Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bassie Rassie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 13 van 19)
Topic: Tv programma vanavond 21.25 (29-12-2007 18:52:00)
Ik heb op het geluid na bijna dezelfde set alleen dan beter aangepakt.
(voor de nieuwschierigen, ik ben 14.
)Topic: Alvast prettige kerstdagen! (28-12-2007 07:56:00)Ik vind € 400,- nog aan de dure kant voor dit setje.
Ook rekening mee houden dat het 50% korting is zoals de OP zegt.Topic: showtec multidim mk2 (6-12-2007 19:01:00)
https://www.youtube.com/swf/l.swf?video_id=UzE91FGppMM&eurl=&iurl=http%3A//img.youtube.com/vi/UzE91FGppMM/default.jpg&t=OEgsToPDskIyrqSBWO9yhlLh_lxuJQyp&rel=1&border=0
Graag Commentaar/Tips/Opmerkingen
We're sorry, this video is no longer available. staat er bij mij
Topic: Rookmachine / Hazer in combinatie met brandmelders/rookmelders (27-10-2007 11:00:00)
djjon schreef:
Hahaha, volgens mij heb ik op 15 jarige leeftijd nog een betere discotheek dan deze man
(voor de nieuwschierigen, ik ben 14.
)Hier dan ook het vuurwerkkaartje uit het hoge noorden
Topic: Showtec Showmaster 24 Audio Input (27-12-2007 08:05:00)
schuifje van present B omlaag ?
Topic: schoolfeest organiseren (14-12-2007 20:23:00)dj-blaster schreef:
ik ken iemand die het voor mij wil huren en bij improve werkt dus 50% korting kan regelenOok rekening mee houden dat het 50% korting is zoals de OP zegt.
Hangt allemaal af dan van het microfoontje in de sturing. Volgens mij kan je het ook aansluiten op een mengpaneel maar daar heb ik kaas van gegeten.
Topic: Showmaster 24 scene: stap terug? (20-11-2007 16:09:00)Nee.
Topic: Filmpje lichtset (7-11-2007 07:35:00)Ricardoke schreef:
Check
https://www.youtube.com/swf/l.swf?video_id=UzE91FGppMM&eurl=&iurl=http%3A//img.youtube.com/vi/UzE91FGppMM/default.jpg&t=OEgsToPDskIyrqSBWO9yhlLh_lxuJQyp&rel=1&border=0Graag Commentaar/Tips/Opmerkingen
Zijn het echt rookmelders of zijn het hitte melders ? of is het een combinatie ?
Topic: waarom geen Dre's choice voor? (20-10-2007 09:53:00)waarom geen Dre's choice voor ZR-mix ?
Aangezien bij deze en bij deze erbij staat:
De "beste" vloeistof voor je machine.
Topic: Welke lichtsturing voor 4 parretjes (15-10-2007 19:34:00)Aangezien bij deze en bij deze erbij staat:
De "beste" vloeistof voor je machine.