Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van M|A Audiotechniek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 12 van 20)
Topic: Vraagje voor electrische knobbels (20-9-2006 15:20:00)
Ik heb een tijdje geleden André een mailtje gestuurd over Dit apparaat. Mijn vraag was of ik dit kan gebruiken op mijn kamer voor apparatuur waarbij de aan-uit knop op een onbereikbare plek zit. Hierbij vermelde ik dat ik geen apparaat wilde met lektromen oid. Mailtje terug gekregen met het antwoord dat dit apparaat daar prima voor geschikt is, en dat lektromen niet aan de orde zijn. Vreemd dat dat dan bij die andere switch wel kan?
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (6-9-2006 18:01:00)Ik weet het ook niet, en volgensmij weet Robbie het nu ook niet meer. Hij had het uitgetest maar de resultaten waren erg vaag...
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (1-9-2006 14:52:00)via https://www.liftingforce.nl/index-2.html kom je gewoon bij de index terecht.
Topic: goede lichtset voor 100 euro (31-8-2006 20:39:00)Ik zou gewoon regelmatig eens op marktplaats kijken, komen toch aardig wat parrensetjes voorbij.
Topic: Beginnen met Parspots Of Lichteffecten?? (30-8-2006 20:08:00)Ben je heel erg enthousiast om iets te kopen, spandeer die 70 euro dan aan iets leuks. Ben je niet te beroerd om nog een paar maanden-jaartjes te wachten, dan zou ik gewoon veder sparen. Als je ouder bent krijg je ook de mogelijkheid om een baantje te nemen, en dan stroomt het geld sneller binnen. Dan kan je mischien gaan kijken naar parren.
Topic: Xenon vs. Halogeen (20-8-2006 10:45:00)Het is een woordgrap
''Eindelijk een vraag op mijn antwoord''
Topic: nieuwe merken op new line (19-8-2006 22:32:00)
''Eindelijk een vraag op mijn antwoord''https://www.futurelight.nl/
Wellicht dat dit een importeur is? Ik heb echt geen idee.
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (15-8-2006 16:43:00)Wellicht dat dit een importeur is? Ik heb echt geen idee.
Tuurlijk kan het aan de gebruiker liggen, daar geef ik je helemaal gelijk in. We zijn nu wat dingetjes aan het uittesten (communicatie via Msn) om te kijken of het daadwerkelijk aan de Scanmaster ligt, of dat het toch een gebruikersfoutje is. Als de scanmaster gewoon goed werkt, dan zou je een strobo in dezelfde fixture moeten kunnen plaatsen als waar de scan zit. Wat je zegt, je moet dan wel opletten dat je tijdens het Live ingrijpen wel de goede faders pakt, maar dat zou geen probleem moeten zijn.
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (15-8-2006 13:27:00)Heb de scanmaster zelf een tijdje gehad, maar het is mij nog nooit overkomen. Maar als het dus een rare opvatting is dat alles gaat flippen als ik maar 1 kanaal wil wijzige, waarom is het dan wel heel gewoon dat het gebeurt als je een strobo op dat kanaal hebt zitten? De scanmaster ziet toch niet wat voor fixtures er aan zijn tafel hangen? Dus dan zou je in princiepe wel een strobo en een scan in dezelfde 16 kanalen reeks kunnen programeren. In een chase zou je dan ook gewoon je strobo moeten kunnen gebruiken, zonder dat je scan daar last van heeft. Geit kan zijn probleem alleen niet meer uitlegge 
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (12-8-2006 19:31:00)
Dan is dus de scanmaster waardeloos in gebruik. Als ik een chase heb lopen met 2 scans, en ik wil live ingrijpen voor een andere gobo, dan is het dus volgens jullie volkomen normaal dat het kleurenwiel gaat flippen, dat de spiegel alle kanten op flipt, alleen maar omdat ik het gobo kanaal een andere waarde wil geven?