Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dexter
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dexter (Pagina: 13 van 20)
Topic: Cubo 15 (10-1-2012 20:47:00)
De 4560 laten vervallen en dan een set cubo's eronder en fatsoenlijk crossen en delayen en je hebt een goede set.
De 4512 lijken mij ook kopieen zonder reflex opening (hoort origineel JBL E120 in).
Topic: Cubo 15 (10-1-2012 16:09:00)De 4512 lijken mij ook kopieen zonder reflex opening (hoort origineel JBL E120 in).
Wat voor kasten zijn het wel? Had me even verkeken.
Topic: Cubo 15 (10-1-2012 00:10:00)Zijn 4512 midkasten werken ook dikke prima in het gebied vanaf 100Hz dus ik zou de 4560 laten vervallen en er een of meerdere cubo's voor in de plaats zetten.
Topic: Inspelen van speakers (5-1-2012 23:39:00)Alstublieft veel nuttige informatie is hier te vinden.
Ik weet zo niet meer precies welke labs het waren moet je even Musicxtra vragen welke hij gebruikt bij zijn line array, de macrotechs waren dacht ik 3602 en 5000VZ.
Topic: Inspelen van speakers (5-1-2012 14:43:00)Ik weet zo niet meer precies welke labs het waren moet je even Musicxtra vragen welke hij gebruikt bij zijn line array, de macrotechs waren dacht ik 3602 en 5000VZ.
Lees het topic maar even na, en het zou fijn zijn dat u niet zo happig reageert alsof u alles wel weet.
Topic: Inspelen van speakers (5-1-2012 10:00:00)En zoals ik alsmede vele andere mensen op een recente testdag vast stelden, is een
versterker met geschakelde voeding geen o weinig kleuring heeft.
Daardoor denk je dat het minder hard gaat, maar het tegendeel is waar namelijk een
gecontroleerder laag en opener hoog en een hoop meer spl dan een vergelijkbare
versterker uit zelfde prijsklasse en zelfde vermogens.
Macrotech tegen een lab gruppen (meen ik) won de lab dus echt met gemak
want deze ging veel langer door.
bron: J&H forum
Topic: Wat kosten jullie nou? (11-12-2011 05:19:00)versterker met geschakelde voeding geen o weinig kleuring heeft.
Daardoor denk je dat het minder hard gaat, maar het tegendeel is waar namelijk een
gecontroleerder laag en opener hoog en een hoop meer spl dan een vergelijkbare
versterker uit zelfde prijsklasse en zelfde vermogens.
Macrotech tegen een lab gruppen (meen ik) won de lab dus echt met gemak
want deze ging veel langer door.
bron: J&H forum
Maar de absurde prijzen worden toch ook door de kroegbaas verzonnen?
Een locale kroeg eigenaar leeft alleen van de kroeg met feestzaal.
Elke maand minimaal 1x live muziek stuk of 5 man personeel in dienst.
Dus het kan wel, hij koopt zijn bier ook soms in de aanbieding bij de appie.
Oja heeft wel eigen pa met drumkit en zang mics dus monitoren en effecten meenemen volstaat.
Een ander voorbeeld kleine kroeg hier in de buurt weinig live muziek draait goed bijna elk weekend 1 avond vol, ook altijd 3 man personeel op een avond en houd genoeg over om er flink van te leven.
Zit ook ik dan te denken anderen verzieken de markt en zijn eigenlijk verwend doordat wij goedkopere prijzen vragen of ach we nemen extra me want dan krijgen we de klus wel weer.
Maar vervolgens willen ze elke keer hetzelfde of meer aan apparatuur en vooral zo compact
mogelijk staan want als er 2 mensen extra in kunnen is wel weer $$ voor de eigenaar.
Ik denk dus concreet dat er mensen die omdat het hobby is die paar centen meepakken en leuke avond hebben, en anderzijds zijn de kroeg eigenaren verwend kwa apparatuur en kwa kosten.
Anekdote: Zei een kroeg eigenaar tegen geluidsman kunnen jullie niet een uurtje doorspelen voor hetzelfde geld? Alles staat er al, en jullie kunnen zo een set herhalen want jullie doen het toch ook als hobby.
Waarop collega antwoord: Zet jij de tap dan ook open voor gratis bier want tappen is toch ook jouw hobby? Toen snapte de kroeg eigenaar pas ons punt.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (1-12-2011 19:33:00)Een locale kroeg eigenaar leeft alleen van de kroeg met feestzaal.
Elke maand minimaal 1x live muziek stuk of 5 man personeel in dienst.
Dus het kan wel, hij koopt zijn bier ook soms in de aanbieding bij de appie.
Oja heeft wel eigen pa met drumkit en zang mics dus monitoren en effecten meenemen volstaat.
Een ander voorbeeld kleine kroeg hier in de buurt weinig live muziek draait goed bijna elk weekend 1 avond vol, ook altijd 3 man personeel op een avond en houd genoeg over om er flink van te leven.
Zit ook ik dan te denken anderen verzieken de markt en zijn eigenlijk verwend doordat wij goedkopere prijzen vragen of ach we nemen extra me want dan krijgen we de klus wel weer.
Maar vervolgens willen ze elke keer hetzelfde of meer aan apparatuur en vooral zo compact
mogelijk staan want als er 2 mensen extra in kunnen is wel weer $$ voor de eigenaar.
Ik denk dus concreet dat er mensen die omdat het hobby is die paar centen meepakken en leuke avond hebben, en anderzijds zijn de kroeg eigenaren verwend kwa apparatuur en kwa kosten.
Anekdote: Zei een kroeg eigenaar tegen geluidsman kunnen jullie niet een uurtje doorspelen voor hetzelfde geld? Alles staat er al, en jullie kunnen zo een set herhalen want jullie doen het toch ook als hobby.
Waarop collega antwoord: Zet jij de tap dan ook open voor gratis bier want tappen is toch ook jouw hobby? Toen snapte de kroeg eigenaar pas ons punt.
@ Ronny B
Komt goed uit dat je het voorbeeld Opel Corsa B (1.4) voor de dag haalt mn pa heeft
toevallig zo'n auto.
Ik citeer uit het kenteken bewijs: Maximum te trekken massa: ongeremd 450 kg.
Vergis je niet dit is maar een voorbeeld, nog een voorbeeld de Opel Zafira 1.8
(waar toch veel mensen eigenaar van zijn in dit wereldje) Ongeremd 600Kg.
Dit zijn zo 2 willekeurige voorbeelden het hadden ook Ford's, Mitsubishi's of
VW's kunnen zijn, vandaar mijn bericht stukje hoger op deze pagina.
PS de 206 die je aanhaalde mag geremd 900 kg trekken dus ik zou er geen 750Kg
ongeremd aan hangen:p
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (1-12-2011 16:20:00)Komt goed uit dat je het voorbeeld Opel Corsa B (1.4) voor de dag haalt mn pa heeft
toevallig zo'n auto.
Ik citeer uit het kenteken bewijs: Maximum te trekken massa: ongeremd 450 kg.
Vergis je niet dit is maar een voorbeeld, nog een voorbeeld de Opel Zafira 1.8
(waar toch veel mensen eigenaar van zijn in dit wereldje) Ongeremd 600Kg.
Dit zijn zo 2 willekeurige voorbeelden het hadden ook Ford's, Mitsubishi's of
VW's kunnen zijn, vandaar mijn bericht stukje hoger op deze pagina.
PS de 206 die je aanhaalde mag geremd 900 kg trekken dus ik zou er geen 750Kg
ongeremd aan hangen:p
Let wel op de volgende zaken:
1. Indien ongeremde aanhanger, wat mag je auto maximaal trekken ongeremd dat is in 90% van alle gevallen dus NIET 750Kg.
2. Heeft je auto een trekhaak en staat niet op je kentekenbewijs vermeld wat de auto mag trekken geremd en ongeremd, vraag dan bij de RDW een nieuw kentekenbewijs aan waar ook op staat vermeld wat het maximale trekgewicht is van jouw auto.
Zonder dit papier mag je officieel nog steeds niet met een aanhanger achter je auto rijden omdat je papieren niet volledig zijn.
(Vroeger kreeg je een extra blad bij je kenteken papieren met de gegevens van de trekhaak erop, tegenwoordig hoord dit op het kentekenbewijs vermeld te staan).
Topic: Orientatie digitale mengtafel (8-11-2011 12:18:00)1. Indien ongeremde aanhanger, wat mag je auto maximaal trekken ongeremd dat is in 90% van alle gevallen dus NIET 750Kg.
2. Heeft je auto een trekhaak en staat niet op je kentekenbewijs vermeld wat de auto mag trekken geremd en ongeremd, vraag dan bij de RDW een nieuw kentekenbewijs aan waar ook op staat vermeld wat het maximale trekgewicht is van jouw auto.
Zonder dit papier mag je officieel nog steeds niet met een aanhanger achter je auto rijden omdat je papieren niet volledig zijn.
(Vroeger kreeg je een extra blad bij je kenteken papieren met de gegevens van de trekhaak erop, tegenwoordig hoord dit op het kentekenbewijs vermeld te staan).
Audix D6, B52 of bijvoorbeeld een EV RE20