Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TimD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TimD (Pagina: 12 van 20)
Topic: Luidspreker van 16 ohm naar 8 ohm? (20-6-2014 15:27:00)
En over het piepen en kraken van Vintage...dat is een keuze.......
Om deze reactie moet ik toch best lachen
Leuk voor jou als je oogkleppen op hebt en merkengeil bent. Een merk afkraken op instapproducten is gemakkelijk, even de moeite doen om verder te kijken kost al wat meer moeite. Er gaat een wereld voor je open, maar op deze manier zul je die nooit ontdekken. Jammer.Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (15-5-2013 10:37:00)Topic: Showtec indigo 4500 (18-4-2013 14:01:00)
Nee, als je voor €210 een moving head verzendt (die dus ook teruggestuurd moet worden!) ben je inderdaad slim bezig.Topic: Showtec indigo 4500 (27-3-2013 16:58:00)
Duidelijk, bedankt voor je antwoord!
Topic: Luidspreker van 16 ohm naar 8 ohm? (20-6-2014 12:54:00)Ik wil een 5.1 set maken met de Dap MI-150. Deze hebben echter een weerstand van 16 ohm en zou deze graag willen verlagen ivm versterkervermogen. Op 16 ohm blijft er niet veel over van het vermogen van een 5.1 versterker. (correct me if i'm wrong...)
Ik weet dat ik 2 speakers parallel kan schakelen waardoor de weerstand naar 8 ohm gaat , maar het is natuurlijk gunstiger om 5 luidsprekers op te hangen dan 10
Kan ik dit ook met een dummyload of iets dergelijks voor elkaar krijgen? Of zijn hier andere apparaatjes voor?
Topic: probleem explorer pro (22-4-2014 09:34:00)Ik weet dat ik 2 speakers parallel kan schakelen waardoor de weerstand naar 8 ohm gaat , maar het is natuurlijk gunstiger om 5 luidsprekers op te hangen dan 10
Kan ik dit ook met een dummyload of iets dergelijks voor elkaar krijgen? Of zijn hier andere apparaatjes voor?Het zal wel te simpel gedacht zijn, maar: staat je head wel op DMX-modus en niet op een demostand?
Topic: verschil tussen JEM compact pro hazer en Look Unique 2.1 Hazer (17-3-2014 16:16:00)Een Antari F-3 fazer dan? Werkt lekker met normale rookvloeistof (waterbasis), is uitgebreid in te stellen, zit in een flightcase en is ook zuinig met de vloeistof. De vloeistof is ook nog eens goedkoper
Topic: Pioneer DDJ-SZ 4-kanaals Serato DJ Controller (22-1-2014 09:32:00)
Ziet er top uit, zeker ten opzicht van zijn voorganger. Jog adjust, displays in de jogs, color FX, etc. Ik vraag me alleen af: komt er nog een Traktor versie? Er is niet veel meer te krijgen van Pioneer dat met Traktor werkt.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (17-5-2013 10:30:00)RVDJ schreef:
Tsja Dre, als dealer van Showtec zul je op de barricades moeten springen wanneer iemand er iets over zegt...maar praktijk bewijst toch het tegendeel. Ik ben ook niet roomser dan de paus, ik koop ook Showtec dingen, die ik leuk vind. Maar telkens weer schiet het tekort en mijn dealer doet zijn stinkende best om altijd weer alles opgelost te krijgen, echter niet altijd met succes.En over het piepen en kraken van Vintage...dat is een keuze.......
Leuk voor jou als je oogkleppen op hebt en merkengeil bent. Een merk afkraken op instapproducten is gemakkelijk, even de moeite doen om verder te kijken kost al wat meer moeite. Er gaat een wereld voor je open, maar op deze manier zul je die nooit ontdekken. Jammer.Jake schreef:
Normaal heb ik via de verkoper de led module gratis, dus het zou dom zijn om zelf naar highlite te rijden en daar bijna 300 euro te moeten neerleggen
Ben je ervan op de hoogte dat je LED-moving heads gekocht hebt?
Topic: Showtec indigo 4500 (27-3-2013 16:39:00)Ja, deze moet je hebben. Succes!