Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van OmErta
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van OmErta (Pagina: 13 van 20)
Topic: Basis lichtset (9-7-2005 21:22:00)Denk dat je verkeert gelezen hebt het is bij het stacken dat er verschil is. Met poorten naar elkaar toe of met de poorten naar de buitenkant.Topic: Beatmixen (29-6-2005 13:36:00)Je kan ook zonder draaitafels al maten in de muziek herkennen, structuur in muziek zoeken, moet je dat alvast niet meer leren wanneer je je draaitafels hebt. Muziekale vorming kan misschien helpen, zelf speel ik al 9 jaar trompet en helpt deze vorming me om muziek te ontleden? Misschien maar heb nu eenmaal die vorming gehad dus weet niet hoe het zonder geweest zou zijn.
grtz AlexTopic: Is dit een goede keuze??? (26-6-2005 15:29:00)
Over die thomas parren: vorige week nog na hier nogmaals te hebben gelezen over dat merk/die fabrikant een tijdje gezocht naar de fabrikant met hetzelfde resultaat als Dré: geen fabrikant/importeur gevonden. Misschien kunnen anderen beter zoeken?
grtz Alex
[edit!!!!!!] Heb de fabrikant gevonden denk ik: https://www.jthomaseng.com zou dus eigenlijk james thomas zijn?
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (6-7-2005 19:58:00)grtz Alex
[edit!!!!!!] Heb de fabrikant gevonden denk ik: https://www.jthomaseng.com zou dus eigenlijk james thomas zijn?
ik werk momenteel al in een vleesverwerkent bedrijf dit doe ik 3 weken en daarna studeren voor enkele herexamens die ik ga meedoen om enkele vrijstellingen te krijgen volgend jaar. Dus niet op reis voor mij.
grtz Alex
Topic: twee controllers 1 pc (6-7-2005 17:17:00)grtz Alex
Zelf zie ik hier op deze pc twee usb-controlers ziet met elk een hoofd-hub. Daarom dat ik het vraag. Is niet zeker dat het probleem daarmee opgelost is maar probeer en u zult weten.
grtz Alex
Topic: twee controllers 1 pc (4-7-2005 20:48:00)grtz Alex
heb je usb op het front van je computer ofzo? en gebruik je dit voor 1 van de twee? Als je het hebt (misschien wel aanwezig op moederbord maar niet aan je case dan heb je het dus wel) Probeer dan eens of het lukt met 1 via de frontusb en 1 via de usb op de achterkant. Mogelijks werkt het dan wel? Ben niet echt zeker maar even proberen dan weet je het. Als je nu al zo werkt dan werkt het dus niet
.
grtz Alex
Topic: html-tips voor het maken van je site (4-7-2005 19:31:00)
.grtz Alex
dingen in een stayle tag zet je net als in een aparte css-file (is beter trouwens en kan je ook doen). Das als je weet hoe een css bestand te maken: doe hetzelfde maar dan tussen de style tags. Weet je het nog niet? zoek een tutorial ovcer css.
grtz Alex
Topic: koptelefoon (1-7-2005 17:08:00)grtz Alex
Al eens gezocht? bestaan al veel topics over.
grtz Alex
Topic: De perfecte maten voor een 15" laag kast !? (1-7-2005 16:22:00)grtz Alex
Klaaske schreef:
Dus als je jouw kasten op zijn kop zet krijg je een andere frequentiekaraktristiek ? Heftig...raar dat EAW, F-1, Meyer of wie dan ook dat niet heeft kunnen bedenken...Maartenb schreef:
Ik lees hier veel over mensen die na maanden pas maten in muziek kunnen herkennen? en die er zo lang over doen om de structuur van de muziek te volgen.grtz Alex
kijk misschien even bij forum help
Topic: html-tips voor het maken van je site (26-6-2005 12:54:00)zoek op het internet eerst even naar een basiscursus html. Lees/leer deze eerst en begin er dan aan. Want een link maken is echt wel het eerste wat je leert.
mvg Alex
mvg Alex