Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Geit

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 11 van 20)

Topic: Martin Mania Serie (29-6-2006 23:40:00)
zoals beloofd

op dit avi filmpje is te zien:
- 4x SCX500
- 2x 4 PAR56 Short(300W MFL)
- 1x Martin Atomic

rook werd verzorgd door een ZR-33,

Scanners aangestuurd met een ShowTec Scanmaster 3, parren met een DMX400(JB) en de Atomic met de detonator.

buitenste scanners kanaal 1 t/m 8, binnenste scanners kanaal 17 t/m 25 (ivm scanmaster 3)

ivm avi file: klik op link met rechtermuisknop en kies doel opslaan als, het staat op een freewebs server.
Topic: Krachtstroom (29-6-2006 23:34:00)
[@ new-line webshop]
Frequency Response: 20 Hz -20KHz: + 0.1 / - 3 dB (1W / 8 Ohm)
THD into 4 Ohm, 1 KHz: < 0.05% @1025W
SMPER IMD: < 0.01% @750W (60Hz & 7 kHz)
Slew Rate: 60V/usec
Damping Factor: 500:1, 1 KHz @ 8 Ohm
Input CMRR (@1Khz): > 60dB
Voltage Gain: 91x standard
Input Sensitivity (@ 8 Ohm): 0.775V for rated power
Input Impedance: 20kOhm balanced, 10kOhm unbalanced
Hum and Noise: -103dB
Cross talk: < 60dB
Connectors (per channel):
Female XLR (pin 2+), TRS (tip +), 5 – way Output binding post
Power Supply: 230 V / 50 – 60 Hz
Max. Current Draw 230V: 15A
Cooling: 2 variable speed DC fans
Controls: 2 front attenuators, rear panel signal ground lift jumper
Indicators (per channel): PROTECT LED, CLIP LED, SIGNAL LED, POWER LED
Protection: Temperature, DC, sub / ultra, sonic short circuit, IGM, output
Dimensions (LxWxH): 483x400x 89 mm
Gross Weight: 32 Kg
Net Weight: 30 Kg
ik zou het niet weten...sneaky :V
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (29-6-2006 21:35:00)
deze methode is wellicht de slimste methode om je software te beveiligen.

het valt niet op in het begin, maar net op dat grote event, gaat het lastig doen..

had ik bedacht kunnen hebbenrazz :p
Topic: Martin Mania Serie (29-6-2006 21:03:00)
ik was een beetje druk bezig, en de pc waar het op stond heeft een klein brandje gehad.

via msn kan ik m in ieder geval wel sturen, msn is de mail uit mn profiel.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (29-6-2006 08:45:00)

Dré schreef:

Als jij het geen probleem vindt om er daarna achter te komen dat de defecte lamp net die laatste lamp is die je doormeet, ook dan heb je de neon lampjes niet nodig.
meestal is de deffecte lamp de laatste die je doormeet, is net als met zoeken, je vind iets altijd op de laatste plaats waar je zoektrazz :plaugh :D
Topic: bewijs legaal downloaden (29-6-2006 08:42:00)
van mij mag je het proberen, maar zolang jij er niet voor betaald hebt zou ik uitkijken als er iemand komt controleren.

en je vraag is al vaker gestelt, in het stukje over buma.
(erg groot topic, ik weet het)
Topic: bewijs legaal downloaden (28-6-2006 11:25:00)
je kunt alles uploaden, alleen is uploaden van muziek niet toegestaan in nederland
Topic: hoe komt er geluid uit het mengpaneel (27-6-2006 16:53:00)

henkrp4000 schreef:

bedankt Sjoerd, ik ga het meteen proberen ;) Uit de handleiding kan ik namelijk nog niet echt uitkomen omdat alles er in het engels en duits op staat.
thx
als je niet overweg kunt met engels zou ik óf dat eens goed gaan leren, óf een andere hobby zoeken..

meeste handleidingen ed zijn in het engels..sneaky :V
Topic: Slechtste ervaring (23-6-2006 10:23:00)
jeeeej, wij houden van Roosendaal,
waar een van de meest bekende cafés de hulp van een drive-in discotheek nodig heeft omdat ze anders geen verlichting hebben(3 weken lang)laugh :D
Topic: Slechtste ervaring (22-6-2006 21:01:00)
Bij mij op school(kan makkelijk dat dat bij Gotmore ook zo is) zijn ze nogal "trots"

Ze kennen me inmiddels op school, en kennen onze prijzen. toch laten ze liever een ander bedrijf licht en geluid doen, omdat ze bang zijn dat ik als leerling met mijn drive-in iets beters wegzet als dat dure externe bedrijf..

maar dat is dan weer ROC herazz :p