Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bassie Rassie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 13 van 19)

Topic: Tv programma vanavond 21.25 (29-12-2007 18:52:00)

djjon schreef:

Hahaha, volgens mij heb ik op 15 jarige leeftijd nog een betere discotheek dan deze man laugh :D
Ik heb op het geluid na bijna dezelfde set alleen dan beter aangepakt. laugh :D (voor de nieuwschierigen, ik ben 14. wink ;))
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (28-12-2007 07:56:00)
Hier dan ook het vuurwerkkaartje uit het hoge noorden laugh :D
Topic: Showtec Showmaster 24 Audio Input (27-12-2007 08:05:00)
schuifje van present B omlaag ?
Topic: schoolfeest organiseren (14-12-2007 20:23:00)

dj-blaster schreef:

ik ken iemand die het voor mij wil huren en bij improve werkt dus 50% korting kan regelen
Ik vind € 400,- nog aan de dure kant voor dit setje.
Ook rekening mee houden dat het 50% korting is zoals de OP zegt.
Topic: showtec multidim mk2 (6-12-2007 19:01:00)
Hangt allemaal af dan van het microfoontje in de sturing. Volgens mij kan je het ook aansluiten op een mengpaneel maar daar heb ik kaas van gegeten.
Topic: Showmaster 24 scene: stap terug? (20-11-2007 16:09:00)
Nee.
Topic: Filmpje lichtset (7-11-2007 07:35:00)

Ricardoke schreef:

Check razz :p https://www.youtube.com/swf/l.swf?video_id=UzE91FGppMM&eurl=&iurl=http%3A//img.youtube.com/vi/UzE91FGppMM/default.jpg&t=OEgsToPDskIyrqSBWO9yhlLh_lxuJQyp&rel=1&border=0

Graag Commentaar/Tips/Opmerkingen happy :)
We're sorry, this video is no longer available. staat er bij mij wink ;)
Topic: Rookmachine / Hazer in combinatie met brandmelders/rookmelders (27-10-2007 11:00:00)
Zijn het echt rookmelders of zijn het hitte melders ? of is het een combinatie ?
Topic: waarom geen Dre's choice voor? (20-10-2007 09:53:00)
waarom geen Dre's choice voor ZR-mix ?

Aangezien bij deze en bij deze erbij staat:
De "beste" vloeistof voor je machine.
Topic: Welke lichtsturing voor 4 parretjes (15-10-2007 19:34:00)
deze is veel gebruikt, heb er
zelf geen ervaring mee.
T4 geen optie ?

Je bent er overigens niet alleen met een dimmerpack hé.