Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Marijn
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Marijn (Pagina: 12 van 20)
Topic: Octostrip LEDs vervangen (17-7-2012 23:52:00)
Graag een tip waar je deze print kan bestellen!?
Topic: Octostrip LEDs vervangen (2-7-2012 18:08:00)LED probleem is bij één strip inderdaad nog niet opgelost, maar m'n laatste vraag ging eigenlijk over de controller.
Topic: QSc kw serie (29-6-2012 12:11:00)Iemand hier nog ervaringen met de KW181?
Topic: Octostrip LEDs vervangen (28-6-2012 20:08:00)Ik heb een controller waarvan kanaal 1tem.4 niet werkt, zowel op dmx als stand-alone modus. 5-8 werkt wel perfect.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? misschien een veelvoorkomend probleem?
Marijn
Topic: Het bouwen van een case (24-6-2012 23:30:00)Iemand enig idee wat dit kan zijn? misschien een veelvoorkomend probleem?
Marijn
volledig afgewerkte blinder kist: i45.tinypic.com/opn1go.jpg
montage van de wielen: i50.tinypic.com/2wpl7x1.jpg
per wiel 2x 20mm M6 (buitenkant) bouten met inslagmoer in de wielplaat, en dan 2x 30mm M8 bouten door de wielplaat met inslagmoer in de kist.
Topic: Het bouwen van een case (23-6-2012 11:24:00)Topic: Tour labels (23-6-2012 10:43:00)montage van de wielen: i50.tinypic.com/2wpl7x1.jpg
per wiel 2x 20mm M6 (buitenkant) bouten met inslagmoer in de wielplaat, en dan 2x 30mm M8 bouten door de wielplaat met inslagmoer in de kist.
Iemand een idee welk exact stencil lettertype wordt gebruikt op de Penn Fabrication stencil sets?
Marijn
Topic: Het bouwen van een case (22-6-2012 23:51:00)Marijn
Walkie kist even opzij gezet. kleine mixercase is af en hier post zsm. een foto van!
Ik ben nu terug al bezig met een case voor 4 2-lite actieve blinders.
De case is al af, nu heb ik 2 vragen:
- wielen: volledige plaat over de hele onderkant of alleen 2 strookjes? (15 of 18mm multiplex)
- tussenschotten: ik wil tussen elke blinder een vast tussenschot zetten met schuim langs elke kant, hoe monteer ik deze best in de case? (12mm)
Topic: Het bouwen van een case (20-6-2012 19:43:00)Ik ben nu terug al bezig met een case voor 4 2-lite actieve blinders.
De case is al af, nu heb ik 2 vragen:
- wielen: volledige plaat over de hele onderkant of alleen 2 strookjes? (15 of 18mm multiplex)
- tussenschotten: ik wil tussen elke blinder een vast tussenschot zetten met schuim langs elke kant, hoe monteer ik deze best in de case? (12mm)
Inderdaad 1A / stuk.
De oplossing moet nog wel betaalbaar zijn, maar vooral zo compact mogelijk (anders kan evengoed de originele gebruiken met een verdeeldoosje..)
Topic: Het bouwen van een case (20-6-2012 19:25:00)De oplossing moet nog wel betaalbaar zijn, maar vooral zo compact mogelijk (anders kan evengoed de originele gebruiken met een verdeeldoosje..)
Die heb ik (de originele) maar ik bedoelde eigenlijk meer 1 transfo met 4 uitgangen voor de 4 losse opladers.
/EDIT/ die bedoel ik inderdaad, losse stekkertjes erbij en korte kabeltjes maken..
/EDIT/ die bedoel ik inderdaad, losse stekkertjes erbij en korte kabeltjes maken..