Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Sietse
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Sietse (Pagina: 11 van 20)
Topic: BREIN pakt Kazaa gebruikers aan! (16-6-2005 16:51:00)www.new-line.nl/v/2489
Dimpack die je op je statief zet en waar parren aan kunnen hangen.Voor de prijs van één moving head huur je al een statief met 4 parren en dimmer...Topic: (Verbrande) geur uit sub..... (11-6-2005 17:27:00)
Relatief slecht. Dat kan je niet ontkennen (uitgaande van 128 of 192 kbps)
Topic: zelfbouwen 15" subs+ 3weg 15" topkasten (12-6-2005 21:44:00)Bovenaan nog wel
www.new-line.nl/forum/read/?t=8237
Bedenk wel dat 70 cm echt te laag is voor topjes. Ik zou er gewoon een tussenpaaltje tussen stoppen. Dan hoef je ook niet moeilijk te doen.
Topic: zelfbouwen 15" subs+ 3weg 15" topkasten (12-6-2005 21:22:00)
www.new-line.nl/forum/read/?t=8237Bedenk wel dat 70 cm echt te laag is voor topjes. Ik zou er gewoon een tussenpaaltje tussen stoppen. Dan hoef je ook niet moeilijk te doen.
Het kast ziet er inderdaad leuk uit. Ik zou me als ik jou was eens verdiepen in de materie. Als je er uiteindelijk achter bent welke kastinhouden en tuningsfreqeunties je moet hebben kan je je huidige ontwerp makkelijk aanpassen, door de diepte van de kast, en de lengte van de poorten te veranderen.
Topic: (Verbrande) geur uit sub..... (11-6-2005 17:56:00)Als de versterkerunit nog open lag en je zet hem aan, kan ik me voorstellen dat hij(te) heet wordt. Aan je foto's te zien uit het andere topic werkt de koeling dan namelijk niet. Verder weet ik het zo snel niet.
Maargoed, je speaker is dus nog heel.
Topic: Verbrande driver/diafragma Dap K-112 luidspreker. (11-6-2005 17:53:00)Maargoed, je speaker is dus nog heel.
Al in de webshop gekeken? www.new-line.nl/v/12798
Topic: Heb ik zo een complete lijst om licht op een feestje te doen? (11-6-2005 17:31:00)Juiced schreef:
Wat bedoel je met T4's?Dimpack die je op je statief zet en waar parren aan kunnen hangen.
dj sjoerd schreef:
is het niet handiger om inplaats van bewegend lich achterwege te laten en voor dat bedrag een fourbarretje extra te hurenAls je een verbrande geur ruikt kan je gerust stellen dat er iets kapot aan het gaan is, of dat al is. Waarschijnlijk heb je teveel of vervormd vermogen naar je driver gestuurd. Denk er ook aan dat je vervorming/clipping op het laag niet zo snel hoort.
Heb je hem al aangesloten nadat hij afgekoelt was?
Als je geluk hebt, heeft je driver een flinke opdonder gehad, maar werkt hij nog wel.
Als je pech hebt loopt hij aan of doet hij niks meer.
Voortaan dus maar minder hard zetten.
Topic: Heb ik zo een complete lijst om licht op een feestje te doen? (11-6-2005 16:21:00)Heb je hem al aangesloten nadat hij afgekoelt was?
Als je geluk hebt, heeft je driver een flinke opdonder gehad, maar werkt hij nog wel.
Als je pech hebt loopt hij aan of doet hij niks meer.
Voortaan dus maar minder hard zetten.
Moet je al die spullen gaan huren voor 250 euro? Dat gaat nooit lukken namelijk. Als je het in bezit hebt weet je neem ik aan wel hoe je het aan moet sluiten.
Ik zou in ieder geval voor de fourbarren T4'tjes pakken. Dat werkt al een stuk makkelijk dan dimmerpacks. Dan heb je alleen een dmx lijn nodig en voldoende stroom.
Topic: Vliegstrips in zelfbouwspeakers (10-6-2005 22:30:00)Ik zou in ieder geval voor de fourbarren T4'tjes pakken. Dat werkt al een stuk makkelijk dan dimmerpacks. Dan heb je alleen een dmx lijn nodig en voldoende stroom.
Sirus PS12 vliegsysteem:
Ophangpunt buiten
Richtpunt buiten
Richtpunt binnen
Ophangpunt binnen
Rest binnenwerk: klik
Foto's van mijn zelfbouw topjes moeten eerst nog gemaakt worden. Kan even duren dus.
Topic: Welke schoenen voor het draaien??? (9-6-2005 21:27:00)Ophangpunt buiten
Richtpunt buiten
Richtpunt binnen
Ophangpunt binnen
Rest binnenwerk: klik
Foto's van mijn zelfbouw topjes moeten eerst nog gemaakt worden. Kan even duren dus.
Ik heb normaal altijd mijn afgetrapte sportschoentjes aan. Maar sinds vandaag ben ik in het bezit van veiligheidschoenen. Ik denk dat ik die voortaan maar aantrek met het oog op 'amprackje laten rusten op de voetjes'