Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Viero
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Viero (Pagina: 14 van 20)
Topic: Proefdraaien (29-1-2008 18:04:00)ik ben met je eens dat het heel simpel is en voor het statische licht prima werkt. maar ik denk toch dat je voor intelligent licht wel wat te kort komt. mede omdat je maximaal 52 kanalen kan uitsturen en dat is niet zo heel veel. als je intelligent gebruikt
gr sjoerdMoet die 52 geen 512 zijn? ik heb er allesins al meer dan 52 mee uitgestuurd
en voor de show waarvoor de TS die zou starten en de shows die ik ermee gedaan heb was die ruim voldoende (k stelde hem vooral voor omdat er niet superveel intelli wordt gebruikt en de combinatie met statisch prima werkt)
*Edit: de 52 verkeerd begrepen
bij mij programmeerde het iig altijd vlotjes... ik had altijd kanalen genoeg, sommige functies zoals kleur, gobo, shutter programmeerde ik bij sommige fixtures op 1 kanaalTopic: Welke lichttafel ?? (10-1-2008 19:20:00)
2e aanbieding op de site, 2e hit op google. Hier zie je welk kastje je daarvoor nodig hebt. Kwestie van op 2ehandssites eens te zoeken..
edit:2e zoektocht op google, 3e hit...Dan heb ik het dus over verhuur in de buurt, geen koop aan de andere kant van Nederland.
De martín site lag er net uit dus die kon ik niet bekijken, kan er nu iig is naar kijken
Ik heb je even de sites getoond zodat je kon zien wat je moest zoeken
Topic: Lichtplan (10-1-2008 10:17:00)
2e aanbieding op de site, 2e hit op google. Hier zie je welk kastje je daarvoor nodig hebt. Kwestie van op 2ehandssites eens te zoeken..
edit:2e zoektocht op google, 3e hit...Topic: Hulp gezocht bij maken van playlist voor feest (8-1-2008 13:39:00)
Ik organiseer een reünie, en ik mag van de zaaleigenaar zelf de muziek verzorgen. Nou ja, mag, als ik niet zelf muziek meeneem dan staat de hele avond de radio aan.
De zaal heeft een behoorlijke geluidsinstallatie. Ik heb een laptop en een heleboel MP3-tjes. Maar ik weet niet hoe een playlist te maken die bij een geslaagde avond hoort. Is er hier iemand die me daarbij kan helpen?
Mijn klasgenoten en ik zijn 43 jaar oud. Toen we eindexamen deden was het 1983, dus er moet zeker muziek uit begin jaren tachtig tussen zitten.
Hartelijk dank voor alle hulp,
StanWelke muziek werd er gedraaid op bals en fuifen die tijd? Deze kan je alvast nemen. Ook kan je de playlists van jaren 80 cd's eens nakijken voor eventuele tips. Op de foute cd's van Q Music staat er zeker ook muziek die je kan gebruiken.Topic: Wat kosten jullie nou? (7-1-2008 20:23:00)
Ja, maar zolang Microsoft een besturingssysteem eerst op de markt brengt en daarna pas gaat debuggen blijf ik dat standpunt houden :-)
KNIPNeem dan een mac
naar mijn ervaring al véél minder vast gelopen
(mijn macbook pro nog nooit
)
[ontopic schreef:Wij zetten shows vanaf 250 euro, dit is discobar met 1 of 2 t4's, afhankelijk van wat de klant wil, huwelijk vanaf 400 euro, dit is dan lichtbrug met 4 movingheads en spiegelbol in het midden (al positieve reacties over gehad
), verjaardagsfeestjes voor mensen die 18 worden doen we à 175, dit is dan 1 T4 + stormbird. De lage prijs vanwege het feit dat mensen voor dat soort feestjes minder willen betalen en dat met de tijd is gebleken dat als er geen 2 voorstaat we meer opdrachten binnenkrijgen
Zo ook al feestjes voor de ouders mogen doen, deze dan vanaf 250.Topic: Showtec Showmaster 24 Audio Input (24-12-2007 21:30:00)
Bij een bedrijf waar ik een tijd heb gewerkt waren er dmx-barren met 1kw'ers. Er zijn nog nooit problemen mee geweest, zelfs als alle 4 de parren/balk uren aan 1 stuk op 100 brandden...
[KNIP schreef:Concrete vraag Zijn er ook goedkopere, betrouwbare boosters? Bijvoorbeeld een zelfbouwprintje die we inbouwen in een kist van The Willows of is dit erg onbetrouwbaar?
De boosters van Showtec heb ik al meerdere malen mee gewerkt, nog nooit problemen mee gehad. Zijn betrouwbaar en zeer goed qua prijs.Topic: Showtec Showmaster 24 Audio Input (24-12-2007 13:59:00)
Gewoon kabeltje van je Rec, Master2 of whatever je nog vrij hebt naar de ingang en dat moet werken.
In hoevere de audio functie van de Scanmaster goed functioneert weet ik niet.Heb ik nog goede ervaring mee. Als je het volume een beetje goed laat binnenkomen werkt de functie naar behoren.
De buren waarschuwen dat je een tiental uurtjes je versterker zal uittesten... Zo doe ik het toch als ik thuis enkele uurtjes lawaai wil maken...
Topic: Welke lichttafel ?? (12-1-2008 15:12:00)dj sjoerd schreef:
viero schreef:
Ik heb ervaring met de MA Lightning Commander 24/6, goede ervaringen mee, simpel te programmeren. Ook gebruikt in combo met intelli's/statisch, werkte perfect.gr sjoerd
en voor de show waarvoor de TS die zou starten en de shows die ik ermee gedaan heb was die ruim voldoende (k stelde hem vooral voor omdat er niet superveel intelli wordt gebruikt en de combinatie met statisch prima werkt)*Edit: de 52 verkeerd begrepen
bij mij programmeerde het iig altijd vlotjes... ik had altijd kanalen genoeg, sommige functies zoals kleur, gobo, shutter programmeerde ik bij sommige fixtures op 1 kanaalIk heb ervaring met de MA Lightning Commander 24/6, goede ervaringen mee, simpel te programmeren. Ook gebruikt in combo met intelli's/statisch, werkte perfect.
Topic: Lichtplan (10-1-2008 10:23:00)RNA schreef:
viero schreef:
RNA schreef:
Ik kan trouwens niks vinden over het omzetten van het oude martin protocol naar DMX (voor de robocolors), was even benieuwd naar de kosten en mogelijkheden.. is veel makkelijker anders zit ik met 3 verschillende controllers voor mn show
edit:2e zoektocht op google, 3e hit...
De martín site lag er net uit dus die kon ik niet bekijken, kan er nu iig is naar kijken
RNA schreef:
Ik kan trouwens niks vinden over het omzetten van het oude martin protocol naar DMX (voor de robocolors), was even benieuwd naar de kosten en mogelijkheden.. is veel makkelijker anders zit ik met 3 verschillende controllers voor mn show
edit:2e zoektocht op google, 3e hit...
Stan.A schreef:
Dag,Ik organiseer een reünie, en ik mag van de zaaleigenaar zelf de muziek verzorgen. Nou ja, mag, als ik niet zelf muziek meeneem dan staat de hele avond de radio aan.
De zaal heeft een behoorlijke geluidsinstallatie. Ik heb een laptop en een heleboel MP3-tjes. Maar ik weet niet hoe een playlist te maken die bij een geslaagde avond hoort. Is er hier iemand die me daarbij kan helpen?
Mijn klasgenoten en ik zijn 43 jaar oud. Toen we eindexamen deden was het 1983, dus er moet zeker muziek uit begin jaren tachtig tussen zitten.
Hartelijk dank voor alle hulp,
Stan
Sparky schreef:
KNIPJa, maar zolang Microsoft een besturingssysteem eerst op de markt brengt en daarna pas gaat debuggen blijf ik dat standpunt houden :-)
KNIP
naar mijn ervaring al véél minder vast gelopen
(mijn macbook pro nog nooit
)[ontopic schreef:Wij zetten shows vanaf 250 euro, dit is discobar met 1 of 2 t4's, afhankelijk van wat de klant wil, huwelijk vanaf 400 euro, dit is dan lichtbrug met 4 movingheads en spiegelbol in het midden (al positieve reacties over gehad
), verjaardagsfeestjes voor mensen die 18 worden doen we à 175, dit is dan 1 T4 + stormbird. De lage prijs vanwege het feit dat mensen voor dat soort feestjes minder willen betalen en dat met de tijd is gebleken dat als er geen 2 voorstaat we meer opdrachten binnenkrijgen
Zo ook al feestjes voor de ouders mogen doen, deze dan vanaf 250.Ben je zeker dat dat een mic is? Als ik mijn tafel op de audio zet lukt dat alleen bij signaal via de cinch ingang...
Topic: Aanpassingen lichtapparatuur (24-12-2007 21:28:00)joepjuh7 schreef:
[KNIP schreef:Ik kan kiezen uit DMX-Balken of Harting balken, persoonlijk kies ik dan voor de hartingbalken (vanwege de groei kan het heel goed zijn dat er binnenkort 1 kw’ers in de cans komen te zitten vandaar Harting). Wij hebben alleen nog maar dimmers, nog geen patchracks.Bij een bedrijf waar ik een tijd heb gewerkt waren er dmx-barren met 1kw'ers. Er zijn nog nooit problemen mee geweest, zelfs als alle 4 de parren/balk uren aan 1 stuk op 100 brandden...
[KNIP schreef:Concrete vraag Zijn er ook goedkopere, betrouwbare boosters? Bijvoorbeeld een zelfbouwprintje die we inbouwen in een kist van The Willows of is dit erg onbetrouwbaar?
De boosters van Showtec heb ik al meerdere malen mee gewerkt, nog nooit problemen mee gehad. Zijn betrouwbaar en zeer goed qua prijs.
dj pyro schreef:
Euhm, dit is toch gewoon een RCA/cinch aansluiting.Gewoon kabeltje van je Rec, Master2 of whatever je nog vrij hebt naar de ingang en dat moet werken.
In hoevere de audio functie van de Scanmaster goed functioneert weet ik niet.