Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Decibel Drive-in

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 175 bijdrage(n) van Decibel Drive-in (Pagina: 14 van 18)

Topic: Filmpje lichtset (6-11-2007 21:42:00)
Filmpje doet 't niet (meer)
Topic: Is behringer goed? (4-11-2007 21:32:00)
Uhm.. waarom kunnen al je posts niet gewoon in 1 post?
Er is een hele mooie edit-knop, misschien moet je die eens gebruiken.
Topic: Peavey Pro-15 (27-10-2007 21:55:00)

davidkamphuis schreef:

Edit: Ook wil ik graag weten waarom ze hier de dap k-115 voor €189,-- aanbieden per stuk en bij andere bedrijven (via google gevonden) soms voor €159,-- vind ?
Omdat de mensen achter New-Line er graag iets op na houden dat 'loon' heet.
Dré heeft een voorraad liggen, waar ga je dat bewaren? -> Magazijn. Kost ook geld.
En dat zie je dan weer terug in de prijs.
Topic: Post hier je logo! (20-10-2007 20:43:00)
Licht en Sound?

Misschien wat handiger om je slogan óf in het nederlands óf in het engels te houden.
Ander kan je het net zo goed mixen met Duits of Arabisch laugh :D
Topic: Geluid voor in clubhuis, advies/kritiek (19-10-2007 17:37:00)
Is actief wel zo'n goed idee?
Je moet wel iedere keer je luidsprekers apart aanzetten.
En aangezien sommige mensen gewoon niet van die spulletjes af kunnen blijven, lijkt het mij iets beter dat je een passief setje neerzet. (Tenzij je graag wil dat dat actieve speakertje plots op max. volume staat te kraken. sneaky :V)
Met een passief setje kun je zelf wel bij de versterker, maar kan een grijpgraag handje er niet bij.
Topic: Dip switch eurolite ts-7 scan (19-10-2007 17:32:00)

luc2366 schreef:

Decibel Drive-in schreef:

De Aztek DJ Robo kan zelf niet spiegelend t.o.v. een andere scan bewegen.
Wat je wel kunt doen is op je DMX-paneeltje kanaal 1 t/m 6 nemen voor scan 1, en 7 t/m 12 nemen voor scan 2. (Komt er gewoon op neer dat je de scanners niet op dezelfde kanalen zet als je dit uit wilt voeren)
Zo kun je beide scans naar wens instellen, en dus het 'kruis-effect' maken.
wat is dit nou voor oplossing? je kan toch ook scan 1 als "apparaat 1" dippen, scan 2 als "apparaat 2",... en ze appart programmeren in dezelfde scene?
Dat zeg ik toch ook?
Misschien wat indirect, maar toch.
"(Komt er gewoon op neer dat je de scanners niet op dezelfde kanalen zet als je dit uit wilt voeren)"
Topic: Dip switch eurolite ts-7 scan (19-10-2007 14:12:00)
De Aztek DJ Robo kan zelf niet spiegelend t.o.v. een andere scan bewegen.
Wat je wel kunt doen is op je DMX-paneeltje kanaal 1 t/m 6 nemen voor scan 1, en 7 t/m 12 nemen voor scan 2. (Komt er gewoon op neer dat je de scanners niet op dezelfde kanalen zet als je dit uit wilt voeren)
Zo kun je beide scans naar wens instellen, en dus het 'kruis-effect' maken.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (10-10-2007 20:31:00)
Goedkope knutseldingetjes voor de liefhebber?
Topic: DJ-nickname (24-9-2007 17:19:00)
D-Hootz?
Topic: Halloween light show 2007 (20-9-2007 20:28:00)
Als je van spam houdt is het forum een mooie plek om je mail-adres neer te planten...

Je kunt toch van tevoren veel in elkaar zetten? Als je het voorbeeld van de oplichtende pompoenen neemt, dat kun je thuis programmeren.
En als je een leuke, nette show neer wilt zetten, zul je toch wat tijd aan de decoratie moeten besteden, zowel vooraf als ter plekke.