Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djp

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 13 van 20)

Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (13-8-2007 13:39:00)
kheb daar al eens vaker op gereageerd.

maar heb op alle aanhangers, tot nu toe alle drie de auto's reclame gehad. en nog nooit maar dan nog nooit is er ingebroken of dan wel poging tot gedaan.

en mijn bus of aanhanger heeft wel eens op plekken gestaan waarvan ik dacht, nou hopen dat die er nog staat naderhand.
Was het ook niet dat van één van de collega's een aanhanger gestolen was die niet eens bestickerd was? Als ze iets willen hebben nemen ze het toch wel.

en nét dat beetje meer reclame werkt voor mij in ieder geval wel, ja ik zag de bus daar en daar staan, of liplezende mensen..
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (11-8-2007 21:32:00)

Dj-Ferry schreef:

Martijn schreef:

Sorry, maar het "kinderdisco met clown" gehalte wordt wel erg hoog met die ster op de achtergrond. shut up :X Niet beter de aanhanger wit maken en strakke belettering erop zetten?
Jou mening.
deelt deze mening eigenlijk ook ashamed :$
Topic: Martin Magnum Pro 2000 vaag probleem (5-8-2007 15:45:00)
hier onthoud die in ieder geval de timer setting, als de stroom er af is geweest.
Topic: Martin Magnum Pro 2000 vaag probleem (4-8-2007 22:14:00)
je hebt de ingebouwde timer al gereset die op de AB zit?

bovenste knopje 5sec. ingedrukt houden.
Topic: verglijking tussen dap k-115 en 4-acoustic 4A-BCS-115T (1-8-2007 19:17:00)

killaah schreef:

waarom leverd dre eigelijk geen 4-acoustic
is volgens mij voor dré geen intressant merk, ook vrij moeilijk aan te komen. en hoe het met de service gaat is ook moeilijk te zeggen.
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (1-8-2007 01:01:00)
ik weet niet of het al bekend is maar door een google actie kwam op deze site, daar is toch wel vrij duidelijk te zien waar de beste man/vrouw de afbeeldingen vandaan heeft.

https://www.m-sound.nl/
Topic: verglijking tussen dap k-115 en 4-acoustic 4A-BCS-115T (30-7-2007 22:40:00)
ik meen dat hugo
www.new-line.nl/forum/profile/?u=6979

deze heeft
Topic: verglijking tussen dap k-115 en 4-acoustic 4A-BCS-115T (29-7-2007 05:25:00)
er is ook een nederlandse dozenschuiver hoor...
indien intresse mail me maar even

ik ben nog steeds te spreken over het merk 4-acoustic, en er zal dan hier binnenkort ook uitbreiding in het geluid komen,
Topic: Wat kosten jullie nou? (28-7-2007 13:22:00)

sjampiejo schreef:

knip
heel verhaal..., alleen dan zou je er wat op verdienen..
op dit moment is het hier zo dat ik er een beetje aan over begin te houden, en daar leuke dingen van doe wink ;)
dat wilt zeggen vrijwel alle apparatuur terugverdient inclusief de bus.

maargoed mijn prijs is ook allang niet meer op 35 euro shocked 8O per avond.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (26-7-2007 17:06:00)
aanhanger was er eerder dan de bus,

en 9 van de 10x word alleen de bus gebruikt.. razz :p