Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Klaaske

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 173 bijdrage(n) van Klaaske (Pagina: 13 van 18)

Topic: carnavalswagen bouwen (2-11-2004 12:52:00)
Fendt Vario 930 Favo. Custom 380 PK laugh :D Kom maar met je New Holland razz :p
Topic: carnavalswagen bouwen (29-10-2004 22:28:00)
New Holland laugh :D Koop een echte tractor wink ;)
Topic: carnavalswagen bouwen (28-10-2004 16:43:00)

GoTMoRe schreef:

Ik snap eigenlijk al niet waarom je 100 man op een wagen wilt hebben?

Da's echt een bak mensen, miss 50 tot 60?

En een lieve trekker die alles vooruit krijgtshocked 8O
Nooit van een fatsoenlijke tractor gehoord ? Fendt 930 bv happy :)happy :)
Topic: carnavalswagen bouwen (27-10-2004 15:20:00)
Hoe vastzetten ? Zal wel op een manier zijn dat je trussje lekker buigt of vervormt shut up :X
Topic: Disco beurs 20 oh oh, 27! oktober 2004 (26-10-2004 23:29:00)
Tot morgen happy :) Zal wat gezichten kunnen zien die ook de 21e komen razz :p
Topic: carnavalswagen bouwen (23-10-2004 00:02:00)
100 man ? Huur een vrachtwagen, wij hadden vorig jaar een 40 man op onze wagen, 7 meter lang 2,40 breed en deze stond stampvol (incl 2 kuub van de labsubs happy :))
Topic: Eigen ontwerpje compacte baskast (5-10-2004 22:33:00)

ivo2 schreef:

tds schreef:

Compacter kan haast niet
Ik ben met een proefje bezig, members.home.nl/i.vandenbrink/ eminence lab12. 116db 1w,1m / 500watt, 35hz / -3db 25hz.
Bedoelde voor een 15" er qua breedte, hoogte wink ;)
Topic: Eigen ontwerpje compacte baskast (5-10-2004 20:30:00)
Zeer mooi kastje ! Compacter kan haast niet happy :) Zo'n ding is zeker wel geschikt op kleine klusjes
Topic: Voor Dre en andere boxfanaten (4-10-2004 16:24:00)
Dit lijkt me sterk aangezien een 6de order Bandpass veelal een gesloten achterkamer heeft voor de driver. Het zou kunnen...
Topic: laten we het eens hebben over... (4-10-2004 15:26:00)

DJ.T schreef:

Robert Jensen is nou niet echt een cabaretier he, dat is gewoon een talkshow host/ radio dj die (vooral in zijn TV show) alle grappen voorgekauwt krijgt.
De mensen lachen hierom en dus vindt Jensen zichzelf grappig met als gevolg dat hij zelf dingen gaat verzinnen, en die zijn absoluut niet grappig!
Je hebt die imitaties zo te lezen nog niet gehoord laugh :D