Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Sietse

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Sietse (Pagina: 13 van 20)

Topic: wat voor boxen zou ik nemen? (19-3-2005 18:55:00)

koko schreef:

dus PA of monitor zijn meer neutraal? of razz :p ??
Ja. Als je tenminste niet te laag gaat zitten met je budget...
Topic: wat voor boxen zou ik nemen? (19-3-2005 17:56:00)
Hifi speakers zijn over het algemeen ook niet ontworpen om neutraal te klinken..
Topic: DAP AX15B + AX12 een goed set ? (19-3-2005 17:36:00)

rutvanelk schreef:

Hoeveel mensen denken jullie eigenlijk aan te kunnen met zon setje ( 4 sub 2 top )? 250?
Dan zou ik twee topjes per kant gebruiken. Voor 250 man heb je een nette topkast nodig hoor wink ;)
Topic: Advies voor Crossover, EQ, Limiter/Compressor (16-3-2005 18:21:00)

Contour schreef:

De Behringer Ultradrive DCX 2496 kan niet gebruikt worden als 2x 15 bands EQ aangezien de Ultradrive alleen parametrische EQ heeft.
Ik weet niet hoeveel instellingen die PEQ kan onthouden, maar het werkt verder toch hetzelde als een gewone EQ?
Topic: Advies voor Crossover, EQ, Limiter/Compressor (16-3-2005 11:40:00)

Hajo schreef:

Het lijkt me wel wat, maar ik zit een beetje met die beschikbare processor-ruimte in het ding. Kan iemand mij zeggen of ik 'm zonder problemen kan gebruiken als

- stereo 2-weg crossover
- 2x +/- 15-bands EQ
- compressor/limiter
Ja, waarom niet? Je hebt 3 ingangen en 6 uitgangen en op iedere in- en uitgang bijna alle mogelijke functies.
Topic: geluidset (14-3-2005 20:02:00)

michiel schreef:

Hier trouwens een 18" hoorn die een stuk kleiner is dan de lab: https://www.speakerplans.com/index.php?id=1850horn
Maar volgens het grafiekje is dit ook gewoon een 50 Hz hoorntje. Wat is hier dan het voordeel van t.o.v. een punisher?
Topic: Advies voor Crossover, EQ, Limiter/Compressor (14-3-2005 14:58:00)

Powerbeat schreef:

Reemski wat bereik je nou precies mte het apparaat.
Heb je al gezocht met de zoekfunctie (met termen als speaker processor)??
Kort door de bocht kan je veel meer uit je set halen door de vele functies die hij biedt.
Topic: SL800CDJ en herken de homo (14-3-2005 14:53:00)

Reind schreef:

ik heb ook nog een mooie vrouwelijke collega dj bereid gevonden er mee op de foto te gaan dus als dat geen mooi porno materiaal is wink ;)
Shit, ik lees de woorden altijd zoals ik ze wil lezen razz :p
Topic: geluidset (14-3-2005 14:33:00)

Janbo schreef:

Heeft Sietse er niet twee staan voor weinig?
Klopt, twee hele mooie happy :)

Ik heb voor mark nog even een paar foto's geupload. Want ik heb nog steeds niet het idee dat hij weet waar hij het over heeft. Bovendien zie je ook mooi het verschil met een 18'' BR subs:
1
2
3
Topic: geluidset (14-3-2005 14:01:00)

djmarkje schreef:

En voor de zoveelste keer ik ben niet aan het dromen!!!!1
Zo lang jij ze nog niet hebt ben je wel aan het dromen. Maargoed, ik zie nog geen antwoord op mijn vragen..
Julie onderschaten me te veel omdat ik nog zo jong ben.
Je slaat keer op keer goede raad in de wind. Als er iets is dat ongelofelijk stom is, dan is dat het wel. Je komt jezelf nog wel een keer tegen..