Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mathijs_promix
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 11 van 20)
Topic: PC en monitor in case (2-8-2008 20:04:00)Gebruik je gezonde(?) verstand(?) eens? Dit is niet de eerste vraag die je stelt waarbij je zelf aan het antwoord kan komen met een beetje logisch denkwerk. Iets verder kijken/denken dan je neus lang is.Topic: Wat kosten jullie nou? (14-6-2008 17:00:00)- DJ en LJ kosten al meer dan 50 E op een avond. Ik weet niet hoe ervaren ze zijn??
- redelijke verhuurprijs voor 2x t4 met par 56 is rond de 30 á 40 E
- 2 scans, geen idee welk merk/type je hebt
- 2 speakers, " "
- niet te vergeten de reiskosten?? Binnen een straal van xx km zit het inbegrepen bij jullie? Benzine is rete duur laatste tijd
Als ik jou was zou ik er toch nog wat boven op doen..Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (8-6-2008 15:57:00)
wisten ze meteen waar ze moesten wezen
of zo ietsEn het publiek maar denken dat jij niet helemaal zuiver bent!
Topic: versterker in flightcase (4-6-2008 18:35:00)Daar wou ik ook net over beginnen. Wanneer jij de pand waardeloos hebt beveiligd, en de verzekering komt na een inbraak even checken hoe t er bij staat, heb je kans dat je t niet vergoed krijgt!!Topic: Vliegen vibe30 in truss (30-5-2008 21:22:00)
V.I.P's komen altijd later he
Volgens mij heeft TNT ook een case waar ze de pc hebben ingebouwd. En ff googlen, want daar staan ook een aantal foto's.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (24-7-2008 17:58:00)Daarom is een kar met pootjes aan de achterkant ook handig. Laat je naar beneden zakken en hij flikkert dan ook niet achterover.
Topic: Versterker schoonmaken (aanslag e.d.) (26-6-2008 12:45:00)Er staat een busje lucht te koop in de webshop...
Topic: versterker in flightcase (15-6-2008 15:47:00)AV Music schreef:
als je een 2he case en een palladium hebt (wat ik ga kopen)en het aansluitpaneel aan de achterkant) hoef je dit soort perikelen toch niet uit te halen? hij staat toch met z`n voetjes op de bodem van de case?SLGV schreef:
wij hebben nu een "aanbieding" voor examnfeesten. 50 euro, daarvoor krijg je , een DJ (draaiset weet ik niet zo uit mn hoofd) en een LJ. 2 boxen, een T4 par56 en 2 scans. Dit doen we zo goedkoop omdat het vooral bij vrienden en bekenden is waar we eigelijk niet veel aan willen vragen. Maar wat zouden we "normaal" hiervoor moeten vragen ?- redelijke verhuurprijs voor 2x t4 met par 56 is rond de 30 á 40 E
- 2 scans, geen idee welk merk/type je hebt
- 2 speakers, " "
- niet te vergeten de reiskosten?? Binnen een straal van xx km zit het inbegrepen bij jullie? Benzine is rete duur laatste tijd
Als ik jou was zou ik er toch nog wat boven op doen..
Tom schreef:
Vroeger hadden wij daar met de microfoon een code voor: Attentie voor Jan; Willem zoekt je bij XXXXX.wisten ze meteen waar ze moesten wezen
of zo iets
Dit probleem ben ik ook al eens tegen gekomen. Oplossing: paar blokjes hout. Deze moet je uiteraard wel op maat zagen.
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (2-6-2008 18:53:00)René Eppink schreef:
Om over verzekering nog maar te zwijgen...@ Coen;
En ja ik heb het over de vibe 30 van jb-systems. Truss is van globall statiefen van eurlolite (ST-t serie) en tuv gekeurd tot 80 kg vf5 neem ik dan maar aan.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (30-5-2008 20:34:00)dj-raze schreef:
Heren toilet is binnen, niet bij ons in de achtertuin. (tuintje van 6x5)En ja ik heb het over de vibe 30 van jb-systems. Truss is van globall statiefen van eurlolite (ST-t serie) en tuv gekeurd tot 80 kg vf5 neem ik dan maar aan.
JeroenVDV schreef:
Kwam je zo laat binnen dan?