Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van OmErta

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van OmErta (Pagina: 12 van 20)

Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (6-8-2005 17:08:00)
zie dat je van waregem bent? niet dat ik daar zoveel in de buurt komt maar zou misschien nog wel eens kunnen lukken. In welke café draai je?

grtz Alex
Topic: Het bouwen van een case (6-8-2005 08:29:00)
je ziet daar dus een stuk hout liggen bovenop de case. Dit stuk is het stuk hout uitgezaagt voor het handvat. duidelijk zo?
Topic: Het bouwen van een case (4-8-2005 20:44:00)
let er wel op dat spaanplaat niet echt waterbestendig te noemen is. Het zal gaan opzwellen als het nat word. Voor jou toepassing misschien geen probleem, weet het niet maar toch even an denken dus. Geen 19" aparatuur kan je natuurlijk monteren door een raam in hout te maken waar die apparatuur inpast.

grtz Alex
Topic: html-tips voor het maken van je site (2-8-2005 16:32:00)
maar ik heb ook nog geen browser ontdenkt die er moeilijk over doet als je het & teken op de W3C manier doet.
Zoals alleznet zegt is het inderdaad belangrijk om een browser-compatibele pagina te maken. Maar als je er dan nog eens in slaagt deze ook volgens de W3C regels te maken ben je dan niet helemaal goed bezig? Heb je daar dan niet nog meer plezier en voldoening van? Ik vind het toch tof te zien dat een pagina die ik geschreven heb volgens W3C ook in orde is. Ik streef dus naar perfectie zowel qua W3C standaars als browser-compabiliteit. (Volgens mij Dré ook want deze site zit toch mooi in elkaar!)
Topic: html-tips voor het maken van je site (30-7-2005 15:42:00)
alt tag vind ik toch wel belangrijk. Deze zal ik er toch steeds bijzetten.
Topic: zelfbouwen 15" subs+ 3weg 15" topkasten (26-7-2005 21:56:00)
zo dan ook niet
Topic: Geni Brilliance ombouwen (22-7-2005 14:59:00)
bij macrostand nooit flits gebruiken indien de fotos te donker zijn sluitertijd vergroten (maar de camera wel stevig vasthouden en niet bewegen best is statief(je)).
Topic: Een beginner zoekt z'n weg in de cd speler wereld .... (22-7-2005 10:59:00)
tip: verander dan even je adres in je profiel staat nu: st Martens Latem (Nederland).
Topic: Een beginner zoekt z'n weg in de cd speler wereld .... (21-7-2005 16:42:00)
De enige st martens latem die ik ken ligt niet in Nederland maar in de België dicht bij gent. In gent moeten er wel (grote) winkels te vinden zijn die je kunnen laten testen. Heb helaas geen adres voor je ga je zelf nog even moeten verderzoeken.

grtz Alex
Topic: aankoop van (originele?) cd`s (20-7-2005 19:43:00)
Bilbo (cds)
compact (cds)
music man (vooral platen maar ook cds)

dit zijn de eerste die me tebinnen schieten. Maar er zijn er nog hoor moet maar eens een namiddag door gent fietsen kom je er nog wel eentje tegen.

grtz Alex