Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djp

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 12 van 20)

Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (9-10-2007 22:29:00)
niet de verschillende vito's doorelkaar halen deed ik ook in een msn gesprek met Yoghurt Joost.. de oude vito is velen malen groter dan de nieuwe vito.

De aanhanger is niet van mij.. maar van collega disco.

voor privé zal er binnenkort gewoon een leuke BMW (directeurs uitvoering) komen staan. Want ben het gehobbel in zo'n bus zat. En parkeren in de stad dat is ruk he..
Topic: Het bouwen van een case (9-10-2007 22:27:00)
zie hier, de nieuwste telg in de bimkist familie.

tot nu toe de beste uit de hele serie. razz :p

https://www.sandijk.nl/kistje.jpg
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (9-10-2007 21:56:00)
Nou ff stoer doen dan:

https://believe-in-music.sandijk.nl/auto.jpg
Topic: belasting (23-9-2007 17:25:00)

Watt-Xtra schreef:

djp schreef:

addiksipkes schreef:

Heey,

Ik zit met de volgende vraag. Als ik met een vriend een feest draai en de klanten vragen om een factuur/betaalbewijs. Kan ik deze dan gewoon uitschrijven? Heb ik hier verder geen btw nummer voor nodig ofzo?

Mvg, Addik
Gewoon blanco/naamloos a4-tje met bedrag en datum,
blanco... geweldig!!!! Voor de buurtvereniging kan dat nog wel, iedere andere vereniging, club of welke instantie dan ook zal toch wel iets meer willen weten.. Anders kun je het net zogoed op een bierviltje zetten!

Mijn boekhouder wees mij er trouwens op dat men bij de belastingdienst druk in de weer is in het bedrijfsleven van entertainment.
och zo is het hier altijd gegaan in het begin, nooit geen gezeur gehad bij wie dan ook.
Topic: belasting (23-9-2007 01:15:00)

addiksipkes schreef:

Heey,

Ik zit met de volgende vraag. Als ik met een vriend een feest draai en de klanten vragen om een factuur/betaalbewijs. Kan ik deze dan gewoon uitschrijven? Heb ik hier verder geen btw nummer voor nodig ofzo?

Mvg, Addik
Gewoon blanco/naamloos a4-tje met bedrag en datum,
Topic: Brom na aansluiting aan PC (17-9-2007 18:58:00)

JeroenVDV schreef:

Zit je muziek niet vol plops? laugh :D (Kabouterdans heeft dat ook!!!)
whahaha... laugh :D

gewoon slechte kwaliteit mp3z gedownload?
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (10-9-2007 22:00:00)
zeer offtopic: locatie in nijmegen? toevallig razz :p
Topic: Hoe ver gaan jullie met promotie? (10-9-2007 21:53:00)
bij mij is het ongeveer 50/50 site en mond op mond/visitekaartjes.
en zelfs enkele via de reclame op de bus ja écht.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (8-9-2007 13:51:00)
ben ik toch benieuwd waarvandaan je bent :P

heb ik er ook nog één

zaal-eigenaren die liever zelf de muziek verzorgen, en een drive-in show meer tot last vinden.
Topic: Feest voor jong en oud (18-8-2007 22:22:00)
grease
meatloaf
walking on sunshine
celebration
proud mary
let's get loud
follow the leader......

ik geloof dat er zelfs topics bestaan met hele lijsten met muziek voor dit soort feesten.

succes!