Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rdreiers
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Rdreiers (Pagina: 15 van 20)
Topic: Reparatie versterkers limburg (3-4-2013 12:31:00)
moet je die vna ctor ergens gaan optellen ofzo? omdat het apparte kasten zij en is dit bij de prx reeds gebeurt of wat?Gaart het hardst?
Geen idee.
Houd er rekening mee dat veel afhankelijk is van wat je ermee doet en de soort muziek.
Papier is ook geduldig.
Ik zou zeggen, kijk dat je ze op demo krijgt en test het uit.
De huidige prx weet ik van dat je waar voor je geld krijgt, HK heb ik nooit veel mee gehad.
RichardTopic: KRK E8T defecte tweeter (4-7-2012 12:07:00)
Nee die brengt ze ook naar ittervoort en naar audioxl.
Richard
Topic: Gezocht : dj met een beperking (2-4-2013 12:35:00)Richard
Ik zie het nu pas, kan het niet laten.
In mijn ogen heeft het overgrote deel een beperking in welke zin dan ook.
Is niet normaal mee te praten of afspraken te maken hoe dan ook.
Vinden zichzelf zeer belangrijk en laten dit ik ook goed merken.
Uitzonderingen daar gelaten, in mijn ogen zit het bij veel DJ's niet lekker tussen de oren.
Richard
Er zijn goed, moet je alleen heel goed zoeken.
Richard
Topic: Reparatie versterkers limburg (2-4-2013 08:47:00)In mijn ogen heeft het overgrote deel een beperking in welke zin dan ook.
Is niet normaal mee te praten of afspraken te maken hoe dan ook.
Vinden zichzelf zeer belangrijk en laten dit ik ook goed merken.
Uitzonderingen daar gelaten, in mijn ogen zit het bij veel DJ's niet lekker tussen de oren.
Richard
Er zijn goed, moet je alleen heel goed zoeken.
Richard
Joost Vossen Ittervoort?
Is bij jouw om de hoek.
Richard
Topic: Sennheiser ew100 inbouwen (12-3-2013 14:28:00)Is bij jouw om de hoek.
Richard
Even een andere, de G1 serie zit die niet in de verkeerde band?
Richard
Topic: gezocht sa 8526 driver (17-12-2012 13:01:00)Richard
Ik heb nog vier stukken 8x4mm2 liggen.
Twee van 15 en twee van 5 meter.
Zitten alleen geen connectoren aan maar doe een bod zou ik zeggen.
Richard
Topic: SPL? (27-8-2012 12:35:00)Twee van 15 en twee van 5 meter.
Zitten alleen geen connectoren aan maar doe een bod zou ik zeggen.
Richard
civicske schreef:
vraagje wat gaart hardst set met top 129spl, sub 2x126spl (actor dx) of jbl prx625 met 139spl?moet je die vna ctor ergens gaan optellen ofzo? omdat het apparte kasten zij en is dit bij de prx reeds gebeurt of wat?
Geen idee.
Houd er rekening mee dat veel afhankelijk is van wat je ermee doet en de soort muziek.
Papier is ook geduldig.
Ik zou zeggen, kijk dat je ze op demo krijgt en test het uit.
De huidige prx weet ik van dat je waar voor je geld krijgt, HK heb ik nooit veel mee gehad.
Richard
Probeer MSC Beegden eens, deze doen ook de garantie voor krk.
Richard
Topic: M8 inslag moer, en ophangen? (25-6-2012 20:28:00)Richard
Laten we de vraag stellen waarom wil je ze vliegen.
Subje stokje topje doet de hele wereld, lijkt me hierin de beste oplossing?
Topic: Sub probleem, advies gevraagd… (25-6-2012 20:25:00)Subje stokje topje doet de hele wereld, lijkt me hierin de beste oplossing?
Ik weet in ieder geval waar ik niet aam moet verhuren.
Heb je niets gehoord? Dit moet je toch gehoord hebben?
Topic: M8 inslag moer, en ophangen? (25-6-2012 12:40:00)Heb je niets gehoord? Dit moet je toch gehoord hebben?
Hoe weet je zo zeker dat er geen mensen onder door kunnen lopen?
Probleem wat kan op treden is dat de bovenplaat van de luidspreker los komt van de rest van de kast.
Normaal zijn kasten die voor te vliegen zijn inwendig verstevigd zodat er niets kan gebeuren.
Alles kan, problemen komen pas als het naar onder komt.
Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat iemand iets op zijn hoofd krijgt wat ik het opgehangen.
Was een tijd geleden iets met een luidspreker in een zwembad geloof ik........
Probleem wat kan op treden is dat de bovenplaat van de luidspreker los komt van de rest van de kast.
Normaal zijn kasten die voor te vliegen zijn inwendig verstevigd zodat er niets kan gebeuren.
Alles kan, problemen komen pas als het naar onder komt.
Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat iemand iets op zijn hoofd krijgt wat ik het opgehangen.
Was een tijd geleden iets met een luidspreker in een zwembad geloof ik........