Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Brokencore
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 165 bijdrage(n) van Brokencore (Pagina: 14 van 17)
Topic: Welke versterker bij een Behringer Eurolive Set ? (29-6-2009 22:31:00)
Zelf zou ik niet voor de door Behringer aanbevolen EP-serie versterkers gaan. Heb gelezen dat deze nou niet bepaald geweldig zijn, zie ook de diverse reviews in de shop en op het forum. De DAP Palladium zou een leuk alternatief zijn.
En waarom vraag je niet aan de huidige eigenaar waarmee hij de set versterkt heeft en wat zijn ervaringen met de gebruikte versterkers zijn?
Topic: Verschil Behringer UCA-202 en UCA-222 (26-6-2009 11:16:00)En waarom vraag je niet aan de huidige eigenaar waarmee hij de set versterkt heeft en wat zijn ervaringen met de gebruikte versterkers zijn?
Oke, bedankt :-).
Is er ook bekend wanneer de UCA-202 weer binnen komt? Zijn dit dagen of weken? Want om nou 17% extra te betalen voor wat rode kleurstof, we blijven Hollanders he ;-)
Topic: Verschil Behringer UCA-202 en UCA-222 (26-6-2009 10:01:00)Is er ook bekend wanneer de UCA-202 weer binnen komt? Zijn dit dagen of weken? Want om nou 17% extra te betalen voor wat rode kleurstof, we blijven Hollanders he ;-)
Ik wil graag wat audio gaan opnemen met mijn laptop, dus kwam bij de bekende Behringer UCA-202 uit. Nu is hier echter ook een (opvolger?) van; de Behringer UCA-222.
Zijn er verschillen tussen deze twee? De enige punten die ik heb kunnen vinden zijn:
- De kleur
- Bij de UCA-202 moet je de software zelf downloaden van de Behringer site, bij de UCA-222 krijg je er een CD bij.
- De UCA-222 is €5 duurder (en op voorraad)
Maar het lijkt mij dat er meer verschillen moeten zijn? Of is het gewoon de UCA-202 in een nieuw jasje, en is de UCA-202 uitlopend?
Topic: Gebruik UPS zinvol? (24-6-2009 22:53:00)Zijn er verschillen tussen deze twee? De enige punten die ik heb kunnen vinden zijn:
- De kleur
- Bij de UCA-202 moet je de software zelf downloaden van de Behringer site, bij de UCA-222 krijg je er een CD bij.
- De UCA-222 is €5 duurder (en op voorraad)
Maar het lijkt mij dat er meer verschillen moeten zijn? Of is het gewoon de UCA-202 in een nieuw jasje, en is de UCA-202 uitlopend?
Wat informatie over de Automatic Voltage Regulation op de APC UPS'en. Daarnaast kon ik op mijn type met een knop achterop de gevoeligheid instellen (hoe lang moet de dip zijn voordat hij moet overschakelen). En dus de min en max van de netspanning voordat hij op accu gaat.
Topic: Gebruik UPS zinvol? (23-6-2009 21:09:00)Vroeger heb ik een Smart UPS van APC gehad. Ding van 10 jaar oud, zijn goedkoop op marktplaats te krijgen. Er moeten alleen even nieuwe accu's in.
Deze UPC'en hebben de mogelijkheid om de uitgangsspanning op te hogen (boost) of te verlagen (trim) als de netspanning raar gaat doen. Dit doen ze zonder daadwerkelijk op accu te gaan draaien. Pas als de netspanning buiten bepaalde (instelbare) marges komt gaat hij helemaal op accu lopen.
Topic: actieve full range speaker 500w, ervaring/mening! (27-5-2009 22:14:00)Deze UPC'en hebben de mogelijkheid om de uitgangsspanning op te hogen (boost) of te verlagen (trim) als de netspanning raar gaat doen. Dit doen ze zonder daadwerkelijk op accu te gaan draaien. Pas als de netspanning buiten bepaalde (instelbare) marges komt gaat hij helemaal op accu lopen.
En een korte blik op de specs: Nee, doorsparen! Deze speaker zal nooit lekker kunnen klinken, alleen al omdat je voor €119 simpelweg geen actieve speaker op de markt kan zetten.
Topic: Logo ontwerpen (24-5-2009 15:10:00)Op de teksten die jij op je site plaatst rust geeneens jou eigen copyright
. Zelf een site maken en onderhouden is tegenwoordig echt niet meer moeilijk. Neem een CMS pakket en een vrije middag en je hebt een site die je zelf kan beheren!
Topic: cat5 10/100 over XLR (14-5-2009 21:45:00)
. Zelf een site maken en onderhouden is tegenwoordig echt niet meer moeilijk. Neem een CMS pakket en een vrije middag en je hebt een site die je zelf kan beheren!Over welk verloop schema hebben we het nu precies? En gebruik je één of twee XLR kabels?
Topic: Eurolite Kls Serie (10-5-2009 13:57:00)Twee (oude) filmpjes:
Video 1
Video 2
Vrijdag heb ik er 4 ingezet (wou er eigenlijk 8, maar de aanhanger was vol). Ook met wat rook erbij, ruimte van denk 5 x 12, en dat viel mij echt niet tegen!
Topic: Stereo of mono jack ? (8-5-2009 20:52:00)Video 1
Video 2
Vrijdag heb ik er 4 ingezet (wou er eigenlijk 8, maar de aanhanger was vol). Ook met wat rook erbij, ruimte van denk 5 x 12, en dat viel mij echt niet tegen!
Dit gaat dan over gebalanceerde ingangen! Een mono jack in een gebalanceerde uitgang = kortsluiting.