Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJJD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJJD (Pagina: 12 van 20)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (23-1-2005 18:13:00)
Een gesloten dubbelassertje, ongeremd. Weegt leeg zo'n 350kg, mag maximum met lading 750kg wegen dus blijft er nog een 400 tal over.
De "bloembakhaken" aan de zijkanten is voor truss. Zo kan er maximum 10m truss mee zonder vanbinnen plaats in te nemen.
*knip*Wat kost zo'n bakkie eigenlijk nieuw?
Topic: Het bouwen van een case (23-1-2005 13:46:00)Makkelijk, makkelijk, neem gewoon volgens de specificaties het aantal ampère dat er per kanaal belast mag worden, vermenigvuldig het met 230 en je hebt het aantal watt waarmee je het kanaal mag belasten. Wil je zekerder zijn, blijf je er iets onder.Ja oké, maar het lijkt me meer een dimmer voor 300 watt lampjes. Maar het is dus niet dat hij overdreven heet zal worden ofzo, want daar gaat het mij eigenlijk om.
Weet iemand trouwens al een oplossing voor mijn probleem een paar posts geleden?Topic: Het bouwen van een case (23-1-2005 10:32:00)klopt, maar dit is hetzelfde principe en hij zit er gewoon stevig in.klopt, dat kwam omdat alles een beetje op de zolder snel gemeten en gezaagd was met een verstekbakje wat steeds verschoof.klopt ook
, maar naar mijn ervaring worden die spelers nooit echt heet ofzo...
Volgende keer toch maar ander schuim gebruiken.
Maar het is inderdaad zo dat het allemaal erg slordig is, maarja je leert van je fouten.Topic: Het bouwen van een case (23-1-2005 00:15:00)
heb nog steeds niet zo'n "scherm", heb trouwens wel een groot stuk plexiglas. Maar hoe kan je zoiets schuin op een tafel monteren? Ik dacht aan buigen door te verwarmen maar dat lijkt me ook niet zo makkelijk.Topic: Het bouwen van een case (22-1-2005 21:12:00)
Dieter(Pulse) schreef:
*knip*Een gesloten dubbelassertje, ongeremd. Weegt leeg zo'n 350kg, mag maximum met lading 750kg wegen dus blijft er nog een 400 tal over.
De "bloembakhaken" aan de zijkanten is voor truss. Zo kan er maximum 10m truss mee zonder vanbinnen plaats in te nemen.
*knip*
De overstekende overzethoekjes waren trouwens omdat ik in mn ontwerp niet met de flightware mee had gerekent. In Tom's uitleg werd er volgens mij best weinig gezegd over het op maat maken en opzetten van flightware.
Enfin, het gaat mij erom dat hij doet wat hij moet doen: de houdbaarheidsdatum van de CDspeler verlengen.
Ik heb even een fotoshoot gemaakt (zipfile 3MB) maar helaas nog geen ruimte
Topic: Verschil tussen 19" dimmer en T4 (23-1-2005 13:19:00)Enfin, het gaat mij erom dat hij doet wat hij moet doen: de houdbaarheidsdatum van de CDspeler verlengen.
Ik heb even een fotoshoot gemaakt (zipfile 3MB) maar helaas nog geen ruimte
Oké bedankt iedereen, ik weet genoeg. Ik dacht dat er gewoon een o.75² stekkertje aan zat
maar trouwens HEEL ERG bedankt voor die liteputer tip!!!! Dit was precies wat ik zocht!
Topic: Boost Hyper Dragon MK II (23-1-2005 11:55:00)
maar trouwens HEEL ERG bedankt voor die liteputer tip!!!! Dit was precies wat ik zocht!
Ik kom eigenlijk elke dag in Rotterdam, zou ik anders misschien ook een keer mogen kijken?
Topic: Verschil tussen 19" dimmer en T4 (23-1-2005 11:00:00)
jeroenvdv schreef:
DJJD schreef:
even offtopic, kan de Showtec multidim eigenlijk makkelijk 4*500 watt raylights aan?Weet iemand trouwens al een oplossing voor mijn probleem een paar posts geleden?
kvm schreef:
Volgens mij is die sony cd speler net zo breed als de md versie. Daar hebben ze van die mooie 19" bakken voor.kvm schreef:
Jammer van dat dure materiaal, ik weet niet of ik het goed kan zien, maar ik vindt het prutswerk. Overzethoeken steken uit ? En hoe zit dat links bovenaan bij dat sluitprofiel?kvm schreef:
Schuim onderin heeft geen nut, speler staat met z'n voetjes op de bodem. Strak in het kassie ... als dat maar niet te warm wordt.
, maar naar mijn ervaring worden die spelers nooit echt heet ofzo...Volgende keer toch maar ander schuim gebruiken.
Maar het is inderdaad zo dat het allemaal erg slordig is, maarja je leert van je fouten.
ahh bedankt
er zitten nu nog allemaal mensen beneden en dan staat het een beetje lullig als je allemaal foto's van je case gaat maken dus heb er even snel 1 gemaakt.
Morgen(eigenlijk vanmiddag) zal ik wel meer foto's er op zetten.
https://img150.exs.cx/img150/8995/cdcase9nq.jpg
groot probleem was trouwens de spelers er in zetten zonder het schuim helemaal kapot te maken
Topic: Bierscherm? (22-1-2005 23:36:00)er zitten nu nog allemaal mensen beneden en dan staat het een beetje lullig als je allemaal foto's van je case gaat maken dus heb er even snel 1 gemaakt.
Morgen(eigenlijk vanmiddag) zal ik wel meer foto's er op zetten.
https://img150.exs.cx/img150/8995/cdcase9nq.jpg
groot probleem was trouwens de spelers er in zetten zonder het schuim helemaal kapot te maken
DJJD schreef:
hey that reminds me
heb nog steeds niet zo'n "scherm", heb trouwens wel een groot stuk plexiglas. Maar hoe kan je zoiets schuin op een tafel monteren? Ik dacht aan buigen door te verwarmen maar dat lijkt me ook niet zo makkelijk.
[Update]
CD kisten zijn af (foto's heb ik helaas geen webspace voor)
Lichtcase is alle flightware vanmiddag voor gehaald, Heb alles afgetekend en uitsparingen voor de vlindersloten/fliphandles gemaakt.
Topic: Verschil tussen 19" dimmer en T4 (22-1-2005 10:47:00)CD kisten zijn af (foto's heb ik helaas geen webspace voor)
Lichtcase is alle flightware vanmiddag voor gehaald, Heb alles afgetekend en uitsparingen voor de vlindersloten/fliphandles gemaakt.
even offtopic, kan de Showtec multidim eigenlijk makkelijk 4*500 watt raylights aan?