Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van M|A Audiotechniek

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 13 van 20)

Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (12-8-2006 11:34:00)
Zou niet mogen gebeuren. Als er een scan van 8 kanalen zou zitten, en je wilt alleen de laatste 2 kanalen beinvloeden, dan zouden de kanalen 1 t/m 6 natuurlijk niet mogen flippen.
Topic: Suggestie webshop en forum (11-8-2006 12:04:00)
Ik zie nu pas dat het er staat. Zeker handig, voor als je 2ehands topic niet meer terug te vinden is na vakantie oid.
Topic: vergelijking pc speaker - syrincs - jb speakers (10-8-2006 17:47:00)
Mischien iets in de trent van de soundmate Easy
Topic: Welke DMX sturing? (10-8-2006 00:15:00)
Ik zou het gewoon eens probere. Zoals deze site beschrijft, is het zonder de .dll erachteraan. Dus ik zou de filename gewoon eens benoemen naar: dmx4all.com3
wink ;) happy :)
Topic: Welke DMX sturing? (9-8-2006 23:59:00)

j.le.conte schreef:

de dmx4all.com3.dll (com 3 staat namelijk ook zo ingesteld in dat freeware programma, en daat werkt die dus.)
Als je goed de stappen had gevolgd, had je geleze dat het niet moet zijn: dmx4all.com3.dll

In jou geval moet de bestandsnaam van de dmx4all file worden: dmx4all.com3
Topic: DMX paneel programmeren..scanners en parren? (5-8-2006 17:35:00)
Op het forum zelf staat ook een kleine handleiding van de scanmaster 1 (indentiek aan die van jou) www.new-line.nl/forum/read/?m=128430#128430
Topic: [van plaat op cd] hoe vinyl te digitaliseren? (5-8-2006 10:14:00)
Ik heb (nog) geen test uitgevoerd. Heb altijd het idee gehad dat er wel een verschil te horen was. Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, en heb daarom besloten om na de vakantie een test de doen.
Topic: [van plaat op cd] hoe vinyl te digitaliseren? (4-8-2006 22:14:00)

Reind schreef:

Probeer het zelf eens zou ik zeggen....

Ik durf de weddenschap wel aan dat je het verschil al niet eens meer hoort tussen een goede 256kb/s mp3 en een .wav file. Kwestie van goed encoden en weten waar je mee bezig bent.
Bij bepaalde instrumenten is het verschil eigenlijk nog best hoorbaar. Niet voor de massa mensen maar wel voor mensen zoals wij, die erop letten.
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (3-8-2006 23:10:00)

Douwe schreef:

J.C. Sound & Light schreef:

? dat snap ik niet.

Ik ook niet

Dus je neemt een tweede kabel omdat je anders moeilijk moet doen met dipswitches?
Ja want vind je zelf ook niet dat adress 143 moelijker is dan adress 1
Maar om daar nou een apparte lijn voor aan te leggen?
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (2-8-2006 22:18:00)

ideedeluxe schreef:

Gevolg: gelach, schaamte, een blauwe arm en een hogetonendriver die los in de kast ligt te rommelen....Swell..
Wat doe je in zo'n geval met de schade? Is dit geval van eigenschuld, of ligt de schuld in zo'n geval bij de school?