Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bassie Rassie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 14 van 19)
Topic: Post hier je logo! (14-10-2007 17:06:00)
Ik heb toch zeer veel logo's gezien die met photoshop zijn gemaakt (Niet hier, ergens anders..) Dit is ook enkel een voorbeeld.. (zie ook oid.)Waar je het mee maakt is ieder zijn eigen keuze.
Ik pak bijvoorbeeld eerst een potlood en papier en werk het daarna pas uit op de computer.Topic: Post hier je logo! (13-10-2007 22:41:00)Als je het op de manier brengt van:
'Ik ben helaas niet zo creatief, want...' dan komt het al heel anders over.Topic: Droogijs als lichteffect (8-10-2007 16:32:00)Goeie tip! NOT!Ook gelijk de andere dingen erbij lezen
Bij ons op school is het goedgekeurd door de brandweer.
Aangezien dit de enige oplossing was om een rookmachine te gebruiken.Topic: Droogijs als lichteffect (8-10-2007 16:29:00)
maw, soms zit het allemaal gewoon in het hoofd
Je bedoelt waarschijnlijk dat je aan een kanaal draait waar niks op aangesloten zit.
De persoon die klaagt ziet je dat doen en denkt dan: 'He de bass is zachter.'Topic: Hitzone cd overzicht (28-8-2007 11:08:00)
Met spiegelglas opgepoetst
Topic: LJ zoekt ervarings advies (12-8-2007 00:54:00)
DJ Bartje schreef:
DJ Bartje schreef:
Edit: Laat je creativiteit is gaan, open photoshop oid. en klad je creativiteit neer!
Ik pak bijvoorbeeld eerst een potlood en papier en werk het daarna pas uit op de computer.
lars veling schreef:
nou sorry hoor volgende keer zal ik dan wel niet mijn excuses aan bieden'Ik ben helaas niet zo creatief, want...' dan komt het al heel anders over.
Tom schreef:
Bassie Rassie schreef:
Rookmelders kan je mooi afplakken met een stukje plastic.
Bij ons op school is het goedgekeurd door de brandweer.
Aangezien dit de enige oplossing was om een rookmachine te gebruiken.
Rookmelders kan je mooi afplakken met een stukje plastic.
(Wel zorgen dat er genoeg handmelders er dan zijn, en eventueel een bhv-er.)
Topic: Ik word GEK van dat Imageshack (13-9-2007 17:17:00)(Wel zorgen dat er genoeg handmelders er dan zijn, en eventueel een bhv-er.)
Opzich kan Imageshack.us wel alleen moeten mensen wel de goeie link kopieren.
De helemaal onderste. Dan heb je gewoon de foto alleen zonder de overige reclame enzo.
{edit}zodus
word inderdaad wat langzamer maar vind dat de mens tegenwoordig te weinig geduld heeft. Heb de laatste tijd heel veel moeten wachten dus deze paar seconden/minuten om een afbeelding te laden vind ik te verwaarlozen{/edit}
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (6-9-2007 20:51:00)De helemaal onderste. Dan heb je gewoon de foto alleen zonder de overige reclame enzo.
{edit}zodus
word inderdaad wat langzamer maar vind dat de mens tegenwoordig te weinig geduld heeft. Heb de laatste tijd heel veel moeten wachten dus deze paar seconden/minuten om een afbeelding te laden vind ik te verwaarlozen{/edit}
viero schreef:
hopelijk nu duidelijker
viero schreef:
Wat soms ook helpt (beetje het voorbeeld van de baskasten van hierboven, de technieker die niet hoorde dat ze niet waren aangesloten), als iemand de muziek te luid vind, draai je gwn random aan een knopje (bv de bass van eender welk kanaal) en dan hoort die persoon toch plots dat het goed is
maw, soms zit het allemaal gewoon in het hoofd
De persoon die klaagt ziet je dat doen en denkt dan: 'He de bass is zachter.'
Als ik naar enquete ga en ik klik op de externe link dan opent hij die in hetzelfde scherm. Dus joun site gaat weg.
Misschien makenlijk om daarvoor te maken dat het in een apart scherm opent. (zie html hieronder)
<a target="_blank" rel="nofollow" href="link">blabla</a>
Topic: Hoe ver gaan jullie met promotie? (25-8-2007 11:10:00)Misschien makenlijk om daarvoor te maken dat het in een apart scherm opent. (zie html hieronder)
<a target="_blank" rel="nofollow" href="link">blabla</a>
Ik heb ook wel een klein tipje:
€54,- per week voor op de bus joun naam.
Heb je in ieder geval wel dat veel mensen het zien.
Topic: Wat vind jij de MOOISTE mixer, tt, cd speler etc... (15-8-2007 20:19:00)€54,- per week voor op de bus joun naam.
Heb je in ieder geval wel dat veel mensen het zien.
big bang schreef:
Een good old chrome par 64 met kleurenfilter, mits in goede staat
Ik weet niet hoe oud je bent.
Maar misschien een tipje voor later als je van je hobby je baan wilt maken:
kijken of je bij het Friesland College terecht kan.
Heb wel een boekje ervan dus mail me maar als je meer info wilt.
Maar misschien een tipje voor later als je van je hobby je baan wilt maken:
kijken of je bij het Friesland College terecht kan.
Heb wel een boekje ervan dus mail me maar als je meer info wilt.