Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Klaaske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 173 bijdrage(n) van Klaaske (Pagina: 13 van 18)
Topic: carnavalswagen bouwen (2-11-2004 12:52:00)
Da's echt een bak mensen, miss 50 tot 60?
En een lieve trekker die alles vooruit krijgt
Nooit van een fatsoenlijke tractor gehoord ? Fendt 930 bv 
Topic: carnavalswagen bouwen (27-10-2004 15:20:00)Ik ben met een proefje bezig, members.home.nl/i.vandenbrink/ eminence lab12. 116db 1w,1m / 500watt, 35hz / -3db 25hz.Bedoelde voor een 15" er qua breedte, hoogte
Topic: Eigen ontwerpje compacte baskast (5-10-2004 20:30:00)
De mensen lachen hierom en dus vindt Jensen zichzelf grappig met als gevolg dat hij zelf dingen gaat verzinnen, en die zijn absoluut niet grappig!Je hebt die imitaties zo te lezen nog niet gehoord
Fendt Vario 930 Favo. Custom 380 PK
Kom maar met je New Holland
Topic: carnavalswagen bouwen (29-10-2004 22:28:00)
Kom maar met je New Holland
New Holland
Koop een echte tractor 
Topic: carnavalswagen bouwen (28-10-2004 16:43:00)
Koop een echte tractor 
GoTMoRe schreef:
Ik snap eigenlijk al niet waarom je 100 man op een wagen wilt hebben?Da's echt een bak mensen, miss 50 tot 60?
En een lieve trekker die alles vooruit krijgt



Hoe vastzetten ? Zal wel op een manier zijn dat je trussje lekker buigt of vervormt
Topic: Disco beurs 20 oh oh, 27! oktober 2004 (26-10-2004 23:29:00)
Tot morgen
Zal wat gezichten kunnen zien die ook de 21e komen 
Topic: carnavalswagen bouwen (23-10-2004 00:02:00)
Zal wat gezichten kunnen zien die ook de 21e komen 
100 man ? Huur een vrachtwagen, wij hadden vorig jaar een 40 man op onze wagen, 7 meter lang 2,40 breed en deze stond stampvol (incl 2 kuub van de labsubs
)
Topic: Eigen ontwerpje compacte baskast (5-10-2004 22:33:00)
)ivo2 schreef:
tds schreef:
Compacter kan haast niet
Zeer mooi kastje ! Compacter kan haast niet
Zo'n ding is zeker wel geschikt op kleine klusjes
Topic: Voor Dre en andere boxfanaten (4-10-2004 16:24:00)
Zo'n ding is zeker wel geschikt op kleine klusjesDit lijkt me sterk aangezien een 6de order Bandpass veelal een gesloten achterkamer heeft voor de driver. Het zou kunnen...
Topic: laten we het eens hebben over... (4-10-2004 15:26:00)DJ.T schreef:
Robert Jensen is nou niet echt een cabaretier he, dat is gewoon een talkshow host/ radio dj die (vooral in zijn TV show) alle grappen voorgekauwt krijgt.De mensen lachen hierom en dus vindt Jensen zichzelf grappig met als gevolg dat hij zelf dingen gaat verzinnen, en die zijn absoluut niet grappig!