Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Marijn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Marijn (Pagina: 12 van 20)

Topic: Octostrip LEDs vervangen (17-7-2012 23:52:00)
Graag een tip waar je deze print kan bestellen!?
Topic: Octostrip LEDs vervangen (2-7-2012 18:08:00)
LED probleem is bij één strip inderdaad nog niet opgelost, maar m'n laatste vraag ging eigenlijk over de controller.
Topic: QSc kw serie (29-6-2012 12:11:00)
Iemand hier nog ervaringen met de KW181?
Topic: Octostrip LEDs vervangen (28-6-2012 20:08:00)
Ik heb een controller waarvan kanaal 1tem.4 niet werkt, zowel op dmx als stand-alone modus. 5-8 werkt wel perfect.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? misschien een veelvoorkomend probleem?

Marijn
Topic: Het bouwen van een case (24-6-2012 23:30:00)
volledig afgewerkte blinder kist: i45.tinypic.com/opn1go.jpg
montage van de wielen: i50.tinypic.com/2wpl7x1.jpg
per wiel 2x 20mm M6 (buitenkant) bouten met inslagmoer in de wielplaat, en dan 2x 30mm M8 bouten door de wielplaat met inslagmoer in de kist.
Topic: Het bouwen van een case (23-6-2012 11:24:00)
i47.tinypic.com/11jor3q.jpg
i47.tinypic.com/15coivn.jpg

Hierbij 2 foto's van kist nummer 2 & 3!
Topic: Tour labels (23-6-2012 10:43:00)
Iemand een idee welk exact stencil lettertype wordt gebruikt op de Penn Fabrication stencil sets?

Marijn
Topic: Het bouwen van een case (22-6-2012 23:51:00)
Walkie kist even opzij gezet. kleine mixercase is af en hier post zsm. een foto van!
Ik ben nu terug al bezig met een case voor 4 2-lite actieve blinders.

De case is al af, nu heb ik 2 vragen:

- wielen: volledige plaat over de hele onderkant of alleen 2 strookjes? (15 of 18mm multiplex)
- tussenschotten: ik wil tussen elke blinder een vast tussenschot zetten met schuim langs elke kant, hoe monteer ik deze best in de case? (12mm)
Topic: Het bouwen van een case (20-6-2012 19:43:00)
Inderdaad 1A / stuk.
De oplossing moet nog wel betaalbaar zijn, maar vooral zo compact mogelijk (anders kan evengoed de originele gebruiken met een verdeeldoosje..)
Topic: Het bouwen van een case (20-6-2012 19:25:00)
Die heb ik (de originele) maar ik bedoelde eigenlijk meer 1 transfo met 4 uitgangen voor de 4 losse opladers.

/EDIT/ die bedoel ik inderdaad, losse stekkertjes erbij en korte kabeltjes maken..