Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Driveinteam
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Driveinteam (Pagina: 14 van 20)
Topic: Omnitronic PAS-212 of PAS-215 ervaring? (21-6-2007 13:14:00)Topic: Omnitronic PAS-212 of PAS-215 ervaring? (20-6-2007 23:43:00)
Dit kan zeker zo zijn dat andere kasten de kwaliteit kunnen evenaren.Want volgens mij hebben hier een aantal mensen last van het roze bril syndroom die NEXO kasten klinken zonder meer goed maar het is echt niet alles. Want er zijn hier in limburg bijvoorbeeld NEXO look-a-likes in de roulatie die ik beter vind klinken dan het origineel. En voordat ik hier weer commentaar op krijg ik zeg nadrukelijk ik vind dat. En waarschijnlijk zal die CVX kloon het geluid niet kunnen evenaren maar voordat dit is uitgesloten doe ik er geen oordeel over. Want misschien zijn de woofers wel aan de hand van de T/S parameters gekloond oid. Dus zo gauw ik ze 1:1 naast mekaar heb gehoord zeg ik pas het kan niet maar tot die tijd acht ik het zeker niet onmogelijk.
Topic: Omnitronic PAS-212 of PAS-215 ervaring? (21-6-2007 12:14:00)Ken je de NEXO wel? Toch wel een "wereld kastje", helaas erg pittig geprijst.
Ja de NEXO ken ik wel. En het is ook een zeer net kastje alleen is het in mijn ogen zeker te evenaren en waarschijnlijk ook voor veel minder geld dan het NEXO kastje wordt verkocht. Gevaarlijke uitspraak, PHL is niet zomaar een merk. Het stamt af van de maker van AUDAX luidsprekers.
Dat zou ik niet weten sugesteer alleen dat het zou kunnen zoals wel meer gebeurt bij andere merken.Geloof ik niet. Een box die nog maar net de fabriek uitrolt, en direct met een NEXO vergeleken is. Klinkt als een verkooppraatje. (daarnaast zijn de specs ook totaal anders).
Ik weet niet wat ik moet geloven geloof het niet todat ik het heb gehoord. En totdat ik het heb gehoord geef ik ze de voordeel van de twijfel. Want die nexo kast zonder proccesor klinkt ook nergens naar. Alleen zou het dan vreemd blijven dat hun die CVX kastjes niet gewoon verkopen met proccesor. Ik durf het niet te zeggen of ze hetzelfde klinken ofniet. Heb die CVX namelijk nog nooit gehoord (Ga overigens wel binnekort maar eens afrijzen om te luisteren), en dan je zegt PHL is de origineel en deze MC Harrisson wie zegt niet dat deze speakers van de zelfde band ofrollen. Ok het is onwaarschijnlijk maar dan nogmaals geef het kastje een kans. En als ze al hetzelfde zouden klinken met een nexo proccesor ok dan is het toch goed want dan zijn ineens voor veel meer mensen, zeer nette monitoren binnen handbereik 2 van deze kopen en een 2de hands Nexo proccesor op de kop tikken en gaan met die banaan. Maarja de tijd zal het ons leren maar zal zeker mijn bevindingen hier posten.
Topic: Omnitronic PAS-212 of PAS-215 ervaring? (20-6-2007 18:56:00)Ik heb al op een duits forum gelzen dat ze een Nexo PS-15 hadden vergeleken met de CVX Audio PSX-15. Ze hadden deze beide op een Nexo PS-15 Controller aangesloten en ze konden geen verschillen horen en meten.
Bron: Klak !
Topic: Nieuwe lab gruppen versterkers (3-5-2007 23:53:00)Bron: Klak !
@ Cyberdance: Volgens mij zijn de oude lab 4000 ook identiek aan de huidige FP6400. Het enige verschil is wat met de ingangen. Ik heb namelijk FP6400's en een collega LAB 4000 en ze klinken in ieder geval hetzelfde. Wel vind ik geen van beiden op 2 Ohm erg strak klinken.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (20-3-2007 16:32:00)@Tom: In de advertentie staat ook dat de speigel barsten heeft en dat deze vervangen dient te worden.
Topic: showtec explorer 250 basic probleem (6-3-2007 15:26:00)Ehmmm dat email adres is buiten gebruik heb ondertussen geen msn meer zet even mijn juiste mail adres in mijn profiel.
Topic: showtec explorer 250 basic probleem (6-3-2007 14:26:00)Beste Anthony als je een duidelijke foto neemt van de print dan kan ik kijken welke jij bedoelt. Misschien dat wij hem nog hebben op de TD bij ons op de zaak daar wij in het verleden een aantal van deze kopjes gesloopt hebben. Overigens ik gok dat je buffers alleen uitgefikt want is mij namelijk ook al meer dan eens gebeurt door het verkeerd terug aansluiten van steppers. Overigens die buffers zijn altijd wel uit te halen.
Topic: DAP concert series (2-3-2007 14:21:00)@juul krapuul: gaat om de long versie ik zal het type nummer wel fout hebben overgenomen gok ik
Topic: DAP concert series (1-3-2007 18:15:00)De Lem Poseidon zijn ook self powered. Ja ze zijn inderdaad een stuk duurder, maar nogmaals ik heb de concert series toppen nog nooit gehoord. Als je aan groothandel prijs koopt kun je ook een afspraak maken bij highlite. Het zijn daar de beroerdste niet en ze zullen ze je dan ook ongetwijfeld willen laten horen. En als je naar een Lem dealer gaat en je toont intresse in de Poseidons zal ook deze je ongetwijfeld een nette korting geven. Tenminste dat is mijn ervaring met mijn dealer.