15 (26-9-2020 13:51:00)
Als ik de specs van Johan een beetje vergelijk kom ik op 2 kandidaten onder €200 voor de 4 cubo’s.
-Beyma sm115k, alleen nog gebruikt te vinden.
-Kappa pro 15lf-2.
Betere alternatieven?
Bedankt,
LHOnder de 200,- zijn er veel leukere drivers te krijgen. Een wat nieuwer merk zoals Lavoce heeft nette drivers voor relatief weinig geld.Topic: 10 inch horn top (18-9-2020 18:01:00)
Joepurlings schreef:
Als je het zo bekijkt, zou een 6HE kistje met normaal deksel even hoog zijn.Begrijp me niet verkeerd, het is een erg mooi kistje geworden, maar voor een compacte versterker zit er inderdaad erg veel lucht omheen.
Komt bij dat de PLM nog steeds niet heel licht is, dan heb ik toch liever iets wat je kan duwen.
Dat t patchpaneel voor zit is uiteraard een keuze (wat ik zelf fijner vind). Dan dus nog steeds 1he 'lucht', maar ieder zo zn ding
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (17-10-2020 02:38:00)
Veel ruimte over? Letterlijk 1he
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (16-10-2020 12:45:00)
Weer eens tijd om dit topic nieuw leven in te blazen

Topic: Muizenissen (8-10-2020 08:16:00)

240,- krijg je 2e hands al aardig wat spul voor (RCF Art b.v.)
Topic: 10 inch horn top (26-9-2020 13:51:00)Rs schreef:
Hey,@stefke96
Zou je die ontwerpen evt ook naar mij door kunnen sturen?
Ben al een tijd opzoek naar een aantal goede 18 inch br ontwerpen met moderne drivers maar dat is nog niet zo makkelijk.
Nog niet, maar ben van plan om binnekort 4 SAN215.30 te bestellen (zit enkel nog n lange levertijd op). Hoor op diverse fora wel veel positieve berichten.
Topic: Cubo 15 (25-9-2020 19:14:00)LH schreef:
Hallo nogmaals,Als ik de specs van Johan een beetje vergelijk kom ik op 2 kandidaten onder €200 voor de 4 cubo’s.
-Beyma sm115k, alleen nog gebruikt te vinden.
-Kappa pro 15lf-2.
Betere alternatieven?
Bedankt,
LH
Toevallig nog wat kunnen meten?
Topic: Cubo 21 + 2x10'' top (16-9-2020 11:42:00)Als ik een breedte uit de 'duim zou moeten zuigen' dan is dezelfde maat als de subs wel zo handig