Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stefke96

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Stefke96 (Pagina: 13 van 20)

Topic: Cubo 21 + 2x10'' top (18-1-2021 17:34:00)
Dit was gespoten. Voor nu twee lagen, en wellicht nog een derde in de lente/zomer i.v.m. ruimte en temperatuur. Vanavond nog enkel de onderkant welke ik met de roller wil gaan doen.
Topic: Cubo 21 + 2x10'' top (17-1-2021 20:49:00)
Tot nu toe een net resulaat:
https://i.ibb.co/TM8ZQmJ/IMG-20210116-WA0020.jpg

Nu nog wachten op wat boutjes,aansluitpanelen en de grills.
Topic: Leuk basis setje voor starter (8-1-2021 01:58:00)
DAP clubmate setjes zijn in mijn ogen zeker het geld waard t.o.v je eerder aanhaalde.
Zelf geen ervaring met de 12" versie (1) maar wel met de 2. Zeer net geluid voor relatief weinig geld, zeker voldoende voor de doeleinden die je noemt.
Topic: Leuk basis setje voor starter (7-1-2021 19:38:00)
Wellicht handig om eerst de forumregels eens door te nemen betreffende links naar andere webshops.
Je krijgt anders weinig hulp denk ik wink ;)
Topic: Cubo 21 + 2x10'' top (6-1-2021 21:17:00)
Ook de Raptor Liner is besteld, benieuwd naar de uitkomst happy :)
Topic: Cubo 21 + 2x10'' top (1-1-2021 20:45:00)
De bouw is eindelijk begonnen happy :)

https://i.postimg.cc/T3GB17gM/IMG-20201231-WA0011.jpg

https://i.postimg.cc/PqJ3vBqc/IMG-20201231-WA0009.jpg

https://i.postimg.cc/PfW4Jt4J/IMG-20201231-WA0005.jpg

Ook nog 2 15" 6e orde BP kasten te zien op de foto.
Nu nog wat info winnen voor de verf, ben aan t kijken naar Raptor liner i.p.v. Tuffcab of Warnex.
Topic: TW Audio (25-12-2020 16:57:00)
Speaker freakers, staat nu dezelfde info als je had gegeven hier. Op soundforums staat wel nog het topic waar t waarschijnlijk mee begon.
Topic: TW Audio (25-12-2020 16:37:00)
Goed om te horen, direct maar ff gemeld op n fb forum happy :)
Topic: TW Audio (25-12-2020 15:33:00)
Staat n post op sounforums. Schijnt helaas toch echt waar te zijn volgens Duitse concullega's.
Topic: Powersoft M-Force (7-12-2020 11:58:00)
Het principe is nog steeds hetzelfde als de eerste M-force. Echter is dit wel de eerste waar motor en conus geoptimaliseerd zijn in een product (b.v. de spider, die er eerst niet was).
Nu dus eindelijk een oplossing die dichter komt bij een conventionele driver als in het te implementeren.
Daarnaast 4 verschillende ontwerpen, geoptimaliseerd voor verschillende doeleinden. Dus wie diepe zakken heeft laugh :D