Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Laxap
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Laxap (Pagina: 14 van 20)
Topic: LED Par??? (14-2-2007 17:19:00)Volgens mij heb ik dit ook met mijn Extreme 250 scanners, zitten 250 watt MSD lampjes in. En het rood is bij beide scans een andere kleur. Kan dit misschien aan het aantal branduren van de lampen liggen? Of verschillende merken lampjes? Ik heb deze scans namelijk niet nieuw gekocht maar 2e hands.
Hier staan wat foto'sTopic: HQ-Power Exciter 250 (5-1-2007 12:27:00)Ik heb de Extreme 250 van HQ-Power. Zijn van binnen volgens mij dezelfde scans met nagenoeg dezelfde gobo's en kleuren. De spiegel zit alleen op een stokje
.
Ik ga ze vanmiddag gebruiken dus zal eens kijken of ik een filmpje online kan zetten.Topic: Goed gebruik statieven (licht én geluid!) (10-11-2006 12:38:00)
.Dat betaal je volgens mij ook bij de Jimmy Woo in Amsterdam, ga voor de gein eens stappen in NY, dat kost je pas bakken met geld.Stappen in NY kan ook goedkoper ;) NL borrel organiseerd 1 keer per maand een borrel waar je voor 2 dollar een flesje kunt kopen.
Maar over het algemeen is het idd enorm duur daar.
Als je daar naar een club gaat betaal je ook al snel 30 dollar om binnen te komen.Topic: Discotheken in Spanje (9-8-2006 14:01:00)
Het is dit geworden:
Ecler nuo 5
2x Denon dn-s1000
Alleen nou gaat mijn ecler nuo 5 niet meer aan dus moet terug naar de winkel.
Nou heb ik nog een vraag.
Is het normaal dat als ik de cue button iets te hard in duw dat hij dan automatisch start?
Dit is nog niet gebeurd bij mijn oude denon dn-s1000tjes.
Met vriendelijke groet,
Bjorn BerkvensLijkt erop dat het normaal is dat als je op de cue button drukt dat hij gaat afspelen.
Dré schreef:
Idem bij een gasontladingslamp (ook geen continu spectrum maar in plaats daarvan een zeer grillig verloop). Als de fabrikant van de scan dan kleuren kiest die net NIET in het spectrum van de lamp vertegenwoordigd zijn (zoals Martin met de kleur rood in de 218 (...)) dan heb je de poppen aan het dansen (en amper licht ;-).Hier staan wat foto's
GateWay schreef:
graag nog eens de filmpjes posten, en eventueel nog wat gebruikers evaringen op langere termijn in de verhuur
.Ik ga ze vanmiddag gebruiken dus zal eens kijken of ik een filmpje online kan zetten.
Als het goed is zit het zwaartepunt van een T-4 in het midden. Lijkt mij dus geen probleem.
Topic: Goed gebruik statieven (licht én geluid!) (9-11-2006 18:30:00)Ik heb even een vraag over het gebruik van een geluidsstatief om een t-bar aan te bevestigen.
Ik heb namelijk al wel 2 geluidsstatiefen, maar nog geen wind-ups (tot nu toe huur ik altijd statiefen als het nodig is). Is het nu ook mogelijk om een standadapter te gebruiken van 35 mm naar 28 mm zodat je een spigot aansluiting hebt? Of ben ik dan heel gevaarlijk bezig? De belastbaarheid van de statiefen heb ik zo niet bij de hand, maar meer gewicht dan mijn speakers wegen komt er niet op.
Ik ben mij ervan bewust dat ik dan niet zo hoog kan gaan als met een wind-up of een speciaal voor licht ontworpen statief. Maar in dit geval is +/- 2 meter hoog genoeg.
Topic: Showtec Club Fazer (6-11-2006 18:18:00)Ik heb namelijk al wel 2 geluidsstatiefen, maar nog geen wind-ups (tot nu toe huur ik altijd statiefen als het nodig is). Is het nu ook mogelijk om een standadapter te gebruiken van 35 mm naar 28 mm zodat je een spigot aansluiting hebt? Of ben ik dan heel gevaarlijk bezig? De belastbaarheid van de statiefen heb ik zo niet bij de hand, maar meer gewicht dan mijn speakers wegen komt er niet op.
Ik ben mij ervan bewust dat ik dan niet zo hoog kan gaan als met een wind-up of een speciaal voor licht ontworpen statief. Maar in dit geval is +/- 2 meter hoog genoeg.
Nou JeroenVDV koop er gewoon eentje dan kun je snel je bevindingen met ons delen
Ik zit er namelijk ook over te denken om mijn goedkope rookmachine in te ruilen voor deze "Fazer".
Topic: Sennheiser Freeport Vocal (6-10-2006 11:44:00)
Ik zit er namelijk ook over te denken om mijn goedkope rookmachine in te ruilen voor deze "Fazer".Ik ben ook wel geïntresseerd naar gebruikerservaringen. Lijkt me een redelijk goede prijs/kwaliteits verhouding.
En met welke draadgebonden microfoon kun je de geluidskwaliteit vergelijken?
Topic: Het Denon DN-S1000-topic (21-8-2006 18:22:00)En met welke draadgebonden microfoon kun je de geluidskwaliteit vergelijken?
Je kunt de normale loop alleen maar inkorten dmv het B punt te verplaatsen. Maar dit gaat niet per maat of wordt niet iedere keer gehalveert.
De echo loop kun je wel van 4 maten naar 2 naar 1 doen en nog verder, maar dan kun je het niet meer terug krijgen van 1/4 maat naar 1 maat.
Topic: Discotheken in Spanje (9-8-2006 18:52:00)De echo loop kun je wel van 4 maten naar 2 naar 1 doen en nog verder, maar dan kun je het niet meer terug krijgen van 1/4 maat naar 1 maat.
Reind schreef:
Wesley vd H schreef:
Collosos inderdaad TE duur. 5 euro flesje heineken
.Maar over het algemeen is het idd enorm duur daar.
Als je daar naar een club gaat betaal je ook al snel 30 dollar om binnen te komen.
Voor de mensen die naar Lloret gaan.
Colosses is ook een aanrader!
Even een weekpas kopen en je komt gratis binnen. Anders is het 25 euro entre.
Maar dan komen er wel dj's zoals: Dana, Zany, Luna, Outblast, Pavo etc.
Dus mocht je een beetje energie over hebben is dat wel een leuke tent.
(Toen ik er was hadden ze er volgens mij geen limiter o.i.d. tussen zitten, want het ging echt lomp hard. Dus niet te vaak doen in je vakantie
)
Topic: Het Denon DN-S1000-topic (12-7-2006 01:20:00)Colosses is ook een aanrader!
Even een weekpas kopen en je komt gratis binnen. Anders is het 25 euro entre.
Maar dan komen er wel dj's zoals: Dana, Zany, Luna, Outblast, Pavo etc.
Dus mocht je een beetje energie over hebben is dat wel een leuke tent.
(Toen ik er was hadden ze er volgens mij geen limiter o.i.d. tussen zitten, want het ging echt lomp hard. Dus niet te vaak doen in je vakantie
)djberjo schreef:
IK heb nou nieuwe apparatuur uit mogen zoeken.Het is dit geworden:
Ecler nuo 5
2x Denon dn-s1000
Alleen nou gaat mijn ecler nuo 5 niet meer aan dus moet terug naar de winkel.
Nou heb ik nog een vraag.
Is het normaal dat als ik de cue button iets te hard in duw dat hij dan automatisch start?
Dit is nog niet gebeurd bij mijn oude denon dn-s1000tjes.
Met vriendelijke groet,
Bjorn Berkvens